زن متولد آذر با چه ماهی ازدواج کند؟

زن متولد آذر با چه ماهی ازدواج کند؟

زنان متولد آذر، خوشرو، باوقار، پاکدامن، صبور و بعضاً چالاک می‎باشندو اینان از گناه و خطا پرهیز می‎کنند و اغلب از گناه دیگران نیز چشم‎پوشی می کنند.

زنان آذرماهی از پدر و مادر خیز و نفع می‎برند، اما از خویشان و اقوام شناس نمی‎آورند. اینان از محبت همسران برخوردار می‎شوند و عموماً زندگی متعادلی را پیش رو خواهند داشت. فقط باید از افراد حسود دوری کنند.

متولدین آذر هر گاه از سن چهارده سالگی عبور کنند، عمر طبیعی خواهند داشت. اینان گاه از ناحیه سر و معده دچار عارضه می‎شوند. برای درمان معده می‎توانند از آب سیب‏زمینی خام، آب گشنیز و آب کدو استفاده کنند.


طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد آذر را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد فروردینی

زن آذر ماهی و مرد فروردینی با هم مشکلاتی خواهند داشت و در برخی جنبه ها نیز می توانند بسیار برای یکدیگر ایده آل باشند. مرد فروردینی زنی مطیع و منظم می خواهد ولی زن آذرماهی به دنبال لذت بردن از بی نظمی زندگی است. زن آذرماهی سرکش است و به دنبال هیجان و این ممکن است برای مرد فروردینی قابل قبول نباشد.


2. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد اردیبهشتی

مرد اردیبهشتی و زن آذرماهی به سختی با هم به تفاهم می رسند و مشکل اصلی هم در ویژگی های شخصیتی آن هاست. مرد اردیبهشتی به دنبال همسری است که در کارهای خانه خبره باشد و همیشه محبت خود را اینگونه دریافت کند اما زن آذرماهی بیشتر بر آن تلاش دارد که وقت خود را بیرون از خانه بگذراند.


3. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد خردادی

زبان زن آذر ماهی تند است و معمولا بسیار رک حرف هایش را می زند و این برای مرد خردادی سخت است، اما ویژگی مردهای خردادی این است که پاسخ این رفتار را با شوخی و طنز بدهند. هردو به شدت اجتماعی هستند و به دنبال پیدا کردن دوست های مشترک برای زندگی خانوادگیشان هستند.


4. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد تیرماهی

مرد های تیر ماهی بسیار بر روی مسائل مالی حساس هستند و این موضوع ممکن است تنها مشکلی باشد که بین این دو زوج پیش بیاید. مرد تیرماهی همیشه سعی بر پس انداز کردن دارد اما زن آذر ماهی در لحظه زندگی می کند و می خواهد همیشه هرچه را که دوست دارد در لحظه فراهم ببیند.


5. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد مردادی

این دو ممکن است در زندگی مشکلاتی داشته باشند و تنها راه حل آن وفاداری در اصرار روی خواسته های شخصیشان است. مرد مردادی خواهان محبت و تایید است، اما زن آدر ماهی زبانی تند دارد که ممکن است همسر خود را اذیت کند.

زن آذر ماهی به دنبال مستقل بودن از هر جهت است اما مرد مردادی می خواهد خودش رهبر خانواده ی خودش باشد.


6. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد شهریوری

مرد شهریوری می خواهد در زندگی نظم ببیند، اما زن آذر ماهی به بی نظمی خو کرده است و این موضوع قطعا باعث بروز مشکل خواهد شد. مرد شهریوری به دنبال تایید و ستایش است اما زن اذرماهی بسیار در بیان حرف های خود تند است و این موضوع ممکن است مشکل ایجاد کند.

مردهای شهریوری خصلتی دارند که ممکن است برای زن اذرماهی آفت باشد و ان هم عدم شرکت در بحث است. آن ها تصمیمات خود را در درون خود می گیرند و به یک باره ممکن است دوست داشتنشان نسبت به دیگری از بین برود.

ویژگی های شخصیتی زن آذرماهی


7. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد مهرماهی

ویژگی یکسان متولدین این دو ماه بحث بر مبنای تعقل است اما تفاوت عمده ای که دارند بر سر مباحث مالی است و اینکه ولخرجی زن آذرماهی برای مرد مهرماهی یک ویژگی بسیار بد به حساب می آید. مرد مهرماهی عاشق فضای خانه ی خود است ما زن آذرماهی بعضی مواقع دوست ندارد در خانه ی خودش باشد و بیرون از خانه را ترجیح دهد.


8. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد آبانی

مرد آبانی به دنبال زنی است که او را رهبر زندگی بداند اما زن آذر ماهی به هیچ وجه این ویژگی را به سادگی قبول نمی کند. از طرفی هم درشت گویی زن آذر ماهی ممکن است برای مرد ابانی قابل قبول نباشد. اما این دو می توانند همیشه مشکلاتشان را با گفتگو حل کنند.


9. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد آذرماهی

پیوند این دو از آن جا که ویژگی های شخصیتی متولدین آذر با همنوعان خود به شکلی نیست که ایجاد تنش کند، می تواند زندگی شادی برای هر دو به ارمغان بیاورد و این خود بهترین دلیل برای تشکیل خانواده است.


10. فال ازدواج زن آذرماهی با مرد دی‌ماهی

مشکلی که بین مرد دی ماهی و زن آذر ماهی وجود دارد در بی نظمی زن آذرماهی است. مرد دی ماهی بیشترین نظم را از همسر خود می خواهد و این موضوع ممکن است در اینده ایجاد مشکل کند.


11. طالع بینی ازدواج زن آذرماهی با مرد بهمن‌ماهی

این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند اما در یک صورت که تغییراتی در طرز تفکر خودشان بدهند. باید از لحاظ امور مالی به توافق برسند تا هیچ کدام اذیت نشود و همچنین باید بسیار در روابط خارج از زندگی شخصی خود تفاهم داشته باشند.


12. فال ازدواج زن آذرماهی با مرد اسفندی

رابطه ی این دو نفر می تواند در عین اینکه از نظر دیگران دچار تنش هستند رابطه ای بسیار پویا باشد و صراحت کلام هردوی آن ها به دلیلی برای تغییر و پیشرفت رابطیشان بشود.

مرد اسفندی بیش از دیگران نیاز به محبت دارد و اگر زن آذرماهی بخواهد زندگی شادی داشته باشد باید این نکته را لحاظ بکند.