زن متولد فروردین با چه ماهی ازدواج کند؟

طالع بینی ازدواج یا فال ازدواج در میان بخشی از ایرانیان و البته بخشی از انسان‌های جهان بسیار محبوب است. عده‌ای به آن باور دارند و عده‌ای دیگر به‌شدت آن را خرافه می‌دانند. این‌که حقیقت چیست موضوع اصلی این نوشتار نیست، بلکه در ادامه برای خانم‌های متولد فروردین‌ماه خواهیم گفت که طالع بینی ازدواج‌شان با مردان هر یک از 12 ماه سال به چه صورت است. با مجله‌ی اینترنتی شادیما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر طالع بینی ازدواج متولدین فروردین برای خانم‌ها.

آیا طالع بینی ماه تولد صحت دارد؟

منظور از طالع بینی ماه تولد به‎شکل ساده این است که تولد در یک ماه خاص تأثیر دارد روی شخصیت کسی که در آن ماه به دنیا می‌آید. این جمله‌ی ساده که البته از آن نظریه‌های طولانی و متعددی خارج کرده‌اند، اساس علمی ندارد. منظور از «اساس علمی» این است که در مورد آن آزمایش و تجربه کرده‌باشند و به نتیجه‌ای خاص رسیده باشند. واقعیت این است که در دانشگاه‌های برتر اروپا برخی تحقیقات پیرامون این که آیا رفتارهایی خاص از افرادی که در یک ماه یا فصل به دنیا آمده‌اند بروز می‌کنند یا خیر صورت گرفته‌اند، اما جز چند تحقیق جزئی که آن‌ها هم به واقعیاتی بسیار کلی رسیده‌اند، تحقیقات دیگر اصلاً رابطه‌ای میان ماه تولد و شخصیت افراد پیدا نکردند.

طالع بینی متولدین فروردین

به‌عنوان مثال، تحقیقی در بریتانیا در سال 2010 انجام گرفت که در طی آن مشاهده شد که خانم‌هایی که در فصل بهار به دنیا آمده‌اند، در یک بازه‌ی 10ساله حدود 30 درصد بیشتر از زنانی که در فصول پاییز و زمستان به دنیا آمده‌اند، خودکشی کرده‌اند. اما همین تحقیق هم که نتیجه‌ی آن تا حدی نزدیک به رابطه‌ی ماه تولد و شخصیت است، نه متولدین ماهی خاص بلکه متولدین فصلی خاص را تا حدی از فصلی دیگر جدا کرده‌است. خود پژوهش‌گران نیز عوامل متعددی از جمله نور، دما، نحوه‌ی مراقبت کودک در تابستان و بهار و موارد این قبیل را دخیل دانسته‌اند.

نکته اما اینجاست که زبان علم امروز با زبان اساطیری بشر متفاوت است و از همین رو آن‌چه که در دنیای اساطیریِ پیشاعلمی زمانی حقیقت دانسته می‌شده‌است، در دنیای علم ممکن است «حقیقت» شناخته نشود؛ اما این قطعاً و ضرورتاً ناحقیقی‌بودن هرآن‌چه که به اساطیر مرتبط است را نشان نمی‌دهد. به هر صورت، در دنیای طالع بینی ازدواج مواردی برای ازدواج زن فروردینی آمده‌است که با هم در ادامه‌ی این مقاله‌ی شادیما آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

زن فروردینی چطور شخصیتی دارد؟

در دنیای طالع بینی و به‌خصوص در دنیای ارتباط ماه تولد و شخصیت، برای زنان و مردانی که در ماه‌های مختلف به دنیا آمده‌اند شخصیت‌هایی گوناگون ذکر شده‌است.

آورده‌اند که زن فروردینی پرتحرک است، مغرور است، از آن‌هاست که اعتمادبه‎نفسی بسیار دارند. نوشته‌اند که زن فروردینی مایل است که خود راه خود را باز کند، مایل است که در مواجهه‌اش با مشکلات به‌تنهایی به پیش رود و از دیگری کمک نگیرد. زنی که در فروردین‌ماه به دنیا آمده‌است، خوی رهبرها را دارد. دشوار بتواند تحمل کند که عضو گروهی برابر باشد، چه رسد به آن‌که در گروهی باشد که رییس دارد، معاون دارد و وظیفه‌ها را رییس برای دیگران تعیین کرده‌است. زن فروردینی خواهان آن است که زمام امور را خود در دست گیرد، او می‌خواهد اگر عضو گروهی شده‌است، او تعیین کند که چه باشد و چه نباشد. با این حال، این تمامی ماجرا نیست.

