مرد متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند؟

مردان مهر ماهی دارای طبعی گرم و تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید. از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراكت‎ با آنهاسازگار نیست.

با هر كس شراكت كنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست. متولدین این ماه اغلب در شكم یا سینه نشانی دارند كه نیك است. عموماً در سن 8 و 24 و 37 سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودیها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند.

بعضاً در كف دست چپ و در خط عمر نقطه‎ای دارند كه علامت توقف و خطر است. با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر كنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است. گاه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممكن است مورد تهمت قرار بگیرند. مردان متولد مهرماه اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روزهای جمعه و شنبه روزهای خوبی برای آنان است. همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است.

طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد مهر را به‌صورت زیر معرفی کرد.

1- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن فروردینی

این رابطه شروعی سخت ممکن است داشته باشد اما اگر این دو نفر بتوانند نیازهای یکدیگر را به درستی درک کنند و در راستای آن تلاش کنند در عمق قلب یکدیگر جای خواهند گرفت و هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از یکدیگر دور کند.

2- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن اردیبهشتی

زن اردیبهشتی برای مرد مهرماهی حکم یک روانکاو شخصی دارد که می تواند ابعاد مخفی درون او را بیدار کند و سبب شود که به فکر برود. اگر توان پذیرش درون خود را ندارید به این رابطه پای نگذارید چون ممکن است سبب انکار همسرتان بشود.

3- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن خردادی

در صورتی این رابطه بسیار خوب است که هر دوی آن ها به ویژگی های شخصیتی یکدیگر احترام کامل بگذارند و از این رو ممکن است مرد مهرماهی مجبور شود که مواقعی رهبری خانواده به دست زن خردادی بسپارد، ولی نباید از این موضوع ناراحت بشود و باید بداند که زنان خردادی این ویژگی را همیشه در درون خود پرورش می دهند.

4- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن تیرماهی

در این رابطه تفاوت های زیادی وجود دارد و انتظاراتی که این دونفر از هم دارند به حدی متفاوت از یکدیگر است که ممکن است روبه جدایی نهد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که مرد مهرماهی به دنبال همسری پرانرژی و ریسک پذیر است، ولی یک زن تیرماهی نمی تواند این خواسته را برای همسر خود اجابت کند

5- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن مردادی

مرد مهرماهی و زن مردادی هردو در فطرت خود به دنبال برتری هستند و این ویژگی ممکن است برای رابطه ای که آگاهی زیادی در ان وجود ندارد خوب نباشد. به همین دلیل اگر توان پذیرش سلطه دیگری را به صورت مقطعی ندارید نباید در این رابطه گام بگذارید.

6- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن شهریوری

این رابطه می تواند رابطه ای خوب باشد اما برخی مواقع در درک یکدیگر مشکل خواهند داشت و از این رو باید بسیار در مواقعی که حس می کنند درک دیگری برایشان سخت شده است باید بسیار از این جهت آگاه باشید. ویژگی های شخصیتی مرد مهرماهی  

7- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن مهرماهی

مهرماهی ها می توانند با یکدیگر رابطه ای بسیار خوب داشته باشند و تنها مشکلی که ممکن است برای آن ها پیش بیاید در مسائل مالی است. مرد مهر ماهی بسیار در هزینه کردن دقیق است و سعی می کند که سنجیده عمل کند، اما زن مهر ماهی ولخرج است و این خود ممکن است سبب ایجاد مشکل بین آن ها بشود.

8- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن آبانی

این رابطه ممکن است خیلی خوب پیش نرود و علت اصلی آن هم کنجکاو بودن هر دو در کشف دیگری است که سبب رسیدن به نکات منفی طرف مقابل می شود که باعث خواهد شد در صورت عدم حل آن از یکدیگر به افسردگی هردو طرف منجر شود.

9- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن آذر ماهی

این رابطه متوسط است و میتواند از جهاتی بسیار خوب باشد و باید توجه کنید که راه اصلی موفقیت در آن این است که غرور های بچه گانه را کنار بگذارید و از رابطه ای که می تواند باعث رشد و پیشرفت شما بشود لذت ببرید.

10- فال ازدواج مرد مهرماهی با زن دی‌ماهی

این رابطه می تواند بسیار برای هر دو طرف سخت باشد و علت آن هم احترام نگذاشتن به احساسات دیگری است که به علت خودکامه بودن درونی هر دوی آن هاست. اگر بتوانند در این رابطه احساسات دیگری را همیشه اصل قرار دهند می توانند رابطه ای بسیار خوب داشته باشند.

11- طالع‌بینی ازدواج مرد مهرماهی با زن بهمن‌ماهی

مهر ماهی ها عاشق بی نظمی هستند و اصولا شخصیت صبوری ندارند و این امر سبب خواهد شد که نتوانند به راحتی زمان مناسب را زن بهمنی بدهند تا شخصیت اصلی و با احساس خود را نشان دهد. همین امر ممکن است در فاصله ی کوتاه سبب دوری شود و راه چاره ی آن هم اتکا به صبر برای مرد مهر ماهی است.

12- فال ازدواج مرد مهرماهی با زن اسفندی

این دو نسبت به یکدیگر از خود گذشتگی ندارند و همیشه در رابطه با هم، خود خواهی را اصل قرار می دهند و به همین دلیل نمی توانند ذات عشق را برای یکدیگر به زیبایی نمایش دهند.