کارهایی که برای عاشق کردن عشق تان باید انجام دهید!


وابسته کردن دوست پسر,دوست پسر

همه دختران و خانم‌های جوان تمایل دارند تا در روابط عاطفی‌شان، جذاب و خواستنی باشند. اما این حس ممکن است تنها در ابتدای دوستی دیده شود و در طول رابطه، دیگر خبری از شیفتگی و دوست داشتن دیوانه وار وجود نداشته باشد. پس این سوال همواره در ذهن خانم‌های جوان به وجود می آید که چطور می‌توانیم جنس مخالف یا دوست پسر خود را عاشق کنم؟

چطور حس دوست داشتن او را حفظ کرده و حتی بیشتر کنم ؟ یا راه های جذب دوست پسر چیست؟ و سوالاتی از این دست.


چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟

در این مقاله از وب سایت شادیما درباره راه های جذب و ترغیب دوست پسر و افزایش عشق در رابطه صحبت میکنیم و اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

1. در کنار او باشید

اولین دلیلی که افراد به دنبال رابطه هستند فرار از تنهایی و حس نیاز به یک فرد دیگر است. تجربه نشان داده است که هر چه ساعت‌های بیشتری را در کنار هم بگذرانید، احساس بین شما و دوست پسرتان قوی تر از قبل می‌شود.

به بیانی ساده، هر چه تعداد دفعات و طول ساعات برای دیدن یک فرد خاص افزایش پیدا کند، علاقه آن شخص نسبت به شما بیشتر از قبل می‌شود. لذا برای اینکه بیشتر وقت‌تان را با او بگذرانید، بدنبال راهکارهایی برای دیدن او باشید.

2. هوشمندانه صحبت کنید

وابسته کردن دوست پسر,عاشق کردن دوست پسر

مسلما تا به حال درباره خود با دوست پسرتان حرف زده اید، اما ممکن است خصوصیات خود را با ذکر جزئیات دقیق نگفته باشید. البته دلایل زیادی برای نگفتن تمامی جزئیات ویژگی‌های‌ خودتان وجود دارد. اما آنچه که واضح است، با گفتن جزئیات بیشتر و دقیق تر می‌توانید خیلی بهتر نظر او را جلب نمایید.

فرض کنید فردا قرار است دوست پسرتان را ببینید و با او حرف بزنید. با خود فکر کرده اید که می‌خواهید درباره چه موضوعاتی حرف بزنید؟! بدیهی است که هر موضوعی برای یک قرار دوستانه با او مناسب نیست. برای همین، بهتر است از خودتان، خانواده‌تان، علایق و توانمندی‌هایی که دارید، با او حرف بزنید.

دقت داشته باشید که با نگه داشتن بعضی از موضوعات مثل اهداف و آرزوهایی که دارید، دوست پسرتان را نسبت به خود کنجکاو می‌کنید و می‌توانید به راحتی او را جذب خود کنید.

3. جذابیت های خود را به رخ بکشید!

هیچ پسری نمی‌تواند نقش زیبایی خانم‌ها را در دوست داشتن انکار کند. اگر دوست دارید تا برای دوست پسرتان یک دختر دوست داشتنی و تمام عیار باشید، نیاز دارید تا به ظاهر خود بیشتر برسید. لباس شیک و تمیز بپوشید و از آرایش‌های ملایم برای با طراوت نشان دادن خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که رعایت هماهنگی بین لباس و آراستگی ظاهری شما، نشان دهنده این است که برای طرف مقابل‌تان ارزش بخصوصی قائل هستید.

وابسته کردن دوست پسر,راه های جذب دوست پسر

4. لباس قرمز بخرید!

برای جذاب کردن ظاهرتان به دو نکته اساسی توجه داشته باشید. آرایش چشم را هیچ گاه فراموش نکنید و هر از چندگاهی، لباس قرمز بپوشید. چرا که چشم‌های یک زن در اولین نگاه مردان مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین، وقتی که با دوست پسرتان قرار دارید، هیچ گاه آرایش چشم را فراموش نکنید و قسمت‌های پایینی و بالایی چشم و پلک را با سایه، خط چشم و ریمل زیباتر کنید.

