زن متولد تیر با چه ماهی ازدواج کند؟

در این نوشتار قصد داریم به طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی یا فال ازدواج زن متولد تیر بپردازیم. از آن‌جا که فال ازدواج زن متولد تیرماه برگرفته از شخصیت اوست، ابتدا نگاهی به ویژگی‌های شخصیتی زن متولد تیرماه خواهیم انداخت.

ویژگی‌های شخصیتی زن تیرماهی

زن تیرماهی دارای بعضی ویژگی‌های مثبت شاخص مثل وفاداری، فداکاری، صبر و خانواده‌دوستی است. قابل‌اعتمادبودن، منعطف‌بودن، بخشندگی، درک احساسات دیگران و عشق صادقانه از جمله دیگر ویژگی‌های مثبت زن متولد تیرماه هستند. متولدین ماه‌هایی که آب عنصر آن‌هاست، مثل تیرماهی‌ها، معمولاً افرادی منعطف هستند و اگرچه زندگی پرفرازونشیبی را تجربه می‌کنند، به‌علت صبر، تحمل، فداکاری و بخشندگی بیشتر مشکلات را به‌خوبی از سر می‌گذارنند. این افراد ممکن است در ظاهر ضعیف به‌نظر برسند، اما درست مثل آب قدرت دارند و چه قطره‌قطره، آهسته و پیوسته و چه با جمع‌شدنِ انرژی انبوهی پشت یک سد می‌توانند موانع پیش روی خود را از میان بردارند.

زن متولد تیرماه بیش از اندازه به پول و مادیات بها می‌دهد و حتی ممکن است خسیس هم باشد. او شخصیتی ناپایدار دارد، متکی بر احساس خود است و بیش از زنان دیگر ماه‌ها از احساس خود استفاده می‌کند.

زن تیرماهی معمولاً حرف خود را رک می‌زند، هرچند محتاط و محافظه‌کار است و عقیده دارد هر حرف جایی و هر نکته مکانی دارد. او از انتقاد استقبال نمی‌کند و معمولاً تنهایی و انزوا را به رابطه با دیگران ترجیح می‌دهد.

طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی

طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با متولدین سایر ماه‌های سال

1- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی و مرد فروردینی

زن تیرماهی و مرد فروردینی دارای دو عنصر کاملاً متضاد آب و آتش هستند. این دو چنان‌چه نتوانند ویژگی‌های شخصیتی خود را با توجه به تمایل دیگری تغییر دهند یا تعدیل کنند به مشکل برمی‌خورند. در بیشتر موارد زن تیرماهی و مرد فروردینی علی‌رغم وجود مشکلات به‌سبب وجود عشق و علاقه، رابطه‌ای گرم و صمیمی با هم دارند و نمی‌توانند نسبت به خواست هم بی‌تفاوت باشند.

2- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد اردیبهشتی

همان‌طور که اشاره کردیم زن تیرماهی معمولاً رابطه‌ای خوب با متولدین اردیبهشت دارد و خصوصیات مشترک این دو باعث می‌شوند بتوانند خیلی خوب یکدیگر را درک کنند و زندگی مشترک مطلوبی را تجربه کنند. عنصر متولدین اردیبهشت خاک است. خاک و آب درکنار هم به آفرینش و شکوفایی می‌رسند و زن تیرماهی و مرد اردیبهشتی هم اگر ازدواجی برپایه‌ی علاقه داشته باشند قطعاً رابطه‌ای خواهند داشت که در آن به خوشبختی و بلوغ از جهات مختلف می‌رسند.

3- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد خردادی

پیش‌بینی نتیجه‌ی ازدواج زن تیرماهی و مرد خردادی تا اندازه‌ای دشوار است، چرا که این دو دارای خصلت‌هایی هستند که گاهی با هم سازگار و گاهی در تضاد با هم هستند و موفقیت ازدواج‌شان به چگونگی مقابله‌ی این خصلت‌ها با هم بستگی دارد.

عنصر مرد خردادی هوا است و همان‌طور که آب و هوا هم می‌توانند به بارش و سرسبزی بینجامند و هم به سیل و طوفان، به همین شکل ازدواج زن تیرماهی و مرد خردادماهی هم می‌تواند به دو سرنوشت کاملاً متضاد بینجامد. گذشته از این در دایره‌ی طالع‌بینی زن تیرماهی و مرد خردادی یک نشانه با هم فاصله دارند و این نشانه‌ی مثبتی برای داشتن یک ازدواج خوب نیست. علی‌رغم تمامی این حرف‌ها زن تیرماهی و مرد خردادی می‌توانند با تلاش برای هماهنگ‌کردن خود با هم، زندگی خوب و خوشایندی داشته باشند.

4- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد تیرماهی

به‌طورکلی افرادی که در یک برج متولد شده‌اند ازدواج و زندگی خوبی با هم خواهند داشت. مرد و زن تیرماهی هر دو دارای عنصر آب هستند و از این نظر هیچ تناقض یا تضادی بین‌شان وجود ندارد. البته قطعاً بین متولدین یک ماه که سهل است، متولدین یک روز یا حتی یک لحظه هم تفاوت‌هایی وجود دارد و نمی‌توان به‌طور قطع درباره‌ی سرانجام ازدواج زن و مرد تیرماهی نظر داد.

5- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد مردادی

عنصر مرد مردادی آتش است و این دو در دایره‌ی طالع‌بینی یک نشانه با هم فاصله دارند و همان‌طور که گفتیم در این شرایط ازدواج تنها درصورتی سرانجام خوبی خواهد داشت که دوطرف بتوانند با درنظرداشتن خواست دیگری بعضی از ویژگی‌های منفی شخصیت خود را تغییر دهند. زن تیرماهی و مرد مردادی چنان‌چه بتوانند خود را با هم سازگار کنند ازدواج خوبی خواهند داشت.

6- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد شهریوری

زن تیرماهی و مرد شهریوری معمولاً زندگی مشترک بسیار خوبی با هم دارند. عنصر مرد شهریوری خاک است و می‌تواند به‌خوبی با عنصر آب سازگار و هماهنگ شود. این دو در دایره‌ی طالع‌بینی 2 نشانه با هم فاصله دارند و اگرچه در این شرایط زندگی مشترک بیشتر به سمت رابطه‌ای دوستانه و صمیمانه می‌رود، درصورت وجود عشق کیفیت اولیه‌ی خود را حفظ خواهد کرد.

7- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد مهرماهی

زن تیرماهی و مرد مهرماهی دارای دو عنصر آب و هوا هستند و درست حالت زن تیرماهی و مرد خردادی را دارند. این دو در دایره‌ی طالع‌بینی 3 نشانه با هم فاصله دارند و معمولاً علی‌رغم وجود بعضی اختلافات با داشتن توجه کافی به خواسته‌های هم زندگی مشترکی خوبی را تجربه می‌کنند.

8- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد آبانی

زن تیرماهی و مرد آبان‌ماهی هر دو دارای عنصر آب هستند و چنان‌چه بتوانند در بعضی از موارد، به‌ویژه اختلاف‌نظرها در مسائل مالی، را حل‌وفصل کنند زندگی بسیار خوبی با هم خواهند داشت.

طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی

9- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد آذرماهی

زن تیرماهی و مرد آذرماهی در دایره‌ی طالع‌بینی 5 نشانه با هم اختلاف دارند و در این شرایط افراد معمولاً وارد روابط پیچیده‌ای می‌شوند که تنها درصورت تلاش می‌توانند در آن به آرامش و ثبات برسند. از آن‌جا که عنصر مرد آذرماهی آتش است، هماهنگ‌شدن او با زن تیرماهی دشوارتر هم می‌شود. به‌طور کلی ازدواج زن تیرماهی با مرد آذرماهی بد دانسته می‌شود، مگر این‌که این دو با علاقه و تلاش کافی بتوانند تغییراتی اساسی در شخصیت خود ایجاد کنند.

10- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد دی‌ماهی

عنصر مرد دی‌ماهی خاک است و ازدواج او با زن تیرماهی از این نظر کیفیت ازدواج متولدین اردیبهشت و شهریور را دارد. در دایره‌ی طالع‌بینی برج سرطان در مقابل برج جدی قرار دارد و متولدین این دو برج می‌توانند مکمل خوبی برای هم در زندگی باشند و درصورت وجود علاقه با هم خوشبخت باشند.

11- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد بهمن‌ماهی

عنصر مرد بهمن‌ماهی آب است و همان‌طور که درباره‌ی ازدواج دو عنصر آب و هوا گفتیم ارتباط این دو می‌تواند به دو سرنوشت کاملاً متضاد برسد و در این بین همه چیز بستگی به عشق و علاقه‌ی دوطرف دارد. در دایره‌ی طالع‌بینی زن برج سرطان و مرد برج دلو 5 نشانه با هم فاصله دارند و این نشانه‌ی خوبی‌ست، چرا که معمولاً در این شرایط اوضاع هرچقدر هم که پیچیده باشد درنهایت می‌توان با عشق نتیجه‌ی خوبی را برای آن رقم زد.

12- طالع‌بینی ازدواج زن تیرماهی با مرد اسفندی

زن تیرماهی و مرد اسفندی هر دو دارای عنصر آب هستند و می‌توانند کاملاً با هم سازگار باشند و زندگی مشترک خوبی همراه با تفاهم و علاقه داشته باشند.