پیشنهادهای هدیه تولد زنانه | کادو تولد زنانه


برای آقایان گرفتن هدیه تولد زنانه هر سال یک چالش است، چراکه اغلب آقایان به‌دنبال هدیه‌ای خاص هستند. در این بین چشم‌داشتن به بودجه نیز محدودیت‌هایی را برای خرید کادو تولد زنانه فراهم آورده‌است، با این حال در این نوشتار از مجله‌ی شادیما به معرفی 16 ایده‌ برای خرید کادو تولد زنانه خواهیم پرداخت. سعی‌مان بر این است که ایده‌ها هم از لحاظ قیمت، هم از لحاظ کاربرد و هم از لحاظ سلیقه متنوع باشند.


  1. لوازم شخصی برقی

کادوی تولد زنانه

کارهایی که قبلاً به‌واسطه‌ی ابزارهای دستی انجام می‌شدند، امروز با ابزارهای برقی انجام‌شدنی هستند. در همین راستا، برخی از کارهایی که خانم‌ها در طی ماه، هفته یا حتی روز انجام می‌دهند نیز با ابزارهای برقی انجام‌شدنی هستند. اتومو، اپیلیدی، ، برس برقی مو، سشوار و چندین وسیله‌ی برقی دیگر از جمله‌ی این وسایل هستند.

چنان‌چه در بودجه برای خرید کادو تولد زنانه محدودیت دارید، احتمالاً پیشنهادِ نخستِ فهرست ما می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای‌تان باشد.


  1. پکیج‌های گل، شکلات و عروسک

کادو تولد برای خانمها

چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین امکان خرید پکیج‌های گل، شکلات و عروسک را دارید. در این پکیج‌ها، از یک جعبه‌ی شیک و معمولاً بزرگ استفاده می‌شود. سپس درون جعبه را یا با مخمل یا گل‌های کوچکِ پرپرشده زیبا می‌کنند و انواع شکلات از جمله مرداس، نوتلا و موارد این قبیل را به‌همراه شاخه‌گل‌هایی زیبا از جمله گل داوودی، گل ژیپسوفیلا و گل رز درون جعبه قرار می‌دهند. یک یا چند عروسک کوچک و بزرگ را بسته به قیمت کل پکیج نیز درون جعبه می‌گذارند. این هدیه بسیار شیک و دوست‌داشتنی‌ست، خصوصاً اگر زنی که قرار است برای او هدیه بخرید به عروسک علاقه دارد.

البته گفتنی است که معمولاً قیمت این پکیج‌ها بالاست.


  1. ساعت مچی

هدیه تولد برای خانمها

برای خرید ساعت مچی به‌عنوان یک کادو تولد زنانه دو گزینه‌ی کلی پیش‌رو دارید: یک گزینه آن است که ست ساعت مچی زنانه و مردانه بخرید تا هم خودتان و هم همسرتان بتوانید از ساعت‌هایی با شکل و شمایلی مشابه استفاده کنید و گزینه‌ی کلیِ دوم نیز این است که ساعت مچی تک بخرید.

برای خرید ساعت مچی زنانه انتخاب‌های زیادی دارید و بنابراین می‌توانید بر حسب میزان هزینه‌ای که قرار است صرف کنید، یک ساعت مچی مناسب انتخاب کنید.


  1. ست کیف و کفش

بهترین کادوی تولد زنانه

ست کیف و کفش نیز می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید هدیه تولد زنانه باشد. به هر فروشگاهی که مراجعه کنید، قطعاً گزینه‌های زیادی برای خرید ست کیف و کفش زنانه در اختیارتان خواهد گذاشت. بر حسب میزان هزینه‌ای که قرار است صرف کنید می‌توانید یکی از ست‌ها را انتخاب کنید.

البته که اگر به هر دلیلی نخواهید ست کیف و کفش بخرید، می‌توانید کیف یا کفش به‌تنهایی را انتخاب کنید.


  1. تابلو نقاشی

کادوی تولد برای زنم چی بخرم

اگر همسرتان به هنر علاقه دارد، می‌توانید روی تابلو نقاشی به‌عنوان گزینه‌ی کادو تولد زنانه حساب کنید. تابلوهای نقاشی در اندازه‌های مختلف در دسترس هستند. چه بخواهید نوعِ ماشینیِ آن‌ها را انتخاب کنید و چه به‌دنبال تابلوهایی باشید که کار دست هستند، در هر صورت گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارید.