زن فروردینی نه‌تنها عاری از احساس نیست، بلکه از رمانتیک‌ترین زنان است. او چنان‌چه در عشق بیفتد، چنان‌چه رابطه آغاز کند به‌شدت وفادار است. زن فروردینی یا زن متولد برج حمل اتفاقاً فداکاری هم می‌کند. او یار و یاور شوهر است، هرچند که هیچ خواهان آن نیست که شوهر بر او فرمان براند.

فال ازدواج زن فروردینی

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین | خانم‌ها

1- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد فروردینی

ازدواج متولدین فروردین با هم را «خوب» قلمداد کرده‌اند. می‌گویند این دو بهتر با خصوصیاتی که دارند آشنا و واقف هستند و می‌توانند یکدیگر را درک کنند. درعین‌حال از آن‌جا که زن و مرد فروردینی هر دو مستقل‌بودن را می‌خواهند، گاه ممکن است در سرشاخ‌ با یکدیگر قرار گیرند که البته برای پیش‌بردن زندگی نیاز است که گاه کوتاه بیایند.

متولدین فروردین همچنین از آن‌ها هستند که سریع از کوره درمی‌روند، اما معمولاً سریع هم ساکت می‌شوند. بر آن‌ها لازم است که این ویژگی یکدیگر را بدانند و از حرکات و سخنانی که در زمان‌های عصبانیت از همسرشان می‌بینند و می‌شنوند، بگذرند و سخت‌گیری نکنند.

2- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد اردیبهشتی

در طالع بینی متولدین فروردین آمده‌است که ازدواج زن فروردینی با مرد اردیبهشتی نه بد و نه خوب است. زن فروردینی تا حدی برتری‌طلب است، این در حالی است که مرد اردیبهشتی نیز خودخواه و خودپسند است. مرد اردیبهشتی همچنین عمدتاً سنتی و به‎دنبال زنی خانه‌دار است، درصورتی‌که زن فروردینی معمولاً زنی خانه‌دار نیست و همانطور که گفته شد شخصیتی مستقل دارد.

با این حال از آن‌جا که هر دو رمانتیک هستند، می‌توان ازدواج آن‌ها با هم را نه خوب و نه بد قلمداد کرد.

3- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد خردادی

واقعیت این است که طالع بینی ازدواج متولدین فروردین آمده‌است که ازدواج زن فروردینی با مرد خردادی خوب نیست. نوشته‌اند که مردان خردادی سرکش و البته تنوع‎طلب هستند، مواردی که زن فروردینی اصلاً با آن‌ها سازگار نیست. با این حال، مردان خردادی یک ویژگی شاخص دیگر دارند و آن این‌که اصلاً حسادت‌طلب نیستند و اتفاقاً مهربان هستند. این‌که آیا مهربان‌بودن مردان خردادی و صد البته حسودنبودن آن‌ها می‌توانند موجب سازگار شدن شخصیت مرد خردادی با شخصیت زن فروردینی شوند مشخص نیست.

اگر دوست‌دار مرد خردادی هستید و قرار است در آینده ازدواج کنید، همچنین اگر به فال ازدواج باور دارید، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی، چند جلسه به نزد مشاور بروید.

4- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد تیر ماهی

مردان تیرماهی شخصیتی خاص دارند. آن‌ها هر اندازه هم که سن داشته باشند، باز هم به مادرشان وابسته هستند، باز هم کودکِ مادرشان اند. از همین رو می‌توان گفت که اولاً ممکن است زن فروردینی نتواند با مردی که مدام می‌خواهد در کنار مادرش باشد کنار بیاید، اما از سوی دیگر مرد تیرماهی ممکن است رابطه‌ای که با همسرش پیدا می‌کند باز هم مبتنی بر رابطه‌ی پسر-مادری باشد. یعنی مرد تیرماهی ممکن است ناآگاهانه از همسرش بخواهد که در حق او مادری کند. در این بین، زن فروردی معمولاً بدش نمی‌آید که رابطه‌ای به این شکل با همسرش داشته باشد. از همین رو می‌توان ازدواج زن فروردینی با مرد تیرماهی را هم متوسط قلمداد کرد، نه خوب و نه البته بد.

5- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد مردادی

مرد مردادی خواهان رهبری است، این در حالی است که زن فروردینی هم چنین خواستی دارد. از اینجاست که ممکن تضاد در میان این دو به وجود آید، درعین‌حال امکان سازگاری کامل‌شان هم هست، چراکه به‌خوبی یکدیگر را می‌شناسند. مرد مردادی عاشق‌پیشه است و زن فروردینی نیز عاشق آن است که عاشقش شوند. بنابراین در این زمینه ممکن است کاملاً سازگار باشند. در کل ازدواج زن فروردینی با مرد مردادی را «خوب» تلقی کرده‌اند.

6- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد شهریوری

گفته‌اند که بهتر است زن فروردینی با مرد شهریوری ازدواج نکند. زن فروردینی پاک‌دل است، دلی ساده دارد و اگر عاشق باشد همه‌چیز ارائه می‌دهد، اما مرد شهریوری بسیار تنوع‌طلب است و می‌تواند از کسانی باشد که دل زنان فروردینی را به‌سادگی می‌شکنند.

7- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد مهرماهی

گفته‌اند که بهترین مرد برای زن فروردینی، مرد مهرماهی است. مرد مهرماهی خانواده‌دوست و همسردوست است. او بدش نمی‌آید اگر همسرش رهبری کند. جالب آن‌که زنان فروردینی معمولاً اگر عاشق شوند ابایی از پیش‌قدم‌شدن ندارند، اما این درست چیزی است که مرد مهرماهی به آن علاقه دارد. مرد مهرماهی دلی صاف دارد و البته زن فروردینی هم چنین است. این‌ها همه نشان از سازگاری زن و مرد فروردینی و مهرماهی دارند.

8- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد آبانی

مرد آبان‌ماهی مردی حسود و ریاست‌طلب است. او در رابطه‌اش با دیگران، دوست دارد که دیگران از جمله همسرش مطیع و پیرو او باشند. این‌ها مشخصاتی نیستند که زنِ رهبری‌خواهِ دل‌صافِ فروردینی بتواند با آن‌ها سازگار شود. همچنین زن فروردینی معمولاً درون‌گرا است، این در حالی است که مرد آبان‌ماهی هم چنین است. در طالع بینی ازدواج متولدین فروردین ازدواج آن‌ها با آبان‌ماهی‌ها توصیه نشده‌است.

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

9- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد آذرماهی

زن فروردینی سازگاری مناسبی با مرد آذرماهی دارد. آذرماهی‌ها به آزادی احترام می‌گذارند و این دقیقاً چیزی است که زنان فروردینی می‌خواهند. همچنین مرد آذرماهی می‌تواند از زنی که به او عشق می‌ورزد به‌شدت تأثیر مثبت بگیرد، اما زنان فروردینی عشق‌ورزان خوبی هستند و از این رو در این زمینه نیز میان این دو سازگاری وجود دارد.

10- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد دی‌ماهی

مرد دی‌ماهی اهل دروغ نیست و این خصوصیتی مثبت برای او در نظر زن فروردینی است، با این حال او درون‌گراست و زن فروردینی هم به همین شکل است. این قضیه می‌تواند مشکل‌ساز شود.

11- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد بهمن‌ماهی

مرد بهمن‌ماهی خودخواه است و دوست دارد که همسرش بسیار به او توجه کند، این مورد شاید چندان با شخصیت زن فروردینی سازگار نباشد. درعین‌حال مرد بهمن‌ماهی بدخواه نیست و اصلاً حسادت نمی‌کند، بنابراین از این لحاظ می‌تواند همسری مناسب برای زن فروردینی باشد.

در کل اگر زن فروردینی قبول کند که توجه زیادی به همسرش داشته باشد، شاید ازدواج زن فروردینی و مرد بهمن‌ماهی بد نشود.

12- طالع بینی ازدواج زن فروردینی با مرد اسفندی

در طالع بینی ازدواج متولدین فروردین آمده است که ازدواج زن فروردینی با مرد اسفندماهی گاهی می‌تواند ازدواجی مثبت و گاهی منفی باشد. شاید یکی از علل این قضیه این است که مرد اسفندی در برخی موارد مردی است که کاملاً سازگاری با انسان‌های دیگر دارد، اما در برخی مواردِ دیگر مرد اسفندی مردی لجوج و سرسخت است.