زن متولد خرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

افرادی که به طالع‌بینی اعتقاد دارند در بسیاری از امور از جمله ازدواج به آن‌چه در طالع‌شان آمده روی می‌آورند و حتی اگر کاملاً براساس طالع‌بینی خود تصمیم نگیرند، در تصمیم‌گیری‌شان آن را هم لحاظ می‌کنند. در این نوشتار قصد داریم به طالع‌بینی ازدواج زن خردادی بپردازیم، اما پیش از آن اشاره‌ای مختصری به درستی طالع‌بینی و اعتماد به آن خواهیم داشت و البته نگاهی هم به ویژگی‌های شخصیتی زن خردادی براساس طالع‌بینی زنان متولد خرداد می‌اندازیم.

آیا طالع‌بینی ازدواج صحت دارد؟

قدما با استفاده از دانش خود درباره‌ی نجوم و ریاضیات و با استفاده از تجهیزاتی مانند اسطرلاب طالع افراد مهم را براساس وضعیت اجرام آسمانی پیش‌بینی می‌کردند. با پیشرفت علم بسیاری از سخنان این دانشمندان اشتباه تشخیص داده شدند و به‌همین علت است که درحال‌حاضر دانشمندان طالع‌بینی را علمی نمی‌دانند و آن را به‌عنوان یک شبه‌علم درنظر می‌گیرند.

با وجود این، بد نیست به‌خاطر داشته باشیم که علم هنوز نتوانسته درباره‌ی موضوعات عجیبی مثل تأثیر افلاک و نقش غیرزمینیان در ساخت اهرام مصر پاسخی قانع‌کننده بدهد. اما از سوی دیگر ما در زندگی خود شاهد تفاوت‌های اساسی بین متولدین یک ماه هستیم و حتی خواهرها و برادرهای دوقلو هم گاه به‌شکل غیرقابل‌باوری متفاوت از هم هستند.

طالع‌بینی ازدواج زن خردادی

ویژگی‌های شخصیتی زن خردادی

زن خردادی دارای چند شخصیت است و در هر لحظه می‌تواند شخصیتی متفاوت و حتی کاملاً متضاد شخصیت قبلی خود داشته باشد. او لحظه‌ای شاد و خوشحال، لحظه‌ا‌ی آرام و گوشه‌گیر، گاهی پرحرف، گاهی ‌کم‌حرف، روزی معاشرتی و روزی عزلت‌نشین است و هیچ‌کس به غیر از خود او نمی‌تواند با این همه شخصیت کنار آید و آن‌ها را کاملاً بشناسد.

بسیاری زن خردادی را فردی دمدمی‌مزاج و فاقد تعادل روانی می‌دانند و از او دوری ‌می‌کنند. اما از سوی دیگر بعضی مردها به‌سمت او کشیده می‌شوند، چرا که می‌دانند با ازدواج با یک زن خردادی نه با یک زن که با چند زن ازدواج خواهند کرد.

به‌طورکلی زنان خردادی تخیل قوی‌ای دارند و از تغییرات استقبال می‌کند. زنان خردادی به هنر به‌ویژه تئاتر و موسیقی و همچنین به فلسفه علاقه دارند. زن خردادی استقلال‌طلب است و بیشتر اوقات با دیگران احساس همدلی می‌کند اما تا حدی آب‌زیرکاه، مغرور و سربه‌هواست. رویابافی بیش‌ازاندازه، آرمان‌گرایی، بی‌ملاحظه‌بودن و بی‌علاقگی به خانه‌داری از دیگر ویژگی‌های زن خردادی هستند.

طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج زنان متولد خرداد را به‌صورت زیر معرفی کرد.

1- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد فروردینی

در طالع‌بینی ازدواج زن متولد خرداد بدترین گزینه برای او مرد فروردینی است. براساس سیستم دایره‌ای ستاره‌شناسی هم زن خردادی تناسب چندانی با مرد فروردینی ندارد.

2- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد اردیبهشتی

به‌طورکلی متولدین ماه‌هایی که در دایره‌ی ستاره‌شناسی در مجاورت هم قرار دارند آن‌طور که باید با هم سازگار نیستند. براین‌اساس می‌توان گفت ازدواج زن متولد خرداد با مرد متولد اردیبهشت با مشکلات نسبتاً زیادی مواجه خواهد بود. اما یکی از ویژگی‌های مرد اردیبهشتی داشتن تدبیر در حل مشکلات است و این می‌تواند در داشتن زندگی مشترک خوبی با زن خردادی مؤثر باشد.

3- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد خردادی

گذشته از این‌که تنها یک خردادی می‌تواند چندشخصیتی‌بودن را درک کند، با توجه به دایره‌ی ستاره‌شناسی هم متولدین یک ماه سازگاری ایده‌آلی با هم دارند. درنتیجه زن و مرد خردادی خوب همدیگر را درک می‌کنند و زندگی مشترک خوبی خواهند داشت.

4- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد تیرماهی

همان‌طور که درباره‌ی ازدواج زن خردادی با مرد اردیبهشتی گفتیم، زن خردادی با مرد ماه مجاور خود یعنی تیرماه چندان سازگار نیست و نمی‌توان از ازدواج این دو توقع ازدواج باثبات و ایده‌آلی داشت. مردان متولد تیرماه سطحی‌نگر، عاشق بچه، رک‌گو، مغرور و اهل گشت‌وگذار اند و زن خردادی با بیشتر این ویژگی‌ها سازگار نیست. البته مرد تیرماهی عاشق‌پیشه، مطیع همسر، صبور و واقع‌گراست و این ویژگی‌ها می‌توانند درصورت تلاش هر دو طرف به ازدواجی خوب و باثبات کمک زیادی داشته باشند.

5- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد مردادی

مرد متولد مرداد مثل زن خردادی تا اندازه‌ای دمدمی‌مزاج است و از تغییر استقبال می‌کند. زن خردادی و مرد مردادی معمولاً ازدواج بسیار خوبی خواهند داشت. زندگی مشترک این دو علاوه‌بر رابطه‌ی زناشویی به‌شکل دوستی‌ای عمیق خواهد بود و همین به پایداری بیشتر رابطه کمک می‌کند.

6- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد شهریوری

مرد شهریوری به نظم و ترتیب و ثبات اهمیت می‌دهد و معمولاً شوخ‌طبع‌ است و این خصوصیات می‌توانند متناقص با خصوصیات زن خردادی باشند. بااین‌حال زن خردادی و مرد شهریوری 3 نشانه در دایره ستاره‌شناسی با هم فاصله دارند و براساس این طالع‌بینی حتی اگر مشکلات زیادی هم داشته باشند می‌توانند آن‌ها را برطرف کنند و درمجموع زندگی مشترک متوسطی خواهند داشت.

7- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد مهرماهی

عنصر زن خردادی و مرد مهرماهی هوا است و این باعث ایجاد تفاهم و سازگاری بسیاری بین این دو می‌شود و معمولاً به ازدواج بسیار خوبی خواهد انجامید.

8- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد آبانی

زن خردادی و مرد آبانی در دایره‌ی ستاره‌شناسی 5 نشانه با هم فاصله دارند و براساس این طالع‌بینی زندگی مشترکی براساس صمیمیت و پیشرفت را تجربه می‌کنند تا یک زندگی عاشقانه. ممکن است هماهنگ شدن زن خردادی و مرد آبانی کمی دشوار باشد، اما این دو درصورت وجود صمیمیت می‌توانند به زندگی باثباتی برسند.

فال ازدواج زن خردادی

9- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد آذرماهی

زن خردادی و مرد آذرماهی مکمل هم هستند و در دایره‌ی ستاره‌شناسی درست روبروی هم قرار دارند. این دو در زندگی مشترک به تعادل می‌رسند و می‌توانند با شناخت بهتر خود، آینده‌ی بهتر و شادتری داشته باشند. داشتن شخصیت پیچیده، استقلال‌طلبی و داشتن شم اقتصادی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی مشترک زن خردادی و مرد آذرماهی است.

10- فال ازدواج زن خردادی با مرد دی‌ماهی

ازدواج زن خردادی و مرد دی‌ماهی معمولاً به رابطه‌ای براساس پیشرفت و شکوفایی می‌انجامد. ممکن است این دو در ابتدای ازدواج با مشکلاتی مواجه باشند، اما با صبر و حوصله‌ی خاص مرد دی‌ماهی و رفتار زیرکانه‌ی زن خردادی درنهایت به تفاهم خواهند رسید. از سویی عنصر زن خردادی و مرد دی‌ماهی هوا است و این باعث شباهت بیشتر و سازگاری بهتر این دو می‌شود.

11- طالع‌بینی ازدواج زن خردادی با مرد بهمن‌ماهی

مرد بهمن‌ماهی تودار، خویشتن‌دار، صبور و فداکار است و این ویژگی‌ها باعث می‌شوند معمولاً ازدواج خوبی با زن خردادی داشته باشد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سد راه ازدواج این دو تنفر مرد بهمن‌ماهی از دمدمی‌مزاج‌بودن است، اما معمولاً این مشکل با سایر ویژگی‌های شخصیتی این دو حل می‌شود.

12- فال ازدواج زن خردادی با مرد اسفندی

زن خردادی و مرد اسفندی کشمکش‌های بسیاری را در ازدواج تجربه می‌کنند، اما رفتار آن‌ها نسبت به دیگری باعث می‌شود بتوانند درنهایت بر این مشکلات غلبه کنند. درواقع زن خردادی و مرد اسفندی برای داشتن زندگی مشترک خوب باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند، درغیر این‌صورت سرنوشت آن‌ها را با وقایع ناخوشایندی در ازدواج مواجه خواهد کرد.