در ضمن، اگر همسرتان به یک یا چند نقاشی علاقه دارد، می‌توانید آن نقاشی‌ها را با کیفیتِ بالا دانلود کنید، روی فلش بریزید و با مراجعه به عکاسی‌ها و در کل فروشگاه‌های چاپ عکس، از آن‌ها بخواهید که نقاشی‌ها را با کیفیتِ بالا روی شاسی چوبی چاپ کنند.


  1. عینک آفتابی

یک سری هدیه‌ها می‌توانند گزینه‌هایی مشترک برای خرید هدیه تولد زنانه و هدیه تولد مردانه باشند. عینک آفتابی یکی از آن‌هاست. اغلب خانم‌ها و آقایانِ ایرانی به عینک آفتابی علاقه دارند. چنان‌چه همسرتان عینک آفتابی ندارد یا اگر دارد عینک راضی‌کننده‌ای نیست، می‌توانید برای خرید کادو تولد زنانه روی عینک آفتابی هم حساب کنید.

البته که با توجه به محدودیت‌هایی که در واردات عینک آفتابی صورت گرفته و همچنین با درنظر گرفتن قیمت دلار، مقداری قیمت عینک آفتابی بالاست و اگر بخواهید عینکی اصل تهیه کنید، باید بودجه‌ی بالایی برای خرید عینک کنار بگذارید.


  1. باکس گل

بهترین کادوی تولد زنانه

گل‌فروشی‌های حرفه‌ای برای روز تولد انواع باکس‌گل‌های زیبا و لوکس را آماده‌کرده‌اند. چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت حضوری اگر سری به فروشگاه‌های گل بزنید، خواهید دید که چه گزینه‌های زیبا و دل‌نشینی برای انتخاب پیش‌رو دارید. خوشبختانه برای خرید باکس گل بسیار دست‌تان باز است، چراکه باکس‌گل‌ها در اندازه‌ها، رنگ‌های متنوع و همچنین با قیمت‌های گوناگون در دسترس هستند.


  1. لباس

لباس زنانه برای کادو دادن
پیراهن کبریتی گالری جومتو

البته که واژه‌ی لباس، طیف وسیعی از پوشیدنی‌ها را دربرمی‌گیرد، اما منظور ما درست همین طیف وسیعِ پوشیدنی‌هاست. خوشبختانه اگر به‌دنبال خرید لباس زنانه باشید هزاران گزینه پیش‌رو دارید. می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان، سلیقه‌ی همسرتان و همچنین بودجه‌ای که قرار است برای خرید هدیه تولد زنانه خرج کنید، یک یا چند پوشیدنی از جمله مانتو، روسری یا شال، شلوار و … را انتخاب و تهیه کنید.

پیشنهاد شادیما برای خرید لباس زنانه مناسب هدیه تولیدی لباس جومتو است.


  1. کتاب

هدیه تولد زنانه

بله، کتاب هم می‌تواند انتخابی مناسب به‌عنوان کادو تولد زنانه باشد، البته اگر همسرتان اهل کتاب باشد. رمان، کتاب‌های فمینیستی، کتاب‌های فلسفی، کتاب‌های خودیاری و کلی کتاب دیگر هر یک می‌توانند با توجه به علاقه‌ی همسرتان گزینه‌هایی درخور باشند.


  1. بلیت سفر

بلیت سفر دو نفره نیز از ایده‌های جذاب برای کادو تولد زنانه است. این بلیت می‌تواند هم برای خود شما و همسرتان باشد، هم برای او و یکی از دوستان‎اش. در هر صورت کمتر کسی‎ست که به سفر علاقه نداشته باشد و قطعاً همسرتان از این‌که بلیت سفر برای او تهیه کرده‌اید خوشحال خواهد شد.


  1. پکیج لوازم بهداشتی

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی، پکیج‌هایی را تحت عنوان «پکیج لوازم بهداشتی زنانه» آماده کرده‌اند می‌فروشند. این پکیج‌ها هم می‌توانند گزینه‌هایی مناسب برای کادو تولد زنانه باشند، هرچند که معمولاً تنوع زیادی ندارند.


  1. زیورآلات

کادو تولد زنانه

این پیشنهاد از آن پیشنهادهاست که برای خریدشان آن‌قدر گزینه‌های مختلف پیش‌رو دارید که نمی‌دانید کدام‌یک را باید انتخاب کنید. پکیج زیورآلات شامل گوشواره، گردنبند و انگشتر است، ولی گاهی این پکیج‌ها به‌صورت نیم‌ست نیز ارائه می‌شوند. جنس، رنگ، اندازه، طرح و قیمت پکیج‌ها بسیار گوناگون است و از همین روست که گزینه‌های قابل‌انتخاب‌تان بسیار زیاد هستند.

