طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مردان 12 ماه سال

ازدواج زنان بهمنی

متولدین بهمن، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است. اینان الب طالب رنج خود و راحت دیگران هستند. والدینشان آنان را بسیار دوست دارند. اغلب این زنان به پر سفید حساس هستند. بعضاً رفتاری دارند که آنان را لوس جلوه می‎دهد.

این زنان اگر چه دانا و زیرک هستند، اما گاه راز نگهدار نیستند. این زنان بعضاً نشانی در صورت دارند که علامت تمایل آنان به خوشگذرانی است. اینان گاه چرب زبان بوده و از حسادت لذت می‎برد.

زنان متولد بهمن هرگاه از چهارده سالگی بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در عین حال سه خطر زندگی اغلب آنان را تهدید می‎کند که با صدقه و توسل رفع خواهد شد. اینان یک بار سررشته زندگی خود را از دست داده ولی دوباره بر امور مسلط می‎شوند. این زنان اغلب خواسته و مرادی دارند که در نهایت به آن می‎رسند. انگشتر عقیق برای این زنان مناسب خواهد بود.


ازدواج زنان متولد بهمن

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج زنان متولد بهمن را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد فروردینی

ازدواج این دو خوب نیست و ممکن است دچارمشکل شوند و علت اصلی آن هم می تواند سلطه گرا بودن هر دوطرف باشد که رسیدن به توافق را برای هر دو سخت خواهد کرد. پس اگر بهمنی و یا فروردینی باشید که سعی در سلطه طلبی به دیگران ندارید می تواند خوب باشد.

2. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد اردیبهشتی

ازدواج زن بهمنی با مرد اردیبهشتی نمی تواند خوب باشد و می تواند باعث آن بشود که در آینده برای به علت کنجکاوی هر دو طرف در زندگی باعث متزلزل شدن زندگی بشود که خود این موضوع برای زندگی خوب نیست.

3. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد خردادی

متولدین بهمن و خرداد هردو افرادی هستند که سعی در کمک کردن دارند و این موضوع برای خود آن ها هم صادق است و به همین دلیل بسیار خوب است. روحیه انسان دوستی و کمک به همنوع در این متولدین موج می زند.

4. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد تیرماهی

متولدین این دو ماه با هم می توانند زندگی خوبی بسازند اما نیاز به تلاش زیادی دارد تا با هم به تفاهم برسند و به همین دلیل ازدواج متولیدن این دو ماه با هم متوسط است.

5. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد مردادی

اگر زن بهمنی و مرد مردادی بتوانند احساسات خود در ایده آل گرایی را کنترل کنند می توانند به راحتی به هر آن چه که می خواهند برسند و زندگی بسیار موفقی داشته باشند.

6. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد شهریوری

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نباشد و بسیار بستگی به انتخاب های هر دو طرف در طول زندگی دارد و اگر می خواهید به این ازدواج وارد شوید باید همیشه در انتخاب هایتان طرف مقابل را سهیم کنید تا به مشکل بر نخورید.

زن متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند؟

7. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد مهرماهی

زن بهمنی آرام است و نیاز به حرکت سنجیده در زندگی دارد اما مرد مهر ماهی بسیار پر جنب و جوش و شیفته ی هیجان است که این تفاوت خوب نیست و ممکن است باعث دوری شود.

8. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد آبانی

مرد آبانی به دنبال سلطه و برتری است و زن بهمنی بسیار احساسی است و به دنبال حمایت صادقانه و به دور از سلطه طلبی است و ازدواج این دو خوب نیست و باعث مشکل میتواند باشد.

9. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد آذرماهی

بسیار خوب است و تفاهمی همیشگی خواهند داشت و از زندگی لذت خواهند برد. متولدین این دو ماه با هم بسیار همسان هستند و می توانند زندگی خیلی خوبی داشته باشند چون هر دوی آن ها مثبت اندیش هستند و از کوچک ترین اتفاقات ساده در زندگی خود لذت می برند.

10. فال ازدواج زن بهمنی با مرد دی‌ماهی

زن بهمنی خیلی محتاط و محافظه کار است اما مرد بهمنی سخت گیر و جدی است و در کارهای خود با صلابت برخورد می کند و به همین دلیل ازدواج این دو هم می تواند خوب باشد و هم نه.

11. طالع بینی ازدواج زن بهمنی با مرد بهمن‌ماهی

با توجه به ویژگی های متولدین بهمن، این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و علت آن هم دقیقا می تواند تطابق آن ها در ارائه ی امور را بهترین دلیل موفقیت این ازدواج دانست.

12. فال ازدواج زن بهمنی با مرد اسفندی

این ازدواج متوسط است و شاید علت آن را بتوان تفاوت های کلی در جزئیات ذهن متولدین این دو ماه دانست که هر کدام برای رسیدن به هدفی که دارند به شیوه های متفاوت به موضوع نگاه می کنند.