طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مردان 12 ماه سال

زن متولد شهریورماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیك سیرت و پاكدامن، صبور كمی حسور هستند. دروغ و حرام با آنها سازگار نیست. این زنان بعضاً در زندگی با مشكل و مصیبتی مواجه می‎شوند كه جز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند.

زنان شهریوری اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری كنند. این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند.

در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشكلی مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگویند تا از غم و مشكلات رهایی یابند. این زنان در روی یكی از اعضاء بدن، نشانی دارند كه آنان را نزد دیگران عزیز می‎كند.

زن متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟


طالع بینی ازدواج زن شهریور

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولدشهریور ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد فروردینی

زن شهریوری بسیار برای ظاهر اهمیت قائل است، یعنی اولین نکته ای که ممکن است برای یک زن شهریوری مهم باشد ظاهر همسرش است. از این رو برای غرور مرد فروردینی ممکن است در اوایل رابطه بسیار پذیرش این موضوع سخت خواهد باشد. البته پس از مدتی قطعا متوجه این موضوع خواهد شد که برای خود او و ظاهر شکیل او باشد.


2. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد اردیبهشتی

مرد اردیبهشتی به دنبال آن است که برای همسر خود همه چیز را فراهم کند، ولی باید بدانید که زن شهریوری بیشتر خواهان محبت است تا امور مالی و از این رو باید بسیار در این مورد دقیق باشد تا به اشتباه به جای محبت کردن سعی


3. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد خردادی

زن شهریوری بسیار اهل انتقاد است اما باید همیشه این نکته را در نظر بگیرد که برای یک مرد خردادی انتقاد شدن نسبت به احساساتش قابل قبول نیست. به همین دلیل زن شهریوری همیشه باید بداند که می تواند انتقاد کند، اما خط قرمز او باید رفتارهای عاشقانه همسرش باشد و از آن ها انتقاد نکند.


4. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد تیرماهی

مرد متولد تیر ماه همیشه در ذهن خود مادر و همسرش را قیاس می کند و این قیاس برای بهتر کردن رابطه شخصی اش است اما ممکن است همسر شهریوری او نتواند این موضوع را پذیرش کند و دچار مشکل شوند. مرد تیرماهی به دنبالی همسری کدبانو است و از این رو همیشه سعی دارد تا همسرش را در امور خانه به چیزی که باب میل خودش هست برساند.


5. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد مردادی

مرد مردادی عصبانیت خود را بروز می دهد و برای همسرش که یک شهریورماهی صبور است این موضوع قاقل حل است. اما اگر این موضوع خیلی ادامه دار شود و کاسه صبر زن شهریوری لبریز شود باعث بروز اتفاقات بد بین او و همسرش خواهد شد. اگر می خواهید همچنین ازدواجی بکنید باید همیشه کنترل عصبانتیتان را داشته باشید.


6. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد شهریوری

این ازدواج می تواند بسیار خوب باشد چون مهم ترین ویژگی یک زندگی مشترک ایده آل را دارا هستند که آن صبر و شکیبایی بی نظیر هر دو است و به همین دلیل مشکلات برای آن ها بیشتر به یک چالش شباهت دارد.

طالع بینی ازدواج زن شهریوری


7. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد مهرماهی

این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و از آن جایی که زن شهریوری اصلی ترین خواسته ی مرد مهر ماهی را به او می دهد، در کنار هم تفاهم خوبی خواهند داشت. مرد مهر ماهی به دنبال نظم در خانه ی خود است و یکی از ویژگی های زن شهریوری کدبانو بودن و رعابت نظم و نظافت در منزل است.


8. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد آبانی

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نه و علت اصلی آن دو چیز است. اول که زن شهریور ماهی بسیار نقد می کند و مرد آبانی اصلا توان پذیرش نقدهای متوالی را ندارد. از طرفی مرد آبانی به دنبال محبت است که زن شهریورماهی او می تواند به سادگی آن را به او هدیه دهد.


9. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد آذرماهی

این ازدواج ممکن است خیلی خوب نباشد و علت اصلی آن نقطه نظر مرد آذرماهی است که همیشه به دنبال همسری است که باهوش و خلاق باشد و فقط احساسی بودن برای او کافی نیست. اما زن شهریوری برعکس است و بیشتر سعی دارد تا احساسات را اصل قرار دهد و برای هوش و ذکاوت ارزشی قائل نیست.


10. فال ازدواج زن شهریوری با مرد دی‌ماهی

این زندگی می تواند بسیار خوب باشد و علت اصلی آن سازگاری هر دو طرف با یکدیگر است و از این رو زندگی بسیار خوبی برای ان ها در اینده ارزومندیم.


11. طالع بینی ازدواج زن شهریوری با مرد بهمن‌ماهی

همانطور که از قبل هم گفتیم زن شهریور ماهی یک نقاد بی نظیر است که از خودش هم نقد می کند و از این رو مرد بهمن ماهی که بسیار روی این مسئله حساس است باید پذیرش این موضوع را داشته باشد. مرد بهمن ماهی بیش از حد حساس است و به هیچ وجه توان پذیرش اشتباهات محرز خود را ندارد و از این جهت حق کاملا با همسر اوست.


12. فال ازدواج زن شهریوری با مرد اسفندی

این ازدواج خوب نیست و از انجایی که زن شهریوری بسیار بر روی مسائل همسرش ریز است و تمام مشکلات را به روی او می آورد، این موضوع برای مرد اسفندی اش قابل قبول نیست و ممکن است سبب جدایی شود.