مرد متولد اردیبهشت با چه ماهی ازدواج کند؟

بسیاری از افراد علی‌رغم پیشرفت‌های شگفت‌انگیز بشر در زمینه‌ی نجوم همچنان آرای گذشتگان درباره‌ی تأثیر اجرام سماوی بر زندگی زمینیان را باور دارند. این افراد طالع‌بینی را هم در تصمیمات خود لحاظ می‌کنند و در موقعیت‌های مختلف به‌دنبال نظر طالع‌بینی درباره‌ی آن موقعیت می‌گردند. بعضی هم باور چندانی به طالع‌بینی ندارند، اما از سر کنجکاوی هم که شده نگاهی به آن‌چه درباره‌ی ماه تولدشان گفته می‌شود می‌اندازند. یکی از موقعیت‌هایی که در آن طالع‌بینی حرفی برای گفتن دارد ازدواج است. ما نیز قصد داریم در این نوشتار به طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی بپردازیم و البته پیش از آن توضیحی مختصر درباره‌ی صحت علمی طالع‌بینی و ویژگی‌های شخصیتی مرد اردیبهشتی ارائه خواهیم کرد.

آیا طالع‌بینی ازدواج صحت دارد؟

طالع‌بینی به‌معنی بررسی تأثیر اجرام آسمانی بر کیفیت زندگی افراد است. قرن‌ها پیش انسان‌ها بر این باور بودند که چگونگی قرارگیری ماه، سیاره‌ها، خورشید و سایر ستاره‌ها در لحظه‌ی تولد فرد بر زندگی او اثرگذار است و بر این اساس با اطلاعاتی که درباره‌ی نجوم و ریاضی داشتند برای افراد مهم زایچه‌ای تهیه و براساس آن رویدادهای آتی زندگی او را پیش‌بینی می‌کردند. درحال‌حاضر طالع‌بینی از نظر علمی تأیید نمی‌شود و آن را شبه‌علم می‌دانند، چرا که نتیجه‌گیری‌های آن براساس روش‌های علمی به‌دست نیامده و بنابراین از نظر علمی پذیرفته نمی‌شود.

طالع‌بینی

اما نکته این‌جاست که قوانین علمی ثابت و قطعی نیستند و نظر دانشمندان در دوره‌های مختلف درباره‌ی یک پدیده‌ی واحد به‌طور عجیبی ضدونقیض‌اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که نظر کنونی علم درباره‌ی طالع‌بینی در آینده اشتباه تشخیص داده شود، همان‌طور که دانشمندان امروزی نظر دانشمندان قدیمی درباره‌ی تأثیر اجرام آسمانی را اشتباه می‌دانند. البته این به‌معنی تأیید صحت طالع‌بینی ازدواج نیست. این‌که ویژگی‌های شخصیتی خاصی را به تمامی افرادی که در یک ماه متولد شده‌اند نسبت دهیم واقعاً با عقل سلیم جور درنمی‌آید. تجربه‌های ما در زندگی هم به اشتباه‌‌بودن چنین نتیجه‌گیری‌هایی را نشان داده‌اند. به‌عنوان مثال گفته می‌شود مردان اسفندی درون‌گرا هستند و این درحالی‌ست که می‌توان آن‌قدر مرد اسفندی برون‌گرا پیدا کرد که نادرست بودن این حرف که مردان اسفندی درون‌گرا هستند را ثابت کند.

درمجموع بهتر است حتی اگر به طالع‌بینی باور دارید تنها براساس طالع‌بینی درباره‌ی موضوع مهمی مانند ازدواج تصمیم نگیرید و حتماً پیش از تصمیم‌گیری تمام جوانب را بسنجید.

ویژگی‌های شخصیتی مرد اردیبهشتی

مرد اردیبهشتی صبور است و می‌تواند با تدبیر خود شرایط را به‌شکلی کنترل کند که تمامی نزدیکان او به‌خاطر بودن در کنارش احساس امنیت و آسودگی خاطر داشته باشند. مرد متولد اردیبهشت آرام است و این ویژگی کلیدی شخصیت او خود را در بسیاری از جنبه‌ها نشان می‌دهد.

