طالع بینی ازدواج مرد آذری با زنان 12 ماه سال

طالع بینی ازدواج مرد آذری با زنان 12 ماه سال,مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج کند؟

مردان متولد آذر عموماً طبعی گرم و خشک دارند. آنان رنگی گندمگون داشته و به رنگهای سفید و آبی روشن حساسیت دارند.

زود تصمیم، زود خشم و پرگو هستند. اگر چه گاه نیز مدتی سکوت اختیار میکنند. اغلب مایلند در جمع بزرگان باشند. اینان در زندگی رفاه مادی خوبی خواهند داشت و بعضاً نیز افرادی خیر می‎باشند. در ضمن مال حرام با آنها سازگار نیست. صنعت کشاورزی و تجارت و معاملات، با روحیه آنان سازگار است.

آنان در زندگی اغلب از حمایت مادر، همسر یا یک زن برخوردار می‎شوند. اگر مراقب کارهای خود نباشند، ممکن است در یک کار حساس درگیر می‎شوند. اغلب دوستی مشفق و دلسوز دارند که از برادر به آنها نزدیکتر است.

مردان آذری عموما دو زن در طالعه دارند که از یکی از آنها نفع می‎برند. گاه بر اثر سودا و صفرا بیمار می‎شوند، که آب انار شیرین با شیر و شکر، برای آنان مفید خواهد بود. اغلب تا سن 30 سالگی با دوخطر مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آن بگذرند، به عمر طبیعی و گاه به سن نود سالگی می‎رسند. اینان در زندگی زناشویی نیز کم و بیش موفق هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می‎شوند. انگشتر فیروزه با این افراد سازگار است.


مرد آذر ماهی با چه ماهی ازدواج کند؟

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد آذر را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع‌بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن فروردینی

ازدواج بین این دو نفر می تواند کم ترین مشکلات را داشته باشد. با توجه به ویژگی های هردو، زندگی ان ها بسیار ساکت و آرام خواهد بود و از این منظر بسیار عالی است.


2. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن اردیبهشتی

زن اردیبهشتی بیش از حد عاشق پیشه است اما مرد آذر ماهی به دنبال زندگی پرتلاطم است و ممکن است از این نظر با هم تفاهم نداشته باشند. اما از نظر توافق بر سر موضوعات مختلف میل آن ها به کارهای بزرگ و جسورانه است.


3. طالع‌بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن خردادی

با توجه به شناختی که این دو از یکدیگر در آینده کسب خواهند کرد، زندگی بسیار خوبی می توانند داشته باشند و به شوق و نشاط برای زندگیشان برسند و از این نظر بسیار خوب است.


4. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن تیرماهی

مرد آذرماهی دوست دارد که کشف کند، ببیند و تجربه کند، اما زن تیرماهی دوست دارد تمام زندگی خود را در فضای خانه ی خود بگذراند و از چالشهای بیرونی هراسان است. این موضوع ممکن است سبب دوری بین این زوج شود.


5. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن مردادی

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نه. زن مردادی به دنبال استقلال و آزادی و سکون است اما مرد آذرماهی دوست دارد که در رابطه ی خود چالش داشته باشد و همیشه از رفع کردن چالش ها بیشتر لذت می برد تا سکون و مشخص بودن همه چیز.


6. طالع‌بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن شهریوری

زن شهریوری دوست دار نظم است اما مرد آذرماهی یکی از ویژگی هایش بی نظمی است. مرد آذر ماهی دوست دار امتحان کردن همه چیز است اما زن شهریوری دوست دارد همه چیز را بر اساس قاعده انجام دهد و از این رو ممکن است با هم به مشکل بربخورند.

ویژگی های شخصیتی مرد آذرماهی


7. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن مهرماهی

این ازدواج برای هردو طرف این رابطه خوب است و اولین ویژگی خوب آن ها، ارضای حس انسان دوستی یکدیگر است. هردوی متولدین این دو ماه تلاش بر انجام کارهای خوب و انسان دوستانه دارند و از این جهت می توانند رابطه ی خود را بر بستر این موضوع پرورش دهند.


8. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن آبانی

مرد آذرماهی زبانی تند دارد و مسائل را جدی نمی گیرد، اما زن آبان ماهی همیشه در حرف هایش جدی است و فکر می کند که هیچ حرفی به علت نیست. ممکن است در مسائل به مشکلاتی بر بخورند اما همیشه برای آن ها راه حل هم وجود دارد.


9. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن آذرماهی

پیوند این دو از آن جا که ویژگی های شخصیتی متولدین آذر با همنوعان خود به شکلی نیست که ایجاد تنش کند، می تواند زندگی شادی برای هر دو به ارمغان بیاورد و این خود بهترین دلیل برای تشکیل خانواده است.


10. فال ازدواج مرد آذرماهی با زن دی‌ماهی

مرد آذرماهی در این ازدواج باید همیشه سعی بر خویشتن داری و سنجیده حرف زدن داشته باشد و بداند که همسرش ممکن است از حرف های او بسیار ناراحت شود. اگر بتواند این ویژگی خود را اصلاح کند رابطه ای بسیار خوب خواهد داشت.


11. طالع بینی ازدواج مرد آذرماهی با زن بهمن‌ماهی

بسیار می تواند پیوند خوبی باشد و علت اصلی آن هم یکسان بودن نگرش آن ها به مسائل مختلف است. هر دوی آن ها در تمام مسائل نیمه ی پر لیوان را می بینند که این خود دلیلی است تا سختی های زندگی برایشان آسان شود.


12. فال ازدواج مرد آذرماهی با زن اسفندی

پیوند این دو ممکن است کمی سخت باشد و علت آن هم رک بودن مرد آذرماهی است و این در صورتی است که زن اسفندی بسیار حساس و دل نازک است و از این رو باید بسیار مرد اذرماهی در رفتار خود دقیق باشد تا او را ناراحت نکند.