زن متولد آبان با چه ماهی ازدواج کند؟

زنان متولد آبان ماه عموماً خوشرو، آبانبان، خوش قدم، دارای طبعی لطیف، مؤدب، تا حدی مغرور و خودخواه هستند. این زنان گاه غمگین و بی‎حوصله می‎شوند. بعضاً از جانب فرزندان رنج و آسیبی متوجه آنان می‎شود. در عین حال این زنان اغلب در زندگی از رفاه و آسایش برخوردار خواهند شد.

زنان متولد آبان اغلب از ناحیه كبد حساسیتی دارند كه با مصرف كدوی آب پز و آب گشنیز و میوه‎هایی مثل لیمو، هندوانه، هلو و آلو درمان خواهند شد. لباس‎های سبز و آبی و انگشتر عقیق برای این زنان مناسب می‎باشد.

زن متولد آبان با چه ماهی ازدواج کند؟


طالع بینی ازدواج زن آبانی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد فروردینی

این ازدواج خوب نیست و با توجه به سلطه گری زن آبانی ممکن است در صورت مقاومت مرد فروردینی سبب گوشه گیری شود و مشکلاتی بعدی را به همراه خود بیاورد.


2. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد اردیبهشتی

متولدین این دو ماه هردو میل زیادی به بلند پروازی دارند اما مرد اردیبهشتی باید بسیار دقیق باشد تا سبب ناسازگاری زن آبانی نشود و می توانند از این ویژگی خود برای موفقیت خانواده ی دو نفره ی خود استفاده کنند.


3. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد خردادی

در این ازدواج باید تحمل اولین نکته برای رسیدن به زندگی آرام باشد. متولدین خرداد بسیار صبور هستند ولی باید بیشتر بر روی این موضوع کار کنند تا بتوانند به آن چه که می خواهند برسند و بدانید که شروع سختی ممکن است برای رسیدن به زندگی ایده آل خود داشته باشند.


4. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد تیرماهی

زن آبان ماهی با مرد تیرماهی یک اختلاف بسیار بزرگ دارند و اگر نتوانند ان را حل کنند نمی توانند زندگی خوبی داشته باشند. مرد تیر ماهی بسیار در خرج کردن دست و دلباز است و زن آبانی حساب شده زندگی مالی خود را وارسی می کند. سعی کنید که این موضوع را پیش از ازدواج برای یکدیگر حل کنید.


5. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد مردادی

این ازدواج متوسط است و باید دو طرف یکدیگر را درک کنند. متولدین این دو ماه در یک نکته ی بزرگ اختلاف خواهند داشت و ان هم شیوه ی ابراز توجه به دیگران است. مردادی ها عاشق پیشه هستند و دوست دارند که همسرشان همیشه آن ها را ستایش کند اما آبانی ها فقط ستایش دیگران را به همسر خود اختصاص نمی دهند و این ممکن است سبب مشکل شود.


6. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد شهریوری

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم می تواند سبب شکست هردو شود و علت اصلی آن بلند پروازی و جسارت هر دو نفر در انتخاب هایشان است. بسیار باید مراقب این نکته باشند که بلند پروازی هایی به نتیجه می رسند که همراه با منطق و تعقل باشند.

ویژگی های شخصیتی زن آبانی


7. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد مهرماهی

ازدواج یک آبانی و مهر ماهی می تواند خیلی خوب باشد اما به یک شرط؛ و ان هم این که هر دو نفر همیشه به این موضوع فکر کنند که درک دیگری مهم ترین دلیل پایداری زندگی من خواهد بود. در این صورت مطمئنا زندگی زیبا و سرشار از موفقیتی خواهند داشت.


8. فال ازدواج زن آبانی با مرد آبانی

با توجه به ویژگی های مرد آبانی و زن آبانی این ازدواج خوب نیست و ممکن است نتوانند به سازش برسند. ویژگی های آبان ماهی ها مستعد درگیری و تنش با کسی با ویژگی های شخصیت ابان ماهی است.


9. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد آذرماهی

هم می توان خوب باشد و هم نه و علت اصلی آن نگاه این دو به مسائل یکسان است و یکی در این رابطه بسیار سخت گیر خواهد بود و دیگری سعی بر تسهیل امور دارد. اگر بتوانند به اتفاق نظر درباره ی مسائل زندگی در این زمینه برسند ازدواجی خوب خواهند داشت.


10. فال ازدواج زن آبانی با مرد دی‌ماهی

این ازدواج ممکن است مشکلاتی همراه داشته باشد و علت اصلی مشکل در این ازدواج سخت گیری هردوی ان هاست و به سختی در مشکلاتی که ممکن است در زندگی داشته باشند همدیگر را می بخشند. سختگیری و جدی بودن این زوج ممکن است نتواند حس اعتماد و از خود گذشتگی بین آن ها را ایجاد کند.


11. طالع بینی ازدواج زن آبانی با مرد بهمن‌ماهی

زن آبانی سعی بر سلطه دارد ولی مرد بهمنی همیشه به دنبال ابراز علاقه و بدون چشم داشت است و از این رو تلاش زن آبانی برای رهبر بودن ممکن است سبب آزردگی خاطر همسرش شود و سبب مشکلات زیادی شود.


12. فال ازدواج زن آبانی با مرد اسفندی

مرد اسفندی به شدت به دنبال عاشقی است و سعی می کند که عشقش را همیشه ثابت کند، ولی زن آبانی به حدی اعتماد به نفس خود را اولویت قرار می دهد که ممکن است نتواند اجازه به خود بدهد که از خود گذشتگی را در رابطه ی وارد کند و سبب ایجاد مشکلاتی در زندگی شود.