به‌عنوان مثال مرد اردیبهشتی هیچ عجله‌ای برای انجام کارها ندارد و بیشتر اوقات در نهایت حوصله برای امور مختلف برنامه‌ریزی و برای انجام آن‌ها اقدام می‌کند. همین خصلت آرام‌بودن مرد اردیبهشتی باعث می‌شود او به‌سختی و خیلی دیر عصبانی شود و معمولاً موقعیت‌های پرتنش را در کمال آرامش از سر می‌گذراند. بااین‌حال مرد اردیبهشتی هم ممکن است مثل متولدین هر ماه دیگری از سال عصبانی شود و متأسفانه در چنین شرایطی کنترل‌کردن ناراحتی و خشم او کار دشواری خواهد بود.

مرد اردیبهشتی به کار خود علاقه دارد و سعی می‌کند تمام تلاش خود را برای انجام درست آن به‌کار گیرد. توجه زیاد او به کار می‌تواند تضمین‌کننده‌ی امنیت اقتصادی خانواده باشد، اما در عین حال می‌تواند توجه او را از بعضی از امور مربوط به زندگی مشترک منحرف سازد. یکی از مهم‌ترین خصلت‌های مرد متولد اردیبهشت لجاجت و اصرار برای به‌کرسی‌نشاندن حرف خودش است. مرد متولد اردیبهشت معمولاً دوست ندارد مورد انتقاد شدید، به‌ویژه از جانب همسرش، قرار گیرد و قرارگرفتن در این شرایط او را ناراحت می‌کند.

او همچنین در بروز احساسات خود ضعیف است و چنانچه این ویژگی از سوی همسرش درک نشود می‌تواند باعث بروز مشکل شود.

مرد اردیبهشتی معمولاً همسر خود را بعد از مدت‌ها فکر و آشنایی کامل انتخاب می‌کند و همسری وفادار و پدری خوب خواهد بود.

طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی

طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زنان متولد ماه‌های مختلف سال به‌صورت زیر است:

۱- فال ازدواج مرد اردیبهشتی با زن فروردینی

به‌طور کلی ازدواج افرادی که تنها یک ماه با هم اختلاف دارند سخت‌تر به ثبات و خوشبختی می‌انجامد. با توجه به این قاعده مردان اردیبهشتی با زنان فروردینی و خردادی ازدواج چندان خوبی نخواهند داشت. زن فروردینی درست مثل مرد اردیبهشتی لجوج و گاهی خودرأی است و این درصورتی‌که زوج به شکلی با هم سازگار نشوند مشکل‌ساز خواهد شد. زن فروردینی عجول است و در تصمیم‌گیری‌ها شتاب‌زده عمل می‌کند و این دو ویژگی هم در تناسب با شخصیت مردان اردیبهشتی نیستند. درمجموع می‌توان گفت کیفیت ازدواج مرد اردیبهشتی با زن فروردینی متوسط است و این دو درصورتی‌که تلاش کنند می‌توانند با هم کنار آیند و زندگی مشترک خوبی را تجربه کنند.

۲- طالع بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن اردیبهشتی

زنان اردیبهشتی مانند مردان اردیبهشتی صبور و آرام هستند و در انجام‌دادن کارها عجله به‌خرج نمی‌دهند و از سویی قادرند شرایط دشوار را با تدبیر خود سروسامان دهند و همین ویژگی‌ها آن‌ها را با مردان اردیبهشتی سازگار می‌کند.

اما از سویی احساس استقلال‌طلبی و تا اندازه‌ای لجبازی این دو می‌توانند در زندگی مشترک‌شان مشکل ایجاد کنند. در بسیاری از طالع‌بینی‌ها آمده که متولدین ماه‌های مشابه بیش از هر ماه دیگری در ازدواج خوشبخت خواهند بود و این درصورتی‌که زن و مرد اردیبهشتی بتواند بر این مشکل خود غلبه کنند به‌حقیقت خواهد پیوست و درغیراین‌صورت، کیفیت زندگی این دو در حد متوسطی خواهد بود.

طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی

۳- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن خردادی

همان‌طور که در طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن فروردینی گفتیم متولدین اردیبهشت با متولدین فروردین و خرداد که تنها یک ماه با اردیبهشت فاصله دارند کمتر سازگارند و برای داشتن زندگی مشترک خوب باید تلاش بیشتری بکنند. زنان خردادی از ثبات استقبال نمی‌کنند و به‌طورکلی تغییر و تنوع را ترجیح می‌دهند و این می‌تواند با ویژگی ثبات‌پسندی مردان اردیبهشتی ناسازگار باشد. درمجموع می‌توان کیفیت زندگی مردان اردیبهشتی با زن خردادی را در سطح متوسط دانست.

