زن متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند؟

در این نوشتار قصد داریم به طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی بپردازیم با این توضیح که پیشنهاد می‌کنیم تصمیم‌گیری خود برای ازدواج را تماماً برپایه‌ی این طالع‌بینی انجام ندهید و این تصمیم حساس را با نظرداشتن تمامی جوانب مهم بگیرید.


ویژگی های شخصیتی زن متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت یا برج ثور بیش از هر چیز به کوشابودن برای برقراری نظم و به‌اصطلاح راست‌وریست‌کردن امور در راستای حفظ ثبات، وفاداری به خانواده، سادگی و عشق به طبیعت شناخته می‌شود.

زنان متولد اردیبهشت‌ماه افرادی هستند که در تمام زندگی خود به‌نحوی در تلاش‌اند شرایط و اوضاع را سامان ببخشند و اجازه ندهند اوضاع دچار بی‌ثباتی و تغییرات زیاد و ناخوشایند شود. همین ویژگی با یکی دیگر از خصوصیات شخصیتی متولدین این ماه یعنی انجام کارها با صبر و حوصله، با مقدمه‌چینی فراوان و بدون هیچ‌گونه عجله‌ای در ارتباط است.

زنان متولد اردیبهشت باید همه‌ی کارها را درنهایت صبر و حوصله انجام دهند و هر عاملی که آن‌ها را مجبور به انجام عجولانه‌ی کارها کند او را ناراحت خواهد کرد.

زنان اردیبهشتی عاشق طبیعت و موسیقی هستند و همیشه از بودن در طبیعت استقبال می‌کنند. این افراد درست مثل مادرطبیعت مادرانی دلسوز و شایسته هستند و تمام تلاش خود را بر پاربرجابودن خانواده به‌کارمی‌گیرند.

زنان اردیبهشتی خانه‌دارهای بسیار خوبی هستند و پیش از ازدواج هم به خانواده‌ی خود اهمیت بسیاری می‌دهند. این زنان معمولاً هم در پوشش و هم در رفتار ساده هستند و از عشوه‌گری دوری می‌کنند.

زن اردیبهشتی با چه ماهی ازدواج میکند

زنان متولد اردیبهشت پس از ازدواج به خانواده‌ی خود وفادار اند و از همسر خود هم چنین انتظاری دارند. این ویژگی آن‌ها در کنار حسادت‌شان به نوعی احساس نگرانی دائم برای پابرجا نگاه‌داشتن خانواده می‌انجامد و همان‌طور که گفتیم این زنان همواره در این راستا رفتار می‌کنند.

بی‌وفایی نسبت برای زنان اردیبهشتی شکست بزرگی خواهد بود، اما در بسیاری از موارد آن‌ها در چنین شرایطی می‌توانند با حفظ خونسردی اوضاع را به‌صورتی کنترل و از آسیب‌دیدن بیشتر جلوگیری کنند.

یکی از نکات منفی شخصیت زنان متولد اردیبهشت ناتوانی آن‌ها در بروز احساسات است که ممکن است باعث بروز مشکل با مردان شود.


طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مردان متولد ماه‌های مختلف

با درنظرگرفتن ویژگی‌های شخصیتی زنان متولد اردیبهشت با ویژگی‌های شخصیتی مردان متولد ماه‌های مختلف سال می‌توان پیش‌بینی‌ای درباره‌ی شرایط ازدواج آن‌ها با هم داشت. در ادامه به طالع‌بینی ازدواج زنان متولد اردیبهشت با مردان ماه‌های متفاوت سال می‌پردازیم:


1. طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد فروردینی

مرد متولد فروردین مثل زن اردیبهشتی حسود است و این دو از این نظر می‌توانند به‌خوبی یکدیگر را درک کنند. مردهای فروردینی ترجیح می‌دهند با زنان پر انرژی و مثبت‌اندیش ازدواج کنند و زنان اردیبهشتی تا اندازه‌ای با این ویژگی‌ها فاصله دارند.

مردان متولد فروردین و زنان متولد اردیبهشت هر دو روحیه‌ی رهبری دارند و ممکن است از این نظر هم با هم مشکل داشته باشند، هرچند همین شباهت درصورت وجود علاقه می‌تواند به درک متقابل و خوب‌پیش‌رفتن اوضاع بینجامد.

به‌طور کلی کیفیت ازدواج زن متولد اردیبهشت با مرد فروردینی در حد وسط است و درصورت همکاری دو طرف می‌توان مشکلاتی که ممکن است در این رابطه به‌وجود آید را برطرف کرد.


2. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد اردیبهشتی

مرد اردیبهشتی درست مثل زن اردیبهشتی وفادار، آرام و تا حدی حسود است، اما خلاف زن اردیبهشتی چندان دربرابر مشکلات خونسرد نیست. درمجموع می‌توان کیفیت ازدواج این دو را در حد متوسط دانست.


3.- طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد خردادی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی مردان خردادی در طالع‌بینی ازدواج زنان متولد اردیبهشت علاقه‌ی بسیار زیاد این مردان به خانواده و فرزندان است و همین می‌تواند به تداوم زندگی مشترک این دو کمک کند. مردان خردادی در بروز احساسات توانا هستند و این در نقطه‌ی مقابل زنان اردیبهشتی است.

مردان خردادی مرموز اند، انتقاد می‌کنند اما کمتر انتقاد می‌شنوند و درمجموع زندگی با آن‌ها برای زنان اردیبهشتی کار آسانی نیست. درمجموع می‌توان کیفیت ازدواج زنان اردیبهشتی با مردان خردادی را متوسط دانست.


4. طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد تیرماهی

مرد تیرماهی یکی از بهترین گزینه‌ها در طالع بینی ازدواج زنان اردیبهشتی است و معمولاً ازدواج زنان متولد اردیبهشت با مردان متولد تیر موفقیت‌آمیز است.

