مرد متولد بهمن با چه ماهی ازدواج کند؟

مردان متولد بهمن عموماً خوشرو، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر هستند. ین افراد از والدین و همان طور از فرزندان خود نفع می‎برند.اغلب سفرهای دور از وطن در طالع دارند. گاه فرصت‎هی روحی و معنوی خوبی نصیبشان می‎شود. بعضاً در مقابل بدخواهان مظلوم واقع می‎شوند.اغلب به رنگ سبز تمایل دارند. همچنین سفر حج در طالع آنها دیده می‎شود. اغلب این افراد تمایل به داشتن دو همسر دارند. اما به یکی دلبستگی بیشتری خواهند داشت.متولدین بهمن هر گاه از چهارده سالگی به سلامت بگذرند، و به طور کلی چهار خطر را در زندگی پشت سر بگذارند، عمر طبیعی خواهند داشت. روز پنجشنبه برای این افراد خوش یمن است.انگشتر یاقوت و فیروزه و همین طور لباسهای رنگی برای این افراد مناسب است.
 

طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد بهمن را به‌صورت زیر معرفی کرد.

1- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن فروردینی

ازدواج متولدین این ماه ها با هم خوب نیست و به علت سلطه گری و آرمان خواهی طرفین توان درک یکدیگر را ندارند و این خود نشان از آینده ای خوب برای آن ها نیست.

2- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن اردیبهشتی

مردان متولد بهمن بسیار کنجکاو هستند و بیشتر به دنبال کشف کردن رازها و اسرار دیگران هستند و این خود می تواند با ویژگی شخصی متولدین اردیبهشت که سعی بر درون گرایی دارند در تضاد باشدو باعث مشکل شود و بد است.

3- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن خردادی

متولدین این دو ماه به راحتی می توانند با هم دیگر زندگی خوبی داشته باشند و علت اصلی آن هم می تواند روحیه انسان دوستی هر دو باشد که به هنگام ایراد مشکل به راحتی به همدیگر کمک می کنند و نوع دید هر دو به زندگی به یک شکل است.

4- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن تیرماهی

متولدین این دو ماه با هم می توانند زندگی خوبی بسازند اما نیاز به تلاش زیادی دارد تا با هم به تفاهم برسند و به همین دلیل ازدواج متولیدن این دو ماه با هم متوسط است. باید برای رسیدن به تفاهم برای ازدواج مرد بهمنی با زن تیرماهی تلاش زیادی از طرف هر دو صورت شکل بگیرد.

5- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن مردادی

اگر مرد بهمنی و زن مردادی بتوانند احساسات خود در ایده آل گرایی را کنترل کنند می توانند به راحتی به هر آن چه که می خواهند برسند و زندگی بسیار موفقی داشته باشند.ایده ال گرایی در صورتی می تواند برای این دو زوج خوب و سازنده باشد که بتوانند ان را در امور جزئی زندگی خود دخیل نکنند و اجازه ندهند که سبب فلج شدن آن ها و بهانه گیری در انجام کار ها شود.

6- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن شهریوری

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نباشد و بسیار بستگی به انتخاب های هر دو طرف در طول زندگی دارد و اگر می خواهید به این ازدواج وارد شوید باید همیشه در انتخاب هایتان طرف مقابل را سهیم کنید تا به مشکل بر نخورید.بسیار دقیق باشید که خدای ناکرده سبب نشود غرور شما سبب از دست رفتن اعتماد در ذهن همسرتان شود.

7- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن مهرماهی

مرد بهمنی به مانند زن بهمنی آرام است و نیاز به حرکت سنجیده در زندگی دارد اما زن مهر ماهی بسیار پر جنب و جوش و شیفته ی هیجان است که این تفاوت خوب نیست و ممکن است باعث دوری شود.این موضوع ممکن است در شیوه ی زندگی ایشان و هم چنین نوع نگاه آن ها به زندگی اختلاف ایجاد کند.

8- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن آبانی

احساسات در زندگی یک مرد بهمنی حرف اول را میزند اما به اندازه است و مرد بهمنی شخصیت های فانتزی و لوس را دوست ندارد و این موضوع در رابطه فرد ابانی و بهمنی ممکن است سبب ایجاد مشکل شود.

9- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن آذرماهی

هر دوی این شخصیت ها در چیزهای مشترکی بیش از حد خوش بین و مثبت اندیش هستند که تفاهم بی نظیری را به ارمغان می آورد و باعث خواهد شد که در تصمیم های مهم زندگی هر دو تفاهمی بر سر شیوه ی نگاه ان ها به موضوعات وجود داشته باشد.

10- فال ازدواج مرد بهمنی با زن دی‌ماهی

مرد بهمنی از آن جا که بسیار سنجیده عمل می کند و محتاط است ممکن است نتواند ویژگی های اخلاقی زن بهمنی را قبول کند که همیشه همراه با ریسک و خطر است و این خود سبب ایجاد مشکل و اختلاف می شود.

11- طالع‌بینی ازدواج مرد بهمنی با زن بهمن‌ماهی

این ازدواج می تواند بسیار خوب باشد و از لحاظ ویژگی های اخلاقی هردو خیری در آن هست که برای هر دوطرف است و باید از این جهت از آن لذت ببرید و بدانید که ویژگی های شخصی این افراد تطابق دارد.

12- فال ازدواج مرد بهمنی با زن اسفندی

این ازدواج برای هر دو طرف می تواند متوسط باشد و به علت تفاوتی که در نگاه متفاوت ان ها به موضوعات وجود دارد باشد. متولدین بهمن به موضوعات از دریچه ی احساس نگاه می کنند اما متولدین اسفند بسیار سعی در منطقی فکر کردن دارند.