طالع بینی ازدواج زن مهرماهی با مردان 12 ماه سال

زن متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند

زنان متولد مهر ماه عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیكو می‎باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎كنند.

اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نكنند، آسیب خواهند دید. زن مهرماهی به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎كند كه بایستی مراقب باشند. زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎كنند.

حال آن همسرشان با آنها مهربان است. اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند كه اگر به سلامت از آنها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت. در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود.


ازدواج زن مهر با ماه های دیگر

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج زنان متولد مهر را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد فروردینی

متولدین این دو ماه می توانند زندگی خوبی با هم داشته باشند و علت اصلی آن دیدگاه آن ها به تساوی حقوق زن و مرد است و نکته اصلی در این رابطه این است که به راحتی سازش بین آن ها می تواند اتفاق بیفتد و از زندگی لذت کافی را ببرند.


2. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد اردیبهشتی

در این رابطه یک نکته ی مثبت بسیار مهم وجود دارد که تقاضای درونی هر دو نفر برای حفظ آرامش در رابطه است که سبب امنیت خاطر و لذت بردن از رابطه برای هردو نفر خواهد بود.


3. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد خردادی

این رابطه از دو ماه قبلی سال بسیار بهتر است و در آن هر دو نفر افرادی اهل برقراری رابطه و حساس به روابط هستند که همین امر سبب خواهد شد رابطه ای پویا داشته باشند که همیشه برای هر دو نفر لذت بخش است.


4. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد تیرماهی

این دو نفر یک ویژگی بسیار خوب برای یکدیگر دارند و آن هم حساب شده بودن رفتارشان به نسبت یکدیگر برای برقراری رابطه ایده آل در ذهنشان است و این خود می تواند رابطه را به بهترین شکل خود برساند.


5. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد مردادی

زن مهر ماهی در عین اینکه بسیار پر هیجان است و عاشق رسیدن به شور و هیجان، ولی وقتی به یک مرد مردادی می رسد سعی بر آن می کند در وهله اول آرامش موردنیاز او را برای او به ارمغان بیاورد و بعد برای هیجان های درونی خودش تلاش بکند.


6. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد شهریوری

متولدین این دو ماه اولین در خواستی که از یکدیگر دارند آرامش است و این خود نشان از رابطه ای صحیح است. اما این فقط یک خواسته نیست و منطق و تعقل برای رسیدن به آرامش در رابطه جایگاه مهمی دارد.

ویژگی های شخصیتی زن مهرماهی


7. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد مهرماهی

ازدواج زن مهرماهی و مرد مهرماهی با توجه به ویژگی های درونی مهرماهی ها بسیار خوب است و تفاهمی ریشه دار با هم دارند. این دو اگر بخواهند ریسک بکنند با یکدیگر برای آن برنامه ریزی می کنند. اگر بخواهند به هدفی برسند باز هم به همین صورت است و رابطه ای که این شرایط بر آن حاکم باشد سرشار از رضایت هر دو طرف است.


8. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد آبانی

آبانی ها عاشق بی نظمی هستند اما زن مهر ماهی دوست دارد در عین اینکه کارهای پرهیجان و خارج از معمول انجام دهد، ولی نظم حرف اول را بزند. از این لحاظ ممکن است برای آن ها مشکلاتی وجود داشته باشد اما می توانند با یکدیگر سازش کنند.


9. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد آذر ماهی

این رابطه هم رابطه ای بسیار خوب است و با توجه به مسئولیت پذیری ذاتی این دو نفر، خود را نسبت به دیگری مسئول می دانند که سبب آرامش دیگری خواهد شد و بهترین نکته هم در این روابط همین است.


10. فال ازدواج زن مهر ماهی با مرد دی‌ماهی

مرد دی ماهی تا حدودی خود رای است و این ویژگی برای زن مهرماهی خوشایند نیست. می توانند رابطه ای خوب داشته باشند اما بسیار به سختی به آن دست خواهند یافت.


11. طالع بینی ازدواج زن مهر ماهی با مرد بهمن‌ماهی

بهمن ماهی ها در چیزهایی که در ذهنشان وجود دارد بسیار تنوع طلب هستند که این نکته ممکن است سبب آزردگی زنان مهر ماهی بشود. از طرفی این دو نفر پس از مدتی به نسبت هم بی تفاوت خواهند شد و سرکشی که به این رابطه وارد می شود برای باقی عمر آن خوب نیست.


12. فال ازدواج زن مهر ماهی با مرد اسفندی

زن مهر ماهی و مرد اسفندی با هم می توانند زندگی خوبی داشته باشند و علت اصلی آن سازگاری درونی آن ها به نسبت یکدیگر است و از این رو رابطه ای خوب خواهند داشت.