در ضمن اگر همسرتان به طلا علاقه دارد، می‌توانید به‌جای خرید زیورآلات بدلی طلا بخرید. خرید طلا می‌تواند دو مزیت داشته باشد: نخست آن‌که درصورتی‌که همسرتان به طلا علاقه داشته باشد قطعاً زیورآلات طلایی را به زیورآلات بدلی ترجیح می‌دهد و دوم آن‌که طلا همیشه یک سرمایه است و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را بفروشید.

پیشنهاد شادیما برای خرید زیروآلات زنانه مناسب هدیه، زرآلتون است.


  1. ساعت هوشمند

بهترین هدیه تولد برای خانمها

ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند و خوشبختانه تنوع زیادی هم دارند. برخی از این ساعت‌ها – از جمله‌ اسمارت‌واچ‌های برندهای شیائومی و اپل – هم بسیار زیبا هستند و هم آن‌که امکانات زیادی به کاربر می‌دهند.


  1. هندزفری بلوتوثی

کادو تولد زنانه

هندزفری‌های بلوتوثی که از کیس شارژ برخوردار هستند را می‌توان گزینه‌هایی عالی برای کادو تولد زنانه معرفی کرد. اگر همسرتان اهل موسیقی باشد قطعاً از این‌که یکی از این هندزفری‌های بلوتوثیِ کیس‌شارژدار را به او هدیه دهید خوشحال خواهد شد.


  1. گوشی موبایل

ایده برای خرید کادوی تولد زنانه

البته که وقتی ساعت هوشمند و هندزفری می‌توانند انتخاب‌هایی عالی به‌عنوان کادو تولد زنانه باشند، قطعاً گوشی موبایل نیز می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب باشد.

خوشبختانه انواع گوشی موبایل از برندهای مختلف، با مشخصات گوناگون و با قیمت‌های متنوع در دسترس اند و بنابراین با هر شرایطی که دارید می‌توانید یک گوشی موبایل مناسب انتخاب کنید.


  1. دوربین چاپ سریع

هدیه تولد زنانه

دوربین‌های قدیمی چاپ سریع بودند. اگر سن‌تان هم قد ندهد احتمالاً در فیلم‌های قدیمی دیده‌اید که عکاس با دوربین عکس می‌گیرد و خیلی سریع عکسِ گرفته‌شده را از خود دوربین خارج می‌کند. امروز این دوربین‌های چاپ سریع با قیمتی کم و با شکل‌وظاهری بسیار زیبا در دسترس هستند. بدون‌شک اگر همسرتان اهل کارهای فانتزی‌ست، می‌توانید روی خرید دوربین چاپ سریع حساب کنید.


چند نکته برای خرید هدیه تولد زنانه

  • بهتر است بیش از آن‌که سلیقه‌ی خودتان را مدنظر داشته باشید، بیشتر حواس‌تان به سلیقه‌ی همسرتان باشد. بالأخره هر چیزی که بخرید و هر چیزی که هدیه دهید، کسی که باید از هدیه استفاده کند اوست و نه شما.
  • نکته‌ی دیگر آن‌که در روز تولد بیش از هر چیزی این نیت شماست که مهم است. همین که هدیه تولد برای همسرتان می‌خرید، به‌این‌معنی‌ست که روز تولد او در خاطرتان بوده و بسیار هم به آن اهمیت می‌دهید. در واقع قیمت هدیه‌ای که می‌خرید نباید نه برای شما و نه برای همسرتان اهمیت چندانی داشته باشد.
  • به مرحله‌ی رابطه نیز دقت کنید. اگر ازدواج کرده‌اید که هیچ، اما اگر تازه آشنا شده‌اید و چندان آشنایی‌تان عمیق نشده‌است، بهتر است به‌دنبال خرید هدیه‌ای رسمی باشید و نه هدیه‌ای که کاملاً شخصی و خصوصی است.
  • هدیه‌ی نقدی را فراموش نکنید. گاهی بهتر است خرید هدیه را به خود او بسپارید. برای این کار، می‌توانید کارت اعتباری یا کارت هدیه بخرید و از او بخواهید هرچه که دوست دارد را با آن کارت هدیه تهیه کند.

جمع‌بندی

با هم نگاهی به 15 ایده‌ی گوناگون و متنوع برای کادو تولد زنانه داشتیم، اما قطعاً این موارد تمامی گزینه‌های ممکن نیستند. اگر پیشنهادی در این زمینه دارید لطفاً برای کامل‌شدن فهرست ما، آن یا آن‌ها را با ما و کاربران در میان بگذارید.

همچنین بخوانید: ایده‌های خرید هدیه تولد مردانه