علاوه براین، رنگ قرمز یکی از جذاب ترین رنگ‌هایی است که مورد توجه مردان قرار می‌گیرد. در واقع تاثیر کلام شما هنگامی که روسری یا شال قرمز پوشیده اید، بیشتر از هر وقت دیگری است. اگر این نتایج را باور ندارید، می‌توانید برای یکبار هم که شده، لباس قرمز بپوشید و به قرار بروید.

5. خوش بگذرانید

وابسته کردن دوست پسر,جذب دوست پسر

در حالت عادی وقتی کسی را دوست دارید، حاضر هستید تا تمامی ساعت‌هایی که با او حرف می‌زنید، به بهترین شکل ممکن بگذرد. این حالت از دوست داشتن احساس بین دو نفر را قوی می‌کند. اکنون که قصد دارید تا برای چندین ساعت در کنار دوست پسرتان باشید، سعی کنید که خوش بگذرانید و شاد باشید.

گفتنی است که هیچ حسی مثل حس شادی و سرخوش بودن برای داشتن لحظات فوق‌العاده و ناب مهم نیست. با توجه به این موضوع لازم می‌دانیم که این نکته را یادآوری کنیم که تظاهر به شاد بودن نکنید. چون وقتی که تظاهر می‌کنید سر خوش هستید، به زودی دست شما رو می‌شود و تمامی راه‌های شما برای جذب دوست پسرتان لو می‌رود!

با توجه به نمونه‌های زیر می‌توانید در کنار دوست پسرتان خوش بگذرانید:

  • با هم به گردش بروید و برای جذاب کردن مدتی که با هم هستید، مسابقه بگذارید و دنبالش کنید. خنده و شادی در حال رقابت حس خوب دوستی و رابطه بین شما را افزایش می‌دهد.
  • در کنار او بنشینید و به تماشای مسابقه مورد علاقه‌اش بپردازید. درباره مسابقه حرف بزنید و اطلاعات بسیار خوبی در این باره به او بدهید.
  • بازی جرئت یا حقیقت بهترین راه برای این است که بفهمید او چقدر خواستنی و بامزه است.

6. خودتان باشید!

خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند در صورتی جذاب هستند که شبیه یک دختر ایده آل باشند. باید بگوییم که این دسته از افراد، سخت در اشتباهند. چرا که برای جذب دوست پسر و تسخیر یک مرد، لازم نیست تا همواره طوری رفتار کنید که مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید تا توجه مرد آینده زندگی‌تان به شما جلب شود.

با توجه به این توضیح، برای سپری کردن ساعت‌های زیاد با او، لازم نیست دقیقا حرف‌هایی را بزنید که او دوست دارد بشنود. در نخستین قدم برای جذب دوست پسر باید سعی کنید که خودتان باشید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

خوب است بدانید که داشتن اعتماد به نفس چه برای انجام کارهای عادی و چه برای انجام کارهای دشوار، برای اکثر مردم از جذابیت‌های بخصوصی برخوردار است. البته ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشند که شما در کنار دوست پسرتان کار یا فعالیتی نداشته باشید که آن را انجام بدهید! پس می‌توانید به راحتی درباره موفقیت‌های خودتان و نقش مفیدی که در به پایان رساندن فعالیت های محل کار یا محیط خانه دارید، صحبت کنید.

دقت داشته باشید که بعضی از افراد اعتماد به نفس پایینی دارند. اکنون ممکن است فردی که روبه‌روی شما است و شما او را دوست پسر خود خطاب می‌کنید، از اعتماد به نفس پایینی برخوردار باشد و تعریف و تمجیدهای شما را نوعی به رخ کشیدن، درک کند. پس در صحبت کردن خود درباره اعتماد به نفسی که دارید، معتدل رفتار کنید تا طرف مقابل شما حس بدی از بیان آن‌ها نداشته باشد.

