طالع بینی ازدواج مرد فروردینی با زنان 12 ماه سال

در نوشتار طالع بینی ازدواج زنان فروردینی گفتیم که طالع بینی در نظر بسیاری از کسانی که نگاه علمی به قضایا دارند، پشتوانه‌ی علمی ندارد؛ با این حال هنوز هم کم نیستند کسانی که به طالع بینی ازدواج باور دارند. البته که نباید همه‌چیز پشتوانه‌ی علمی داشته باشد و گاهی فقط می‌توان «باور» داشت.

مردان متولدین فروردین با این نوشتار از مجله‌ی اینترنتی شادیما همراه باشند تا با هم ببینیم که طالع بینی ازدواج مرد فروردینی به چه صورت است. در ضمن اگر خانم هستید و قصد ازدواج با مرد متولد فروردین را دارید، پیشنهاد می‌کنم شما هم این نوشتار را از دست ندهید.


خصوصیات مردان فروردینی

می‌دانید که طالع بینی بر اساس ماه تولد، بیان‌گر این قضیه است که متولدین یک ماه از سال خصیصه‌های مشترکی در خود دارند. در طالع بینی متولدین ماه فروردین این‌گونه آمده است که این مرد رک و راست است و از آن‌هاست که به دنبال ریاست هستند. از این رو، در طالع بینی ازدواج مرد فروردینی باید به خصیصه‌ی ریاست‌طلبی او توجهی ویژه داشت.

مردان متولد فروردین را مردانی حادثه‌طلب هم معرفی کرده‌اند و از این رو به خانم‌ها توصیه می‌کنند چنان‌که به دنبال ازدواج با مردی بی‌دردسر و سرراست و بدون‌حاشیه اند، سمت مردان متولد فروردین‌ماه نروند.

مرد فروردینی گاهی چنان پر شور و حرارت است که اطرافیان‌اش او را پرشورترین فرد کره‌ی زمین می‌دانند و گاهی چنان سرد و یخ می‌شود که گویی به هیچ چیزی میلی ندارد. مرد فروردینی چندان محافظه‌کار نیست و تمایل دارد که دست به انجام کارهای پرریسک بزند. معمولاً اعتمادبه‌نفس خوبی دارد و به‌شدت به دنبال آن است که دیگران را پشت‌سر بگذارد.

معمولاً سرسخت است و روی حرف خود می‌ایستد. مرد فروردینی اما وقتی عاشق می‌شود به‌شدت عاشق می‌شود. اگر همسر او درست کسی باشد که او می‌خواهد، حاضر است حتی جان‌اش را برای همسر فدا کند.

همیشه گفته‌اند که در طالع بینی ازدواج اگر به دنبال مردی عاشق‌پیشه هستید بهتر است سمت مردان فروردینی بروید. آن‌ها زندگی مشترک را دوست دارند و اهمیتی بسیار به شریک زندگی‌شان می‌دهند؛ البته این‌ها همه به شرطی اند که زندگی برای شخصیت خاص مرد فروردینی مطلوب باشد.

گاهی می‌گویند مرد فروردینی معمولاً مردی منظم است و از کارهای جلف تقریباً دوری می‌کند. برخی می‌گویند مرد فروردینی با آن‌ها که مدام در حال آرایش‌کردن هستند چندان سازگار نیست. او همچنین حوصله‌ی این را ندارد که همسرش مدام از دعوای فلانی با بهمانی برای او بگوید، چندان علاقه‌ای ندارد که جزئیات بی‌اهمیت زندگی مادرزن یا خوهرزن‌اش را بداند!

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد؟

مرد فروردینی بسیار خواهان رسیدن به بهترین‌هاست، از این رو ممکن است در مسیرش بارها شکست بخورد و در این شرایط کسی که به‌خوبی می‌تواند همراه او باشد همسرش است. اگر قرار است با مرد فروردینی ازدواج کنید، این خصیصه‌ی او می‌تواند به خوبی او را به شما نزدیک کند.

خبر خوب برای کسانی که در پی ازدواج با مرد فروردینی هستند این است که مردان فروردینی خیلی کم با ریا سر سازگاری دارند. آن‌ها انسان‌هایی اند که معمولاً از دروغ دوری می‌کنند و به‌قول معروف خود واقعی‌شان را به نمایش می‎گذارند.

میانه‌ای با حیله و مکر ندارند و از همین رو به‌شدت در پی کسانی هستند که از دروغ دور باشند و با آن‌ها با صداقت رفتار کنند. اگر اهل دروغ و ریا و کلک و فیلم‌بازی‌کردن هستید، توصیه می‌کنم سمت مردان فروردینی نروید.

نکته‌ی دیگری که باید برای کسانی که خواهان ازدواج با مرد فروردینی هستند ذکر شود و البته در طالع بینی مرد فروردینی اهمیت زیادی دارد این است که از آن‌جا که مرد فروردینی انسانی جاه‌طلب و کمال‌گرا است، ممکن است نتواند برای مدت‌زمانی طولانی در یک شغل ثابت بماند. او نمی‌تواند دستور بشنود و از این رو اگر در یک شغل کوچک‌ترین دستوری به او داده شود، به احتمال بسیار زیاد آن را تاب نخواهد آورد و به دنبال شغل جدیدی خواهد رفت.

