طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مردان 12 ماه سال

زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟


طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد فروردینی

زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.


2. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد اردیبهشتی

زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.


3. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد خردادی

مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.


4. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد تیرماهی

زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.


5. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد مردادی

مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.


6. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد شهریوری

زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

فال ازدواج زن دی ماهی


7. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد مهرماهی

زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.


8. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد آبانی

مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.


9. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد آذرماهی

مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.


10. فال ازدواج زن دی ماهی با مرد دی‌ماهی

با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.


11. طالع بینی ازدواج زن دی ماهی با مرد بهمن‌ماهی

مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.


12. فال ازدواج زن دی ماهی با مرد اسفندی

مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.