7. به سلیقه او احترام بگذارید

وابسته کردن دوست پسر,راه های جذب دوست پسر

هیچ چیز بهتر از این نیست که به علایق دوست پسرتان اهمیت بدهید و او را شیفته و مجذوب خود کنید. بالاخره همه آدم‌ها دوست دارند که به علایق و سلیقه‌های آنان اهمیت داده شود. البته اهمیت دادن به این موضوع بدین معنا نیست که بدون بررسی زمینه‌هایی که او علاقه دارد، بی چون و چرا او را تشویق و تحسین کنید، چون تشویق و تعریف بیش از حد نیز معمولا نتیجه عکس دارد.

8. به او اجازه دهید تا دلتنگ شما شود

درست است هر کسی دارای حریم خصوصی است. به طور قطع، هم شما و هم دوست پسرتان هم هر کدام حریم شخصی دارید که نباید به زور وارد این حریم شوید.، پس می توانید از این حریم و فعالیت های شخصی برای جذب دوست پسر خود استفاده کنید، اما چطور؟

یک راه بسیار موثر برای جذب دوست پسر، این است که اجازه بدهید دلتنگتان شود. دلتنگی همیشه بد نیست. تجربه کردن این احساس به او کمک می‌کند تا شور و اشتیاق دوباره‌ای برای بودن با شما داشته باشد.

البته می‌دانیم سخت است از کسی که دوستش دارید، مدتی فاصله بگیرید اما همین موضوع به شما کمک می‌کند تا به او ثابت کنید که زندگی شخصی خودتان را دارید و او تنها منبع شادی و سرخوشی شما نیست. برای تمرین این قسمت، کافی است یک روز در هفته را با دوستان همیشگی خود بگذرانید و به دوست پسر خود نیز پیشنهاد بدهید تا یک شبی را در کنار دوستان خود باشد و با آن‌ها خوش بگذراند.

9. برای جذب دوست پسر خود از او فاصله بگیرید!

وابسته کردن دوست پسر,راه های جذب دوست پسر

این موضوع خیلی اهمیت دارد که یک دختر هیچ وقت نباید به راحتی دست یافتنی باشد. حتی اگر مدت‌ها است که دوست پسر خود را می‌شناسید و صمیمیت زیادی بین شما وجود دارد، رفتار موقرانه و متین به شما کمک می‌کند تا آتش درون او را هر لحظه شعله‌ور تر کنید.

اگر تا به حال، از این راهکار برای وابسته کردن دوست پسر خود استفاده نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم تا در اولین فرصت، این ترفند را اجرا نمایید. غیر از این مورد، موارد دیگری هم هستند که در جلب نظر و توجه او بسیار پر اهمیت هستند. به موارد زیر دقت کنید:

  • اگر او در شبکه‌های اجتماعی مختلف شما را دنبال می‌کند و پیام مهمی برای شما ارسال کرده است که آنقدرها هم ضروری نیست، می توانید 15 الی 30 دقیقه دیرتر جواب او را بدهید.
  • اگر او تمایل دارد تا در روزی با شما قرار بگذارد، هر روز و هر ساعتی را که تعیین کرد، به زودی تایید نکنید و سعی‌تان بر این باشد تا قرار را به روز دیگری موکول کنید.
  • حتما لازم نیست که محبت‌های او را با محبت پاسخ بدهید. گاهی پاسخ ندادن به محبت‌های طرف مقابل‌تان، شما را عزیز تر از همیشه می‌کند.

نکته: البته به یاد داشته باشید که تکرار بیش از حد این کارها خود می تواند مشکل ساز باشد و توصیه شادیما به شما این است که در برخی مواقع از این ترفندها استفاده کنید.

10. از او تعریف کنید

وابسته کردن دوست پسر,راه های جذب دوست پسر

تحسین کردن دیگران در واقع یک هنر است. این هنر، تنها یک مهارت اجتماعی نیست. بلکه تحسین و تمجید از دیگران، یکی از اساسی ترین مهارت‌ها برای ادامه روابط امروزی است. بالاخره دوست پسر شما یک انسان است و همه انسان ها نیازمند تشویق و تحسین می باشند و با این راه، خیلی بهتر از قبل می‌توانید عشق و علاقه خود را به دوست پسرتان نشان دهید.