این رویه احتمالاً تا زمانی طول خواهد کشید که او بتواند شغلی که در آن رییسی وجود ندارد داشته باشد؛ این‌ها همه نشان می‌دهند که خانمی که قصد ازدواج با مرد متولد فروردین را دارد باید خود را آماده‌ی شرایط نامتعادل مالی کند.


مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد؟

تا حدی با خصوصیات شخصیتی فرد متولد فروردین آشنا شدیم، حال نوبت آن است ببینیم که وضعیت ازدواج مرد فروردینی با زنان 12 ماه سال به چه صورت است؟

  • ازدواج مرد فروردینی و زن فروردینی: ازدواج این دو را خوب توصیف کرده‌اند. این دو به صفات یکدیگر به‌خوبی آشنا هستند و درعین‌حال نقاط ضعف هم را می‌شناسند. مرد فروردینی می‌تواند آن عشقی که زن فروردینی خواهان آن است را به او بدهد و درعین‌حال زن فروردینی هم می‌تواند وفای مورد طلب مرد فروردینی را تقدیم او کند.
  • ازدواج مرد فروردینی و زن اردیبهشتی: هر دوی این افراد میل به سلطه و حاکمیت دارند و همین ممکن است ازدواج آن‌ها را چندان خوب از کار درنیاوَرَد. چالش‌ها در ازدواج فروردینی‌ها و اردیبهشتی‌ها زیاد هستند و برای آن‌که این زوج بتوانند زندگی مناسبی داشته باشند، لازم است که چشم‌شان را روی تفاوت‌ها ببندند و درعین‌حال نقاط مثبت زندگی‌شان را پیش چشم داشته باشند.
  • ازدواج مرد فروردینی و زن خردادی: ازدواج این دو را عموماً مناسب نمی‌دانند، مگر آن‌که واقعاً هر دو بتوانند تغییراتی در رفتارشان ایجاد کنند. معمولاً سرکشی زنان خردادی نمی‌تواند با میل به تسلط مردان فروردینی متناسب و سازگار شود.
  • ازدواج مرد فروردینی و زن تیرماهی: مردان فروردینی تا حد زیادی درون‌گرا هستند، این در حالی است که زنان تیر ماهی زنانی برون‌گرا و اجتماعی اند، شاید این مسئله مقداری مسئله‌ساز شود. در کل اگر متولد تیرماه هستید و قرار است با مرد فروردینی ازدواج کنید، بهتر است از مشاوره‌ی مشاوران مجرب و کاردان بهره ببرید.
  • ازدواج مرد فروردینی و زن مردادی: در طالع بینی ازدواج مرد فروردینی این ازدواج را خوب توصیف کرده‌اند. صفات مرد و زن فروردینی و مردادی با هم سازگار است و احتمالاً زندگی مشترک مناسبی را تجربه خواهند کرد.
  • ازدواج مرد فروردینی با زن شهریوری: زن شهریوری معمولاً حسود است و بسیار به خودش اهمیت می‌دهد؛ درعین‌حال مرد فروردینی ساده‌دل و پاک‌سرشت است. ازدواج مرد فروردینی و زن شهریوری را خوب توصیف نکرده‌اند. اگر زن شهریوری هستید، بهتر است پیش از ازدواج با مرد فروردینی خوب فکر کنید و البته از مشاوره استفاده کنید.
  • ازدواج مرد فروردینی با زن مهرماهی: ازدواج این دو را عموماً خوب توصیف کرده‌اند. هم ازدواج مردِ فروردینی با زن مهرماهی و هم ازدواج زن فروردینی با مرد مهرماهی در طالع بینی ازدواج متولدین فروردین به عنوان ازدواجی حسنه معرفی شده‌است.
  • ازدواج مرد فروردینی با زن آبانی: همواره گفته‌اند که آبان‌ماهی‌ها و فروردین‌ماهی‌ها نباید با هم ازدواج کنند. گاهی حتی آن‌ها را مثال آب و آتش خوانده‌اند.
  • طالع بینی ازدواج مرد فروردینی با زن آذرماهی: آذرماهی‌ها می‌توانند شریک‌های زندگی مناسبی برای فروردینی‌ها باشند. در طالع‌بینی‌های ازدواج، رابطه‌ی این دو را خوب توصیف کرده‌اند و نوشته‌اند کمترین اختلاف و مسئله در میان فروردین‌ماهی‌ها و اذرماهی‌ها وجود داشته‌است.
  • ازدواج مرد فروردینی با زن دی‌ماهی: برخلاف مرد فروردینی که روراست و دور از حیله است، زن دی‌ماهی مرموز است و چندان نمی‌تواند با مرد فروردینی سازگار باشد.
  • ازدواج مرد فروردینی با زن بهمنی: رابطه‌ی فروردین‌ماهی با بهمن‌ماهی متوسط است. گاهی می‌تواند بسیار بد و گاهی می‌تواند بسیار خوب باشد. در کل کسانی اند که می‌توانند تا حدی با کنار زدن جزئیات، زندگی خوبی داشته باشند، خصوصاً اگر به مرد فروردینی فرصت سلطه و حاکمیت داده شود.
  • طالع بینی ازدواج مرد فروردینی با زن اسفندماهی: ازدواج این دو هم دقیقاً گاهی می‌تواند ازدواجی مناسب و خوب و گاهی می‌تواند ازدواجی بد و فاجعه باشد. چنان‌چه خانمی اسفندماهی هستید بهتر است قبل از ازدواج با مرد فروردینی، به همراه او چند جلسه به نزد مشاور بروید.