زن متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند؟

زنان مردادی طالع بلندی دارند. اینان ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر می‎باشند.

زن متولد مرداد در اوایل زندگی با مشكلات و رنج مواجه می‎گردند، اما هر چه جلوتر می‎روند، به آرامش و آسایش دست می‎یابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگی خوبی خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد.

این زنان اگر چه فرزندان كمتری نسبت به زنان متولد ماههی دیگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنین از به دست آوردن مال حرام. عیب این زنان این است كه اغلب زود به جوش می‎آیند و خوشتنداری خود را از دست می‎دهند.

در ضمن یك خطر بزرگ اغلب زنان متولد مرداد را تهدید می‎كندو إن شاء الله با صدقه و توسل، برطرف خواهد شد. لباس‎های سفد و سبز و همچنین انگشتر فیروزه با آنان سازگار است.

زن متولد مرداد با چه ماهی ازدواج کند؟


طالع بینی ازدواج زن مردادی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد مرداد ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.


1. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد فروردینی

متولدین این دو ماه می توانند با هم زندگی بسیار خوبی داشته باشند و علت اصلی آن هم هماهنگی است که بین آن ها به علت ویژگی های شخصیتشان به وجود خواهد آمد و از این رو آینده بسیار روشنی در انتظار آن ها خواهد بود.


2. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد اردیبهشتی

این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و به دلیل محبت و علاقه ای که این دو به خانواده ی خود دارند همه چیز را صرف خانواده خواهند کرد و به همین دلیل زندگی خوبی برای آن ها آرزومندیم.


3. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد خردادی

زن مردادی با تمام مردهای سه ماه اول سال می تواند ازدواج خوبی داشته باشد و مرد خردادی هم از این قائده مستثنا نیست و به علت شوقی که در این دو برای ارتباط و تشکیل زندگی ایده آل وجود دارد زندگی خوبی با هم خواهند داشت.


4. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد تیرماهی

با وجود این که این دو در برخی مسائل با هم اختلاف سلیقه دارند اما کلیت زندگی ان ها بسیار خوب است و علت آن هم می تواند علاقه ای باشد که ساختن زندگی خود دارند. مرد تیر ماهی می تواند عاشق همسر مرداد ماهی خود بشود و بتواند تعاملی بسیار سازنده با او داشته باشد.


5. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد مردادی

این دو هم با یکدیگر صفات مشترک بسیاری دارند که سبب زنگی آرام و همراه با آرامشی برای آن ها خواهد شد و از این رو می توانند اینده ای بسیار خیر برای خود و همسرشان بسازند.


6. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد شهریوری

این دو ممکن است فقط از یک جهت با یکدیگر دچار مشکل بشوند و آن هم اهمیت به نظم و برنامه ریزی است. در این رابطه یکی پرشور و عاشق هیجان است و دیگری به دنبال حفظ آرامش و ثبات برای رسیدن به اهدافش است و از این رو ممکن است این ویژگی سبب ایجاد مشکلاتی بین آن ها شود.

ویژگی های شخصیتی زن مردادی


7. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد مهرماهی

این ازدواج برای هر دوی آن ها خوب است و می تواند سبب آرامش در زندگی هستند و بر اساس منطق سعی در برطرف کردن مشکلاتشان هستند و از این رو می توانند تفاهم داشته باشند.


8. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد آبانی

مرد آبانی همیشه سعی در تایید دیگران دارد و به ستایش دیگران می پردازد. اما زن مردادی عاشق پیشه است و دوست دارد که همسر او فقط برای او باشد و به دیگران نپردازد. اگر مرد آبانی بتواند ویژگی های خود را برای همسر خود تصحیح کند می توانند زندگی بسیار خوبی داشته باشند.


9. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد آذرماهی

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و خیر و هم نه. علت اصلی آن ممکن است تفاوت دیدگاه این دو در نگرش به زندگی باشد. مرد آذرماهی به دنبال استقلال و رهایی است اما زن مردادی دوست دارد که استقلال خود و همسرش را به اشتراک بگذارد.


10. فال ازدواج زن مردادی با مرد دی‌ماهی

این دو هر دو به دنبال برتری یافتن بر یکدیگر هستند که این موضوع ممکن است سبب ایجاد مشکل بین ان ها شود. اگر نمی توانید که موضوعات را با مشورت حل کنید نباید به این ازدواج گام بگذارید.


11. طالع بینی ازدواج زن مردادی با مرد بهمن‌ماهی

ازدواج زن مردادی با مرد بهمن ماهی می تواند سبب موفقیت هردوی آن ها شود. زن مردادی و مرد بهمن ماهی هردو به دنبال ایده ال های زندگی هستند و بسیار آرمانگرا و هدفمند در زندگی حرکت خواهند کرد.


12. فال ازدواج زن مردادی با مرد اسفندی

این ازدواج می تواند خیلی برای هر دوی آن ها خوب باشد و علت اصلی آن هم تفاهمی است که این دو در بر طرف کردن نیاز های عاطفی یکدیگر دارند و از این رو آینده ای بسیار خوب در انتظار آن ها خواهد بود.