با این رفتارها از علاقه او مطمئن شوید


نشانه علاقه دختر به پسر

این یک امری طبیعی است که وقتی به کسی علاقمند می شوید همه ی سعی خود را بکنید تا از علاقه او نسبت به خود آگاه شوید. اطلاع از علاقه دختر مورد نظرتان می تواند به شما کمک کند تا قدم های موثرتری در جهت رسیدن به این رابطه بردارید.

پی بردن به علاقه دختران کار تقریبا دشواری است زیرا دختران با توجه به خلقیات انحصاری خود چندان علاقه ای به ابراز احوالات درونی خود ندارند. پس اگر شما هم اخیرا به دختری علاقمند شده اید و می خواهید از علاقه او نسبت به خودتان آگاه شوید با ما همراه باشید.


16 نشانه علاقه دختر به پسر

1. دختری که به شما لبخند می زند

احساسات درونی هر شخص در رفتارش نمود پیدا می کند مثلا حالت چهره ی شما وقتی از منظره ای به وجد آمده اید با زمانی که از دیدن آن ناراحت شده اید فرق دارد. وقتی دیدن چیزی اشتیاق درونی انسان را بر می انگیزد ناخودآگاه این اشتیاق از اعضا و جوراح او نیز کاملا مشخص می شود.

لبخند اولین واکنش ما در برابر هر چیزی است که حس خوبی به ما بدهد، پس اگر دختری با دیدن شما لبخند می زند به این موضوع که او حس خوبی نسبت به شما دارد پی خواهید برد و اگر بارها و بارها این لبخندها را دیدید مطمئن باشید که کشش درونی در وجود او برای دیدن شما به وجود آمده است.

2. با شما رفتار عجیب و غریب دارد

شاید شما هم این داستان زیبا را شنیده باشید که وقتی لیلی ظرف آب مجنون را شکست و همه خیال می کردند که از او متنفر است مجنون با نگاهی عاشقانه این رفتار را معنی به عشق کرد که “اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی”.

پس اگر دختری در حضور شما رفتاری غیر متعارف از خود بروز می دهد، بیخودی عصبانی می شود، یا عجولانه رفتار می کند و سعی می کند اشتیاق خود را برای دیدن شما پنهان کند و دستپاچه می شود شما زیرک باشید و علاقه اش را از پس رفتارهای شتاب زده ی او ببینید. او سعی می کند خود را جدی نشان دهد ولی دست و پایش را گم می کند.

3. در کنار شما مضطرب و بی قرار است

دختری که عاشق شماست بی قرار شماست ولی سعی می کند این بی قراری را پنهان کند ولی شما باید باهوش باشید زیرا این سعی بی مورد در مخفی کردن احساسات بیشتر او را لو می دهد.

بی قراری درونی او را وادار می کند که ساعتها قبل از شما بر سر قرار حاضر شود.ولی وانمود می کند که کمی دیر حاضر شده و احیانا دیر رسیده است.اگر در مورد ترافیک و اینکه نمیخواسته دیر برسد حرف بزند بدانید از مدتها قبل منتظر شما بوده و الان سعی می کند خود را بی تفاوت جلوه بدهد.

4. ورد زبانش هستید

اگر دختری به شما علاقمند باشد تمام قلب و روح و افکار خود را پر از یاد شما خواهد کرد، او همواره به شما فکر می کند و در خیالش با شما غذا می خورد، با شما، تفریح می کند و حتی در آینده ای خیالی با شما زندگی می کند، پس دور از انتظار نیست که با دوستانش در مورد شما حرف زده باشد زیرا حرف های ما نشات گرفته از افکار ماست و او در تمام مدتی که دوستانش در مورد موضوع خاصی صحبت می کنند به شما فکر می کند و دنبال فرصتی می گردد تا در مورد شما صحبت کند،. پس با پرس و جو کردن از دوستانش می توانید از علاقه او نسبت به خود آگاه شوید.

5. او همیشه برای شما وقت دارد

دختری که به شما علاقه داشته باشد همه ی کارهای خود را برای دیدن شما و بودن در کنارتان تعطیل خواهد کرد. زیرا همیشه اولویت اول او شما هستید، پس اگر هر زمانی پیشنهاد نوشیدن یک فنجان قهوه در یک خلوت دو نفره عاشقانه را به او می دهید و او این دعوت را می پذیرد، مطمعن باشید که به شما علاقه دارد زیرا دختران معمولا برا بیشتر کارهای خود از قبل برنامه ریزی می کنند تا دچار استرس نشوند. پس اگر او هر آن برای دیدن شما بر سر قرار حاضر می شود یقین داشته باشید که از دلش فرمان می گیرد نه از منطقش.