در واقع وقتی از او تعریف می‌کنید، به طور واضح به او نشان می‌دهید که او را قبول دارید و اظهار عشق و علاقه می‌کنید. درست است که تحسین کردن برای موفقیت در کارهای بزرگ است، اما فراموش نکنید که تحسین کردن برای موفقیت دوست پسرتان در کارهای کوچک نیز نظر او را نسبت به شما تغییر می‌دهد. علاوه براین، با این واکنش نشان می‌دهید که هیچ گاه او دور از چشم شما نبوده است.

11. وابسته کردن دوست پسر با نگاه کردن!

همیشه قرار نیست که با کلام و بصورت مستقیم ابراز عشق و علاقه کنید. برقرار کردن تماس چشمی یک روش غیرکلامی و موثر برای شیفته کردن دوست پسرتان است.

در واقع، این روش غیرکلامی برای ابراز علاقه هنگامی موثر و مفید واقع می‌شود که فرد مقابل‌تان را واقعا دوست داشته باشید. البته این ارتباط چشمی نباید بیش از حد باشد. چرا که ارتباط چشمی بیش از حد، به طور غریزی با گستاخی، تکبر یا خصومت در ارتباط است. پس حواس‌تان را نسبت به این موضوع متمرکز کنید.

12. چه چیزی بهتر از یک غافلگیری کوچک؟!

وابسته کردن دوست پسر,راه های جذب دوست پسر

انسان‌ها برای ادامه زندگی خود و همچنین برای ادامه دادن به روابط عاطفی‌شان، نیاز دارند تا شور و اشتیاق داشته باشند. برای ایجاد این شور و اشتیاق لازم است تا شریک عاطفی‌شان، آتش شور و انگیزه آن‌ها را روشن کند. اکنون نوب شماست تا در اولین فرصت مناسب با یک غافلگیری نه چندان بزرگ، او را از روزمرگی‌های معمول جدا کنید. با این کار نشان می‌دهید که دیوانه او هستید و می‌خواهید از او دلربایی کنید.

برای مثال، اگر به طور معمول باهمدیگر به یک دانشگاه یا محل کار می روید، می توانید با خرید دو بلیط سینما یا تئاتر و … او را هیجان زده کنید. همچنین بعد از روزهای سخت کاری که او در هفته دارد، می‌توانید او را به یک رستوران دعوت کنید و ساعاتی را بدون دغدغه در کنار هم باشید.

13. برای جذب دوست پسر خود از او حمایت کنید

نقش حمایتگرانه شما که در روابط عاطفی بین شما و دوست پسرتان وجود دارد، بهترین راه برای وابسته کردن او به شمار می‌رود. با این کار ابراز می‌کنید که حاضرید پای تمامی کارهای او باشید و اطمینان خاطر می‌دهید که همواره برای کمک به او آمده هستید و در شرایط سخت کنار او خواهید بود.

فرض کنید دوست پسرتان فردا به یک مصاحبه شغلی دعوت شده است. اکنون بهترین فرصت است که نقش حمایتگرانه خودتان را بهترین شکل ممکن ایفا کنید. این فرصت را مغتنم بشمارید و به او نشان دهید که چقدر عاشقانه پای خواسته‌تان مانده اید و مشوق او باشید.

و سخن آخر

اگر دوست دارید رابطه خوبی با دوست پسر خود داشته باشید و در کل ارتباط مناسبی را ایجاد کنید، سعی کنید ابتدا به خودتان و سپس به او اهمیت دهید. تا زمانی که شما خود را دوست نداشته باشید نمی توانید آنطور که باید دوست داشته شوید.

هیچ احساسی زیباتر از عشق نیست پس سعی کنید اگر کسی را دوست دارید حتما به او نشان دهید و به او اهمیت دهید چون هیچ انسانی از اینکه یک مشوق و یار مهربان را از دست بدهد خوشحال نمی شود. پس برای جذب دوست پسر خود همانطوری با او رفتار کنید که دوست دارید با خودتان رفتار شود.

نظر شما چیست؟ اگر راه های دیگری را میشناسید در با ما در میان بگذارد.