طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مردان 12 ماه سال

زن متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟

متولدین اسفند، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند. زنان متولد این ماه اغلب در دوران کودکی گرفتار رنج و بیماری می‎شوند که عموماً از ناحیه شکم است. در این حال دو خطر د زندگی اینان وجود دارد که با صدقه و توسل، انشاالله برطرف می‎شود.


ازدواج زن اسفند با ماه های دیگر

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد اسفندی را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد فروردینی

درباره ی این پیوند باید بدانید که ممکن است هم خوب باشد و هم اینکه به پایان برسد و از این رو متوسط باید آن را دانست.


2. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد اردیبهشتی

درباره ی ازدواج این زوجین باید بدانید که از آن جایی که با هم سازگاری دارند می تواند ازدواج خوبی باشد و از این رو خوب است.


3. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد خردادی

ازدواج زن اسفندی با مرد خردادی خوب نیست چون ویژگی های بد هر دوی این ها با هم به یک شکل است و از این رو چون هردو رویا پرداز و خیال باف هستند از این رو باید بسیار مراقب باشید.


4. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد تیرماهی

ازدواج زن اسفندی با مرد خردادی بسیار خوب است و زندگی همراه با عشق و علاقه در انتظار متولدین این ماه ها خواهد بود.


5. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد مردادی

باتوجه به عاطفی بودن هر دوی این ها ازدواج برای متولدین این ماه ها با همدیگر خوب است و از این رو زندگی سرشار از محبت و عاطفه در انتظار آن ها خواهد بود.


6. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد شهریوری

متولدین ماه اسفند افرادی با صبر و حوصله هستند و متولدین شهریور هم به همین صورت هستند و از این رو ازدواجی همراه با تفاهم را خواهند داشت.

ویژگی های شخصیتی زن اسفندی


7. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد مهرماهی

زن اسفندی و مرد مهرماهی هردو از لحاظ ویژگی های عاطفی با هم خوانایی دارند و از این رو زندگی ان ها سرشار از احترام و محبت خواهد بود.


8. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد آبانی

زن اسفندی عاشق پیشه و ایده آل گرا است و مرد آبانی با اعتماد به نفس بالا و غرور است و این خود برای آن ها خوب نیست و سبب ایجاد مشکل در اینده می تواند باشد.


9. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد آذرماهی

زنان اسفندی بسیار عاطفی هستند ولی مردان آذرماهی رک و قاطع هستند و این خود نشان از کم بودن عاطفه آن ها نسبت زنان اسفندی است که این خود سبب مشکلاتی خواهد شد، بنابر این خیلی پیشنهاد نمی شود.


10. فال ازدواج زن اسفندی با مرد دی‌ماهی

مرد دی ماهی بسیار اهل حسابگری و سنجش است و زن اسفندی عاطفی است و از این رو متوسط است و ممکن است هم خوانی در برخی زمینه ها نداشته باشند.


11. طالع بینی ازدواج زن اسفندی با مرد بهمن‌ماهی

متولدین این دو ماه با هم تطابق دارند و از آن جایی که متولدین بهمن اهل منطق و فکر ریشه دار هستند می توانند عاطفه زنان اسفندی را درک کنند و می توانند ازدواجی خیلی خوب داشته باشند.


12. فال ازدواج زن اسفندی با مرد اسفندی

ازدواج این ماه مشترک با هم خوب نیست زیرا هردو عاطفی و ایرادگیر هستند و به علت زود رنج بودن و عاطفی بودن هر دوی ان ها ممکن است مشکلات زیادی پیش بیاید.