مردان متولد تیرماه مانند زنان اردیبهشتی عاشق خانواده‌ی خود هستند و برای بقای آن تلاش می‌کنند، کم‌حرف و آرام‌اند و با تمرکز بالایی که دارند می‌توانند بسیاری از مشکلات را به‌راحتی برطرف کنند. زن اردیبهشتی و مرد تیرماهی با هم تفاهم زیادی دارند و به احتمال زیاد زندگی خوبی خواهند داشت.


5. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد مردادی

در فال ازدواج زن متولد اردیبهشت مرد مردادی همسر خوبی دانسته می‌شود. مرد مردادی مشابه زن اردیبهشتی خانواده‌دوست است و از گردش و تفریح به‌ویژه در طبیعت لذت می‌برد و در هر رابطه‌ی صمیمانه‌ای تمام تلاش خود را برای خوب پیش‌رفتن رابطه به‌کار می‌گیرد.

ازدواج زن اردیبهشتی با مرد مردادی کیفیت خوبی خواهد داشت و متولدین این دو ماه با هم زندگی مشترکی عاشقانه‌ای را تجربه می‌کنند.

خصوصیات و ویژگی های شخصیتی زن اردیبهشتی

6. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد شهریوری

ویژگی‌های مشترک زنان اردیبهشتی و مردان شهریوری باعث می‌شوند این افراد ازدواج خوبی را تجربه کنند و در رابطه کمتر به مشکلات جدی مواجه شوند. مردان شهریوری درست به‌مانند زنان اردیبهشتی در ابراز احساسات خود دچار مشکل هستند و می‌توانند از این نظر همسر خود را به‌خوبی درک کنند.

علاقه به نظم، ثبات، استقلال و محبت به خانواده از دیگر ویژگی‌های هماهنگ مردان شهریوری با زنان اردیبهشتی است. ویژگی‌های مشترک زیاد زنان اردیبهشتی و مردان شهریوری درمجموع باعث می‌شوند این دو زندگی مشترک خوبی داشته باشند.


7. طالع‌بینی ازدواج زنان اردیبهشتی با مردان مهرماهی

ازدواج زن اردیبهشتی با مرد مهرماهی در طالع‌بینی ازدواج زن متولد اردیبهشت خوب شناخته می‌شود. زن اردیبهشتی و مرد مهری هر دو برای تشکیل خانواده و تدوام و ثبات آن تلاش بسیاری می‌کنند و به رابطه‌ی خانوادگی پایبند هستند و از این نظر می‌توانند زوج بسیار خوبی باشند.

مردان مهرماهی معمولاً تلاش می‌کنند دیگران را نرنجانند و این در تداوم زندگی مشترک‌شان بسیار مؤثر خواهد بود. زنان اردیبهشتی و مردان مهری معمولاً زندگی مشترک خوبی دارند.


8. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد آبانی

یکی از ویژگی‌های مشترک زنان اردیبهشتی با مردان آبانی ناتوانی در بروز احساسات است. لجبازی، غرور و علاقه‌ی زیاد به مهمانی‌ها، حتی مهمانی‌های مجردی، از جمله ویژگی‌هایی هستند که ممکن است زندگی مشترک با آن‌ها را دچار مشکل کند.

درمجموع می‌توان گفت زن اردیبهشتی و مرد آبانی درصورتی‌که برای سازگارشدن با هم تلاش کنند آن‌قدر تفاهم دارند که بتوانند به‌خوبی با هم زندگی کنند و سطح کیفیت رابطه‌ی آن‌ها متوسط است.


9. طالع بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد آذری

مردان متولد آذر صادق‌اند و بیشتر به ذات طرف مقابل خود اهمیت می‌دهند تا ظاهر او و این به رابطه‌ی آن‌ها با زنان متولد اردیبهشت کمک می‌کند.

علاقه‌ی مردهای آذرماهی به طبیعت هم از دیگر شباهت‌های‌شان با زنان اردیبهشتی است. مردان آذری گاهی آن‌طور که باید مسئولیت‌پذیر نیستند و این می‌تواند زندگی مشترک را به‌خطر اندازد. درمجموع می‌توان گفت کیفیت زندگی زن اردیبهشتی با مرد آذرماهی متوسط است و این دو اگرچه با هم تفاهم ندارند، معمولاً می‌توانند با هم بعد از مدتی سازگار شوند.


10. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد دی‌ماهی

مردان متولد دی‌ماه خانواده‌دوست هستند، به ثبات علاقه دارند، براساس عشق و علاقه ازدواج می‌کنند، صبور اند و تحمل زیادی دارند. تمامی این ویژگی‌ها در تناسب با ویژگی‌های شخصیتی زن متولد اردیبهشت است و به‌همین علت در طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی ازدواج با مرد دی‌ماهی بسیار خوب است.


11. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد بهمنی

مردان متولد بهمن‌ماه دارای ویژگی‌هایی هستند که در تناسب با ویژگی‌های شخصیتی زنان اردیبهشتی نیستند و این باعث می‌شود نتیجه‌ی ازدواج این دو معمولاً خوب نباشد.


12. طالع‌بینی ازدواج زن اردیبهشتی با مرد اسفندی

زن اردیبهشتی می‌تواند زندگی خوبی را با مرد اسفندی تجربه کند، چرا که این دو مثل هم تا حدی درون‌گرا، خونسرد و محتاط هستند و از تغییر استقبال زیادی نمی‌کنند.

مردان اسفندماهی معمولاً دیگران را قضاوت نمی‌کنند و این در خوب‌پیش‌رفتن زندگی مشترک‌شان به‌طور کلی مفید خواهد بود.