6. حسادت می کند

روانشناسی عشق دختر به پسر,علاقه مندی دختر

عموما با شنیدن کلمه حسادت احساس بدی به انسان دست می دهد ولی باید بدانید که حسادت در خانمها دقیقا نقطه مقابل غیرت در آقایان است و یکی از نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد. همه ی انسانها با توجه به ویژگی های دورنی خود میل به تملک در آوردن چیزهایی را دارند که به آنها علاقمندند، حالا مردها با غیرت این حس را بروز می دهند و زنها با حسادت.

دختری که عاشق شماست به هر چیزی که حواس شما رو از او پرت کند حسادت می کند والبته دلیلی برای پنهان کردن این حس هم نمی بیند.

شاید برای شما که احوالات آدمی را با توجه ویژگی های مردانه خود می سنجید شوخی به نظر برسد ولی دختری که شما را دوست دارد شاید حتی به ماشین مورد علاقه تان، گوشی،دوستان و یا حتی حیوان خانگی مورد علاقه شما حسادت کند و آن را بیان کند، چرا که او همه توجه شما را برای خودش می خواهد.

7. با شما رفتار کودکانه دارد

این رفتار زمانی سر می زند که او تقریبا از علاقه شما نسبت به خود مطمعن شده باشد. در آن صورت است که دنیای کودکانه درونش را با شما شریک خواهد شد و از اینکه شما بفهمید که هنوز عاشق رنگ صورتی است و پاستیل می خورد و شبها عروسکش را بغل می کند خجالت نمی کشد،او با رفتار کودکانه خود سعی می کند توجه شما را نسبت به خود جلب کند.

روانشناسی عشق دختر به پسر,علاقه دختر

8. چشمش به دنبال شماست

اگر در جایی با دوستان خود هستید و البته منتظر دیدن دختر مورد علاقه ی خود در آن حوالی به انتظار نشسته اید به لحظه ی ورود او دقت کنید دختری که به شما علاقه دارد در لحظه ی ورود با حرکات سریع چشمانش به دنبال شما می گردد.

هدف او از حضور در آن محفل دیدن شماست پس تا زمانی که از بودن شما در آن مکان مطمئن نشود به این سو و آن سو می نگرد و وقتی شما را دید دلش آرام می گیرد ولی باز هم برای بی تفاوت نشان دادن خود سر می چرخاند تا شاید شما فکر کنید که دنبال چیز دیگری بوده است.

9. حتی به شوخی های بی نمک شما هم می خندد

دختری که به شما علاقه دارد به شوخی های بی نمک و آبکی شما هم می خندد زیرا برای او گوینده مهم است نه آنچه که می گوید. او از اینکه شما سعی می کنید او را بخندانید و شاد کنید لذت می برد و سعی می کند که واکنش خوبی در برابر این تلاش نشان دهد، پس همیشه تعدادی جوک بی مزه آبکی در آستین خود داشته باشید تا به موقع از آن استفاده کنید و نتیجه را ببینید، اگر دیدید از ته دل به شوخی های بی نمک شما می خندد اصلا تعجب نکنید او دلش را از کف داده و شادترین زمان را با شما سپری می کند.

10. نسبت به شما کنجکاو است

دختری که به شما علاقه دارد و شما برای او مهم هستید در مورد شما کنجکاوی می کند تا متوجه شود که شما هم او را دوست دارید یا نه! او زیر چشمی شما را زیر نظر دارد تا نگاه های شما را ببیند و خیالش از اینکه به او توجه دارید راحت شود.

دختران بیشتر دنبال اعتماد و احساس امنیت در رابطه هستند و با کنجکاوی در رفتار شما می خواهند مطمعن شوند که توانسته اند افکار شما را به تسخیر خودشان در آورده و شما را مجذوب خود کنند.

