مرد متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

مردان متولد دیماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آنها این است كه دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد كننده اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لحاظ شغلی، صنعت كشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند. متولدین دی اغلب بیماریشان از سردی و خشكی و درد شكم و درد كمر است. هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد. این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است.  

طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با متولدین ماه‌های مختلف سال

متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.

1- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن فروردینی

این ازدواج با توجه به ویژگی های شخصیتی هر دو طرف نمی تواند خوب باشد و باید بسیار هردوطرف از این جهت آگاه باشند و متولیدن دی ماه مرموز هستند و این برای زنان فروردینی خوب نیست.

2- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن اردیبهشتی

متولدین هر دو این ماه ها افرادی هستند که راز همسر خود را نگه می دارند و برای این که رازشان هم محفوظ بماند بسیار اهمیت قائل هستند و  به همین جهت رابطه ای خوب داشته باشند. متولدین این دو ماه برای هم می توانند رازداری هایی بسیار خوب باشند و بتوانند در اینده از زندگی در کنار هم لذت ببرند.

3- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن خردادی

متولدین این دو ماه همانگونه که از قبل هم گفتیم بسیار خویشتندار هستند و تعهد ویژگی اصلی ذهن آن هاست و از این رو می توانند در کمال تفاهم با هم زندگی کنند و از زندگی که در کنار یکدیگر دارند لذت کافی را ببرند.

4- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن تیرماهی

مرد دی ماهی در هزینه کردن بسیار دقیق است و ولخرج نیست و زن تیر ماهی هم حداکثر تلاش خود را می کند تا زندگی آرامی از لحاظ مالی داشته باشد و به همین دلیل این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

5- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن مردادی

مرد دی ماهی شاید کمی سخت صحبت های دیگران را که مبنی بر سلطه جویی است را قبول کند و زن مردادی حداکثر تلاش خود را می کند تا فرد اول خانواده باشد و از این رو ممکن است در برخی مسائل دچار مشکل شوند و نتوانند سکان زندگی را به درستی هدایت کنند.

6- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن شهریوری

مرد دی ماهی فردی است که اگر شرایط مناسب را پیدا کند حداکثر محبتی که یک فرد می تواند داشته باشد را به نمایش می گذارد و برای زن شهریوری که تماما احساس است و تلاش در شاد بودن در زندگی را دارد، بی نظیرترین شرایط داشتن همچنین فردی است.

زندگی این دو می تواند سرشار از شادی و تعامل باشد و در آینده از زندگی لذت کافی را ببرند.

7- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن مهرماهی

زن مهر ماهی عاشق بلند پروازی و ریسک های بزرگ است اما مرد دی ماهی ثبات را دوست دارد و این خود ممکن است در تصمیمات زندگی سبب آن شود که اختلافاتی پیش بیاید و باید اگر هنوز در رابطه نتوانسته اید کسی را به عنوان رهبر خانواده انتخاب کنید نمی تواند خوب باشد.

8- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن آبانی

همانطور که از قبل هم گفتیم مرد دی ماهی به دنبال سلطه است و دوست دارد که رهبر خانواده باشد و زن آبان ماهی هم به همین صورت است و به همین جهت این دو قطعا ممکن است با هم دچار مشکل شوند.

9- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن آذرماهی

این ازدواج هم ممکن است خوب باشد و هم نه و باید بدانید که علت اصلی آن می تواند عدم تفاهم در انتخاب های هر دو طرف باشد. اگر می خواهید در چنین ازدواجی قدم بگذارید باید بدانید که همیشه سعی در کنترل رفتار های خود داشته باشید تا زندگی ارامی داشته باشید.

10- فال ازدواج مرد دی ماهی با زن دی‌ماهی

با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

11- طالع‌بینی ازدواج مرد دی ماهی با زن بهمن‌ماهی

این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نه و علت اصلی آن این است که بهمنی ها همه چیز را ساده می بینند ولی متولدین دی ماه بسیار سخت گیر و قاطع هستند و ممکن است این موضوع خود سبب ایجاد مشکل هایی شود.

12- فال ازدواج مرد دی ماهی با زن اسفندی

این ازدواج هم متوسط است و علت اصلی آن می تواند این باشد که زن اسفندی عاشق پیشه و بسیار احساسی است اما مرد دی ماهی با وجود آن که در شرایط مناسب بسیار احساساتی است اما از محبت زیاد ممکن است به دنبال سلطه باشد و ممکن است دچار مشکل شوند.