مرد متولد شهریور با چه ماهی ازدواج کند؟

مردان متولد شهریور عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند.آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است.این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود. بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند.مرد شهریوری فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند.چیزهای گرم و تر برای آنان نافع است. اگر از سن 5 سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است. 

طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد شهریور ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.

1- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن فروردینی

این دو نمی توانند زندگی خوبی به همراه هم داشته باشند زیرا یکی از آن ها بیشتر به فکر از خود گذشتگی و فداکاری برای همسرش است و دیگری به دنبال سرکشی و خودرایی است و از این رو ممکن است به مشکلات زیادی بربخورند.

2- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن اردیبهشتی

این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و از انجایی که هر دوی آن ها شخصیتی نجیب و ماخوذ به حیا دارند می توانند به سادگی مشکلات را با هم حل کنند. هردوی آن ها هم به دنبال کارهای انسان دوستانه هستند که سبب خواهد شد با تایید هم زندگی آرامی داشته باشند.

3- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن خردادی

این ازدواج ممکن است برای یکی از طرفین آزاردهنده باشد و علت اصلی آن احساسی بودن مرد شهریوری است. اما زن خردادی همه چیز را با برنامه های خود مشخص خواهد کرد که این سبب ناراحتی و گلگی خواهد شد.

4- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن تیرماهی

بسیار خوب است زیرا تطابق بیش از حدی با هم دارند. هردوی ان ها به دنبال بنا نهادن زندگی مالی قوی هستند که برای رسیدن به آن با شوق و انرژی تلاش خواهند کرد.

5- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن مردادی

ممکن است در جایی به مشکل بربخورند و علت اصلی ان هم می تواند خور رای بودن زن مردادی باشد که همیشه تلاش دارد که حرف های خود را به کرسی بنشاند.

6- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن شهریوری

بسیار خوب است و از انجایی که هر دوی آن ها به دنبال هدف های مشترک هستند می توانند زندگی بسیار بی نظیری برای خود بسازند. مرد شهریوری و زن شهریوری به اندازه ی نیاز هم به یکدیگر محبت می کنند که این خود برای دوام زندگی آن ها کافی است.ویژگی های شخصیتی مرد شهریوری

7- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن مهرماهی

این دو می توانند زندگی بسیار عقلانی و خوبی داشته باشند که علت آن حل کردن مشکلاتشان از دریچه ی منطق است. آن ها می توانند به راحتی برای حل کردن مشکلاتشان صحبت کنند و از بحث سازنده ترسی ندارند.

8- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن آبانی

این دو می توانند زندگی بسیار خوب و موفقی داشته باشند اما یک شرط دارد و آن هم این که بتوانند بلند پروازی خود را در مسیر صحیحی به کار گیرند و سعی کنند که این جسارت سبب تنوع طلبی و دور شدن از زندگی شخصیشان نشود.

9- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن آذرماهی

این ازدواج ممکن است به مشکلاتی بر بخورد که علت اصلی آن هم جسارت هردو نسبت به هم در پیدا کردن سلطه به دیگری است. مرد شهریوری هر گاه که حس امنیت داشته باشد به همسر خود اجازه رهبری خواهد داد اما اگر بداند که کسی قصد کنترل ایشان را دارد به شدت لجباز خواهد شد.

10- فال ازدواج مرد شهریوری با زن دی‌ماهی

با وجود اینکه زن دی ماهی ممکن است کمی لجوج باشد، اما در ازدواج با مرد شهریوری به راحتی با هم به توافق خواهند رسید و زندگی سرشار از تفاهمی با هم خواهند داشت.

11- طالع‌بینی ازدواج مرد شهریوری با زن بهمن‌ماهی

این ازدواج می تواند بسیار خوب باشد اما به یک شرط و ان هم اینکه هر دوطرف در تلاش باشند تا اشباهات خود را قبول کنند و سعی کنند که خودشان سازنده ی تمام رابطه ی زناشوییشان باشند.

12- فال ازدواج مرد شهریوری با زن اسفندی

هردوی این زوج افرادی شکیبا و با صبر هستند و این خود مهم ترین ویژگی یک ازدواج سالم است. برای رسیدن به چنین موقعیتی بسیاری تلاش می کنند تا حرف خود را به دیگری برسانند تا عصبانیت او سبب آزردگی نشود اما این دو از قبل چنین شرایطی را دارند.