11. با هر روشی به شما میفهماند که مجرد است

اگر دیدید دختری با زبان بی زبانی می خواهد به شما بفهماند که مجرد است یقین داشته باشید کار از این حرف ها گذشته است و او شما را شاهزاده ی سوار بر اسبی می بیند که تقدیرش با او گره خورده است و سعی می کند هر چه سریعتر این رویای زیبا را به واقعیت برساند.

پس با گفتن مجرد بودنش به شما سعی می کند به شما بفهماند که هدفش از بودن در کنار شما ازدواج است و می خواهد شما را نیز وادار کند تا جدی تر به این رابطه فکر کنید و شما هم او را نه در قالب یک دوست که در قالب ملکه ی زیبای رویاهایتان ببینید و همه ی سعیتان را برای رسیدن به او بکنید و احیانا اگر در ذهنتان گزینه های دیگری دارید آنها را فراموش کنید.

او زیرکانه در پی عقب راندن رقبا بر می آید تا شما را با بردن به سمت ازدواج و تشکیل خانواده از آن خود کند و 6 دانگ سند دلتان را به نام خودش بزند.

12. به آراستگی و زیبایی خود توجه دارد

دختری که به شما علاقه دارد سعی می کند که همیشه در نظر شما آراسته باشد و توجه شما را به خود جلب کند. او مدتها برنامه ریزی می کند تا با هماهنگ کردن لباس ها و آراستن خود در نظر شما جذاب به نظر برسد و با دیدن او نگاهتان روی او قفل شود. او سعی می کند زیبایی ها و جاذبه های ذاتی و زنانه خود را برای شما پر رنگ جلوه بدهد تا عطش شما را برای رسیدن به خود بیشتر کند.

13. توجهی به گوشی موبایل خود ندارد

دختری که به شما علاقه دارد وقتی کنار شماست به هیچ چیزی توجه نمی کند حتی به گوشی که این روزها جوانان لحظه ای از آن غافل نمی شوند. او همه ی توجه خود را به شما معطوف می کند و محو تماشای شما می شود و از هر چیزی که حواسش را از شنیدن صدای شما و دیدنتان پرت کند دوری می کند.

14. دخل و خرج شما را ارزیابی می کند

دختری که به شما علاقمند است بارها و بارها در خیالات خود زندگی با شما را تصور می کند. او شما را به چشم مرد خانه می بیند نه دوستی که قرار است مدتی را با او خوش بگذراند. او از درآمد و وضعیت مالی شما سوال هایی می پرسد زیرا او شما را به چشم مردی می ببند که قرار است به او تکیه کند و همه ی حواسش را جمع می کند تا این تکیه گاه محکم باشد.

دختر علاقمند به شما سعی می کند مطمئن شود که شما توانایی اداره زندگی و به عهده گرفتن خرج و مخارج خانواده را دارید و اگر به سلامتی به زیر یک سقف رفتید نگران نان شب نباشد.

15. در فضای مجازی و واقعی شما را رصد می کند

این روزها ارتباطات فقط به دیدارها و قرارهای عاشقانه دو نفره در کافه ها و رستورانها ختم نمی شود. فضای مجازی دنیایی است که الان پیش روی جوانان گشوده شده است. اگر دختری عاشق شما باشد رد پای این عشق را در تصاویری که برای پروفایل خود انتخاب می کند می توانید ببینید.

او کنجکاوی عجیبی در چک کردن تصاویری که شما در پروفایل خود می گذارید دارد، فقط کافی است یک بار به جای عکس هایی با نوشته های عاشقانه تصویری با متن بی وفایی یا فراق در پروفایل خود بگذارید و واکنش دختر مورد علاقه تان را ببینید. او در اولین قراری که با هم دارید دلیل این رفتار را از شما خواهد پرسید.

16. عصبانیت خود را متفاوت نشان می دهد

اگر دختری به شما علاقه داشته باشد جواب پیام های شما را بدون معطلی خواهد داد. این در صورتی است که همه چیز بین شما دو نفر گل و بلبل باشد، ولی حتی اگر با هم قهر باشید یا او از دست شما دلخور باشد نیز ساعت ها منتظر خواهد بود تا شما با او تماس بگیرید و به محض زنگ زدن شما او تماس شما را ریجکت خواهد کرد!

اشتباه نکنید او از شما متنفر نیست راههای بسیاری وجود دارد تا جلوی ورودی تماس شما را بگیرد ولی این کار را نمی کند زیرا از اینکه می بیند شما به فکر او هستید و برای رفع ناراحتی او به دست آوردن دلش تلاش می کنید لذت می برد.

