مرد متولد خرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

شخصیت هر فرد تأثیر مهمی بر آینده‌ی او دارد و طالع‌بینی هم با تعیین ویژگی‌های شخصیتی هر فرد درمورد موضوعات مربوط به او از جمله ازدواج‌اش نظر می‌دهد. بسیاری از پادشاهان در زمان‌های دور، ازدواج خود را براساس پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های طالع‌بینان برنامه‌ریزی می‌کرده‌اند و هنوز هم علی‌رغم این‌که علم اعتبار این قسم پیش‌بینی‌ها را رد کرده، کم نیستند افرادی که برای تصمیم‌گیری درباره‌ی ازدواج طالع ازدواج‌شان را هم درنظر می‌گیرند. در این نوشتار قصد داریم به طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی بپردازیم. همان‌طور که گفتیم طالع‌بینی ازدواج براساس ویژگی‌های شخصیتی هر فرد است و به‌همین علت پیش از پرداختن به طالع‌بینی ازدواج مرد متولد خرداد نگاهی به خصوصیات شخصیتی متولدان این ماه هم خواهیم داشت.

ویژگی‌های شخصیتی مرد خردادی

ویژگی بارز مرد خردادی شخصیت دو وجهی او است. مرد متولد خرداد یا جوزا اغلب دارای دو شخصیت است که تقریباً در تضاد کامل با هم هستند. او در یکی از این وجوه مردی متعهد، مسئولیت‌پذیر، عاشق‌پیشه و مهربان و در وجه دیگر فردی نامهربان، بی‌مسئولیت، هوس‌باز و فراری از ازدواج است. به‌طورکلی مرد متولد خرداد همواره بین دو شخصیت خود در نوسان است و به‌همین علت نباید از دیدن رفتارهای کاملاً متفاوت از او تعجب کرد.

مردان خردادی به ارتباط گسترده با زنان شهرت دارند و حتی بعضی از آنان بعد از ازدواج هم برای داشتن رابطه با زنان دیگر اقدام می‌کنند. مسلماً این ویژگی در بسیاری از انسان‌ها از جمله مردان خردادی وجود دارد، اما شخصیت دو یا چندوجهی مردان خردادی باعث می‌شود آن‌ها در زمان‌های مختلف به فردی با ویژگی‌های متفاوتی گرایش پیدا کنند و به همین علت است که تنوع‌طلبی در رابطه با زنان به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مردان خردادی شناخته می‌شود. البته همان‌گونه که اشاره کردیم مردان خردادی با ذهن باز و فعال خود می‌توانند به‌خوبی برای زندگی‌شان برنامه‌ریزی کنند و برای داشتن زندگی‌ای خوب از هیچ تلاشی، حتی از پذیرفتن مسئولیت، دریغ نمی‌کنند.

طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی

مردان خردادی اگرچه از تعهد گریزان‌اند، از داشتن تعلق‌خاطر استقبال می‌کنند و این آن‌ها را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده سوق می‌دهد. مردان خردادی درصورتی‌که با زن مورد علاقه‌ی خود ازدواج کنند مردانی دوست‌داشتنی، متعهد، مهربان و خانواده‌دوست خواهند بود. مرد خردادی دوست دارد همسری صبور، مستقل و قانع داشته باشد، زنی که او را حمایت و نه انتقاد و سرزنش ‌کند و در ماجراجویی‌هایی که به تجربه‌ی آن‌ها علاقه دارد همراه باشد.

طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی با زنان ماه‌های مختلف سال

1- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن فروردینی

از آن‌جا که مرد خردادی و زن فروردینی آن‌طور که باید سازگاری و تفاهم ندارند، ازدواج این دو به‌طورکلی خوب نیست. البته باید توجه داشت که هیچ دو مرد خردادی و هیچ دو زن فروردینی کاملاً شبیه به هم نیستند و چنان‌چه این دو بتوانند از ویژگی‌های مثبت شخصیتی خود استفاده کنند، می‌توانند با متولدان هر ماهی سازگار شوند. از سوی دیگر در طالع‌بینی دایره‌ای، مرد جوزا و زن حمل 2 برج با هم اختلاف دارند و معمولاً متولدان ماه‌هایی که 2 برج با هم فاصله دارند ازدواجی برپایه‌ی دوستی خواهند داشت.

2- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن اردیبهشتی

مرد خردادی تنوع‌طلب و اهل تغییر است و زن اردیبهشتی دوست‌دار ثبات و همین می‌تواند کیفیت زندگی مشترک این دو را پایین آورد. از سویی در دایره‌ی طالع‌بینی مرد جوزا و زن ثور تنها 1 برج با هم اختلاف دارند و این نشانه‌ی خوبی نیست. به‌طورکلی مرد خردادی و زن اردیبهشتی زندگی مشترکی با کیفیت معمولی و متوسط خواهند داشت، اما این دو می‌توانند با بهره‌گیری از ویژگی‌های مثبت خود ناملایمات موجود در زندگی مشترک را از بین ببرند و زندگی خوبی داشته باشند.

3- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن خردادی

در طالع‌بینی دایره‌ای آمده که متولدان دو برج مشابه بهترین زندگی مشترک را با هم تجربه خواهند کرد. مرد و زن خردادی شخصیت‌های بسیار مشابهی دارند و این به درک متقابل و داشتن تفاهم و درنتیجه زندگی مشترک خوب کمک می‌کند.

4- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن تیرماهی

مرد جوزا و زن سرطان هم 1 برج با هم فاصله دارند و همان‌طور که گفتیم این نشانه‌ی خوبی نیست. اگرچه زن تیرماهی بسیاری از ویژگی‌های موردپسند مرد خردادی را دارد، این دو دارای تفاوت‌های نسبتاً زیادی هم هستند و درصورتی‌که برای داشتن زندگی‌ای خوب تلاش نکنند زندگی مشترکی با کیفیت متوسط خواهند داشت.

فال ازدواج متولدین خرداد

5- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن مردادی

مرد خردادی و زن مردادی معمولاً زندگی بسیار خوبی را با هم تجربه می‌کنند. این دو ویژگی‌های مثبت مشترک بسیاری دارند و با کمی تلاش، مثلاً گذشتن از تجملات از سوی زن مردادی یا تنوع از سوی مرد خردادی، می‌توانند زندگی مشترکی هم برپایه‌ی عشق و هم برپایه‌ی رفاقت را تجربه کنند.

6- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن شهریوری

براساس طالع‌بینی دایره‌ای مرد جوزا و زن سنبله 3 نشانه با هم فاصله دارند. ازدواج افرادی با این شرایط اگرچه فرازونشیب‌های تقریباً زیادی دارد، درنهایت درصورت وجود عشق به ثبات و دوستی می‌انجامد.

7- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن مهرماهی

عنصر مرد خردادی و زن مهرماهی هر دو باد است و همین باعث داشتن تفاهم کلی بین شخصیت این دو می‌شود. مرد خردادی و زن شهریوری معمولاً زندگی مشترک بسیار خوبی خواهند داشت.

8- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن آبان‌ماهی

مرد جوزا و زن عقرب در دایره‌ی طالع‌بینی 5 نشانه با هم فاصله دارند. افرادی با این شرایط شاید زندگی عاشقانه‌ای را تجربه نکنند، اما به‌احتمال بسیار زیاد زندگی مشترکی همراه با صمیمیت خواهند داشت که باعث پیشرفت هر دو می‌شود. مرد خردادی و زن آبان‌ماهی درصورت نبود علاقه آن‌قدر که باید تفاهم ندارند و باید برای داشتن یک زندگی معمولی بسیاری از ویژگی‌های بد یکدیگر را تحمل کنند.

طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی

9- طالع‌بینی مرد خردادی و زن آذرماهی

زن آذرماهی یکی از بهترین گزینه‌های ازدواج برای مرد خردادی است و این دو معمولاً زندگی مشترک بسیار خوبی با هم دارند. در دایره‌ی طالع‌بینی برج جوزا و قوس در مقابل هم هستند و این به این معناست که مرد خرداد و زن آذرماهی به‌خوبی همدیگر را کامل می‌کنند و در زندگی مشترک به تفاهم و تکامل می‌رسند.

10- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن دی‌ماهی

مرد جوزا و زن جدی 5 نشانه از هم فاصله دارند و زوج‌هایی با این شرایط معمولاً درصورت تلاش برای رسیدن به تفاهم، زندگی‌ای توأم با صمیمیت و پیشرفت را تجربه ‌می‌کنند.

11- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن بهمنی

عنصر مرد جوزا و زن دلو هر دو باد است و این دو ویژگی‌های شخصیتی بسیار نزدیکی به هم دارند. زن بهمن‌ماهی مستقل، صبور، آرام، قانع، خوش‌پوش و مثبت‌اندیش است و تمامی این ویژگی‌ها با سلیقه‌ی مرد خردادی هماهنگ است؛ اما از سوی دیگر زن بهمن‌ماهی به‌شدت دربرابر خیانت واکنش نشان می‌دهد و درنتیجه مرد خردادی با کوچک‌ترین خطایی در این زمینه به‌احتمال زیاد همسر خود را برای همیشه از دست خواهد داد.

12- طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی و زن اسفندی

مرد خردادی و زن اسفندی هر دو شخصیت پیچیده‌ای دارند و این می‌تواند باعث بروز مشکل در زندگی مشترک‌شان شود، البته اگر عشق و علاقه‌ی کافی بین آن‌ها وجود نداشته باشد. مرد جوزا و زن حوت در دایره‌ی طالع‌بینی 3 نشانه با هم اختلاف دارند. در این شرایط، زوج اگرچه با فرازونشیب‌های تقریباً زیادی در زندگی مشترک مواجه می‌شوند، درصورت تلاش با هم همدل خواهند شد و رابطه‌ای دوستانه و گرم را تجربه خواهند کرد.