طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زنان 12 ماه سال

مردان متولد اسفند اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرك و فهیم هستند. در انجام كارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎كنند. اغلب در جوانی و پیری پاكدامن بوده و از كسب و كال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان كینه به دل نمی‎گیرند.

متولدین این ماه در بین رنگها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند. آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان می‎آیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند.

متولدین اسفند اغلب در كودكی با سه خطر مواجه می‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روزهای پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.

مرد متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند؟


طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با متولدین ماه های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد اسفندی را به‌صورت زیر معرفی کرد.


  1. فال ازدواج مرد اسفندی با زن فروردینی

با توجه به خصوصیات متولدین این دو ماه ممکن است این ازدواج در برخی مسائل با مشکل روبرو شود اما نقاط قوتی هم دارد و از این رو متوسط است.


  1. طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زن اردیبهشتی

ازدواج مرد اسفندی با زن اردیبهشتی بسیار خوب است و می تواند از سازگاری زن اردیبهشتی و مهربانی و عاطفه مرد اسفندی برای تشکیل زندگی بسیار خوب استفاده کرد.


  1. طالع‌بینی ازدواج مرد اسفندی با زن خردادی

ازدواج مرد اسفندی با زن خردادی خوب نیست و ممکن است خیال پردازی و رویا بافی زن خردادی و ویژگی های مرد اسفندی با هم تطابق نداشته باشد.


  1. فال ازدواج مرد اسفندی با زن تیرماهی

پیوندی بسیار خوب و خیر است ومی تواند سراسر از تفاهم و توافق باشد و متولدین این دو ماه با هم سازگاری بالایی دارند.


  1. فال ازدواج مرد اسفندی با زن مردادی

از آن جایی که مرد اسفندی عاطفی است و زن مردادی هم در براورده کردن نیازهای عاطفی همسر خود بسیار خوب است این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و آینده ای خیر داشته باشد.


  1. طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زن شهریوری

ازدواجی خوب است و برای هر دوطرف میتواند آینده ای خوب را فراهم آورد و سازگاری بالایی با هم داشته باشند و زن شهریوری بسیار با حوصله با مسائل برخورد می کند.

فال ازدواج مرد اسفندی


  1. طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زن مهرماهی

از نظر عاطفی متولدین این دو ماه بسیار با هم توافق و تفاهم دارند و بسیار خوب است و تفاهم عاطفی بالایی با هم دارند.


  1. طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زن آبانی

مرد اسفندی عاشق پیشه و ایده آل گرا است و زن آبانی با اعتماد به نفس بالا و غرور است و این خود برای آن ها خوب نیست و سبب ایجاد مشکل در اینده می تواند باشد.


  1. طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زن آذرماهی

مردان اسفندی شخصیت هایی عاطفی دارند و زنان آذرماهی نیازمند توجه منطقی بیشتری هستند و نیاز به عاطفی بودن مرد در آن ها کمتر است و این ممکن است سبب ایجاد مشکل بین آن ها بشود و از این رو بد است.


  1. فال ازدواج مرد اسفندی با زن دی‌ماهی

مرد اسفندی بسیار شخصیتی نیازمند محبت دارد و سعی بر آن دارد که همیشه احساسات خود را بروز دهد اما زن دی ماهی به این شکل نیست و بسیار حسابگر است و سعی بر ان دارد که در رفتار خود همه چیز را بر اساس اصول ذهنی خود پیاده کند و این ممکن است سبب تداخل در بروز احساسات دو طرف بشود.


  1. طالع بینی ازدواج مرد اسفندی با زن بهمن‌ماهی

ازدواج بین این دو بسیار مناسب است و میتواند زندگی با تفاهمی برای هردو ایجاد کند و این خود به علت تفاهم هردو بر سر احساسات و شیوه ی تصمیم گیری ذهنی هردو است وخود می تواند رابطه ی قوی در اینده بسازد.


  1. فال ازدواج مرد اسفندی با زن اسفندی

ازدواج دو اسفندی با هم خوب نیست چون به علت احساسی بودن هر دو طرف می تواند سبب مشکلاتی در زندگی احساسی هر دو طرف بشود که خوب نیست.