مرد متولد آبان با چه ماهی ازدواج کند؟

مردان متولد آبان افرادی خوشرو و با درایت هستند. اغلب خالی دارند كه علامت عزت است. چون افرادی خیرخواه هستند، هر چه از عمرشان بگذرد، عزیزتر می‎شوند. این افراد در كارها شتابزده عمل می‎كنند، لذا گاه پشیمانی به بار می‎آورند. این افراد پول خوبی به دست می‎آورند، اما اغلب آسان آن را از دست می‏دهنداینان هرگاه همت خود را به كار بگیرند، در هر كاری موفق خواهند بود.

مردان آبانی اغلب از ناحیه كمر و سینه وقلب، دچار حساسیت هستند. مصرف كنجد و عسل برایشان مفید است. اغلب وقتی بیمار شوند، بیماریشان از درد دل، درد شكم و قولنج می‎باشد. عموماً در سن 8 و 24 و 30 سالگی ب خطر مواجه می‎شوند. هرگاه از آنها بگذرند، به عمر طبیعی می‎رسند. این افراد وقتی نذر می‎كنند، بایستی آن را ادا كنند. انگشتر عقیقی یمنی برای آنان مناسب است.

مرد متولد آبان با چه ماهی ازدواج کند؟


طالع بینی ازدواج مرد آبانی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن فروردینی

مرد آبانی با زن فروردینی بسیار متفاوت است و به سختی می توانند در مسائل با یکدیگر توافق داشته باشند. شخصیت های متفاوتی دارند که سبب بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد.


2. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن اردیبهشتی

مرد آبانی و زن اردیبهشتی در ذهن خود سودای یک عشق افلاطونی دارند و می توانند به آن هم برسند و به همین دلیل از ازدواج هایی است که تا ابد عاشق پیشه خواهند ماند.


3. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن خردادی

زن خردادی بر خلاف دیگر زنان ماه های دیگر از احساسات زیاد زده می شوند و مرد آبانی از نظر آن ها ممکن است شخصیتی ضعیف و متکی به دیگری باشد و نمی توانند بروز احساسات آن را به خوبی درک کنند.


4. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن تیرماهی

متولدین این دو ماه می توانند به مانند زن اردیبهشتی که با مرد آبانی تطابق کامل دارد زندگی سرشار از عشقی را تجربه کنند اما یک نکته در این بین بسیار مهم است و آن این که بتوانند به نقطه ی اوج احساسات خود برسند و یکدیگر را درک کنند که در غیر این صورت زندگی برای آن ها سخت می شود.


5. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن مردادی

ازدواج مرد آبانی با زن مردادی در یک صورت ازدواجی خوب خواهد بود؛ و آن اینکه بتوانند بیشتر بر روی حرف های یکدیگر تمرکز کنند تا به درک مشترک برسند و در غیر این صورت ازدواجی سخت خواهد بود، زیرا فهمیدن حرف های یکدیگر برای متولدین این دو ماه کاری سخت است.


6. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن شهریوری

این ازدواج می تواند ازدواجی خیلی خوب باشد به شرطی که دست از انتقاد یک دیگر بردارند و اگر هم می خواهند تغییری را برای پیشبرد رابطه خود بدهند باید سازنده باشد و به میل دیگری و بر اساس منطق باشد.

ویژگی های شخصیتی مردان آبانی


7. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن مهرماهی

این رابطه نمی تواند رابطه ی خوبی باشد چون هر دو طرف به دنبال پیدا کردن نقاط منفی یکدیگر هستند و این خود می تواند اعتماد به نفس دیگری را از بین ببرد. اگر می خواهید وارد این رابطه شوید، باید این نکته را لحاظ کنید که نکات منفی را از خود و رابطیتان دور کنید.


8. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن آبانی

با توجه به ویژگی های مرد آبانی و مرد آبانی این ازدواج خوب نیست و ممکن است نتوانند به سازش برسند. ویژگی های آبان ماهی ها مستعد درگیری و تنش با کسی با ویژگی های شخصیت ابان ماهی است.


9. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن آذرماهی

این ازدواج می تواند برای هر دوطرف ازدواجی بسیار خوب باشد چون زن آذر ماهی می تواند شخصی با اقتدار و مدرس برای همسر خود باشد و این نکته سرکشی و سلطه جویی مرد آبانی را کنترل خواهد کرد.


10. فال ازدواج مرد آبانی با زن دی‌ماهی

ازدواج مرد آبانی با زن دی ماهی می تواند ازدواجی بسیار خوب باشد و علت اصلی آن هم نیاز درونی هر دوطرف به پیدا کردن حقیقت و راهی مناسب برای رسیدن به پیشرفت خانواده است.


11. طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زن بهمن‌ماهی

این دو دقیقا دو شخص از دو طیف متفاوت هستند که نقطه نظری متفاوت به زندگی دارند اما نکته ی مثبت در این دو نفر انعطاف پذیری آن ها نسبت به تغییرات سازنده است و اگر بتوانند یک دیگر را متوجه نیاز به تغییر کنند می توانند رابطه ی بسیار خوبی داشته باشند.


12. فال ازدواج مرد آبانی با زن اسفندی

رابطه ی این دو نفر قطعا رابطه ای سرشار از احساسات و تفاهم خواهد بود و از آن دسته از زوج هایی هستند که می توانند سالیان سال در کنار یکدیگر زندگی شاد و آرامی داشته باشند.