۴- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن تیرماهی

مردان اردیبهشتی با زن تیری رابطه‌ی دوستانه‌ی نزدیکی دارند و می‌توانند از این ویژگی برای ایجاد یک خانواده‌ی صمیمی بهره ببرند. زنان متولد تیرماه از نظر احساسی شباهت زیادی به مردان متولد اردیبهشت دارند و درمجموع می‌توان سطح زندگی مشترک این دو را بسیار خوب دانست.

۵- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن مردادی

در دایره‌ی طالع‌بینی ماه‌های مختلف متولدین ماه اردیبهشت یا برج ثور سه ماه با متولدین مرداد یا برج اسد فاصله دارند و به‌طور کلی افرادی که سه ماه با هم فاصله دارند زندگی مشترک پرماجرا اما در نهایت موفقی را تجربه می‌کنند. مردان اردیبهشتی با زنان مردادی در بسیاری از موارد به اختلاف نظر و مشکل می‌رسند، اما ویژگی‌های شخصیتی هر دو به برطرف‌شدن هرچه سریع مشکلات کمک می‌کند و باعث می‌شود زندگی آرام و عاشقانه‌ای داشته باشند.

۶- فال ازدواج مرد اردیبهشتی با زن شهریوری

عنصر متولدین اردیبهشت و شهریور خاک است و این باعث ایجاد ویژگی‌های شخصیتی مشابهی در این دو می‌شود. توجه به مادیات یکی از این ویژگی‌های مشترک است که متولدین هر دو ماه را به اقتصادی عمل کردن سوق می‌دهد و باعث ایجاد تفاهم می‌شود. زن شهریوری خوش‌قلب و خونگرم است و می‌تواند با لجبازی‌های مرد اردیبهشتی کنار آید‌.

۷- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن مهرماهی

مرد اردیبهشتی و زن مهرماهی زندگی زناشویی‌ای را تجربه می‌کنند که به پیشرفت و شکوفایی هر دو کمک می‌کند. ممکن است این دو زندگی عاشقانه‌ای نداشته باشند، اما کیفیت خوب زندگی‌شان هر دو را راضی و متعهد به خانواده نگاه خواهد داشت.

۸- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن آبانی

مرد اردیبهشتی و زن آبانی مکمل هم هستند و به‌همین علت زندگی مشترک خوبی با هم خواهد داشت. در بسیاری از موارد ویژگی‌های شخصیتی مرد اردیبهشتی نقطه‌ی مقابل و درعین حال مکمل ویژگی‌های شخصیتی زن آبانی‌ است و این باعث رشد و پیشرفت هر دو در زندگی مشترک می‌شود.

۹- طالع‌بینی مرد اردیبهشتی با زن آذری

زن آذری برخلاف مرد اردیبهشتی اهل تجربه‌ی چیزهای جدید است و مثل او از بازنده‌شدن فراری‌ست. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند این دو در زندگی مشترک به مشکلاتی برخورد کنند که کیفیت زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال چنانچه مرد اردیبهشتی و زن آذرماهی بتوانند بر مشکلات بین خود غلبه کنند زندگی با ثبات و خوبی داشته باشند.

۱۰- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن دی‌ماهی

مرد اردیبهشتی و زن دی‌ماهی زندگی باثبات و معمولا ً بدون مشکلات اقتصادی خواهند داشت. عنصر دو برج ثور و جدی خاک است و متولدین آن‌ها معمولاً اقتصادی رفتار می‌کنند. این شباهت‌ها در کنار علاقه‌ی زیاد به ثبات باعث می‌شوند این دو زندگی پایداری را  تجربه کنند.

۱۱- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن بهمنی

زن بهمنی از بین متولدین تمامی ماه‌های سال کمترین تناسب را با مرد اردیبهشتی دارد. آرمان‌های متفاوت و ویژگی‌های شخصیتی ناهماهنگ باعث می‌شوند ازدواج این دو دچار مشکلات گاه بسیار جدی شود و تنها درصورت همکاری متقابل به ثبات و آرامش برسند.

۱۲- طالع‌بینی ازدواج مرد اردیبهشتی با زن اسفندی

مردان اردیبهشتی ‌و زنان اسفندی هر دو تودار، خانواده‌دوست و آرام‌اند و زندگی مشترک خوبی با هم خواهند داشت