پس اگر دختری در زمان آشتی بلافاصله جواب پیام های شما را می دهد و در زمان قهر تماس هایتان را ریجکت می کند مطمئن باشید که او به شما علاقمند بوده و بی قرار شماست.

روانشناسی عشق دختر به پسر,علاقه دختر به مرد

روانشناسی عشق دختر به پسر

ما در مطالب گذشته مواردی از رفتارهای دختران را در مقابل پسر مورد علاقه شان ذکر کردیم. که عموما آگاهانه و ارادی بودند ولی رفتارهایی نیز هستند که ناخودآگاه از انسان سر می زند و متاثر از الگوهای فیزیولوژیکی (زبان بدن) هستند به چند مورد از این رفتارها اشاره می کنیم.

1. چشم هایش روی شما قفل می شود

چشمها دریچه ای به روی قلب انسان هستند و با دقت در حالات آنها به راحتی می توان به درون آدمی پی برد. شاید شما هم شنیده باشید که چشم ها دروغ نمی گویند. فقط کافی است موقع حرف زدن با دختر مورد علاقه تان به چشم های او با دقت خیره شوید، معمولا برق عجیبی در نگاه او توجه شما را جلب خواهد کرد. این همان عشقی است که او سعی در پنهان کردن آن دارد مردمک چشم هایش گشادتر می شود و اشتیاق را می توان در آن دید.

2. لپهایش گل انداخته

حیا و شرمساری در مقابل جنس مخالف جزء لاینفک نهاده های روحی هر دختری است که خداوند در ضمیر ناخودآگاه او به امانت نهاده است. هر چند دخترانی هستند که سعی می کنند با تقلید رفتار مردانه و البته کمی جسورانه مدعی شوند که می توانند مثل مردها رفتار کنند ولی اینکه در باطن هر دختری میل به عفت و حیا و پرده پوشانی وجود دارد حقیقتی غیر قابل انکار است.

همین حیا را می توان در سرخ و سفید شدن گونه های دختری که سعی دارد میل درونی خودش را در مورد نزدیک شدن به شما و ابراز عشق به شما پنهان کند به وضوح مشاهده کرد. او از درون بی قرار است گدازه های عشق و علاقه ای که نسبت به شما در وجود خود دارد او را از درون منقلب کرده است ولی با توجه به روحیات دخترانه ذاتی خود سعی می کند تا آن را پنهان کند غافل از اینکه رنگ رخسار خبر می دهد از سر ضمیر!

3. در کنار شما با زیورآلات خود بازی می کند

یکی دیگر از نشانه های دستپاچگی نشات گرفته از علاقه درونی بازی کردن با زیورآلات و انگشتان دست است. اگر دیدید که دختر مورد علاقه تان در حضور شما با دستبند، انگشتر و انگشتان دستش بازی می کند بدانید که او به شما علاقمند شده و نمیداند دستپاچگی خود را چطور پنهان کند. او ناخودآگاه دستهایش را با زیورآلات خود مشغول می کند تا استرس درونی خود را کنترل کند.

موارد گفته شده و چندین و چند مورد دیگر نیز از حرکات بدن وجود دارد که با مشاهده ی آنها شما می توانید به علاقه ی طرف مقابلتان پی ببرید مانند: خم شدن به طرف شما موقع صحبت کردن، بالا بردن ابروها، تقلید از رفتار شما، چرخاندن کل بدن به سمت شما، بازی کردن با موها و … و موارد بی شمار دیگری که همه و همه نشات گرفته از جاذبه و کششی است که خداوند در وجود دو جنس مخالف قرار داده تا در کنار هم به آرامش برسند.

و اما حرف آخر

فهم نشانه های علاقه دختر به پسر یا بالعکس کار سختی نیست پس نگران نباشید و موارد گفته شده را به خاطر بسپارید. اگر با استفاده از نکاتی که گفته شد متوجه علاقه او نسبت به خود شدید می توانید به آینده ی این رابطه امیدوار باشید زیرا دختران دیر دل می بندند و اگر دلبسته ی کسی شوند همه ی عشق خود را نثار او می کنند.

در ادامه بخوانید: نشانه‌های عشق در مردان | چطور عشق مرد را تشخیص دهیم؟