رپورتاژ آگهی


شب زفاف چیست؟

شب زفاف به اولین شب پس از ازدواج، (به ویژه در صورتیکه آن شب، عروس و داماد با یکدیگر هم بستر شوند) یا نخستین تجربه آمیزش جنسی گفته می شود. برقراری رابطه جنسی برای دختران مصداق این است که آنها درد بسیار زیادی را در هنگام پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی مرد در درون واژن خواهند داشت.

آیا رابطه جنسی یا دخول حتما باید در شب اول عروسی انجام شود؟

با جواب دادن به این سوال باید بگوییم که این موضوع کاملا به شرایط شما بستگی دارد. در صورتی که توان برقراری رابطه جنسی را داشته باشید، بدون شک خبر خوبی است؛ زیرا شما از قبل آمادگی ذهنی این شب را داشته و شما و همسرتان در بالاترین سطح زیبایی ظاهری قرار دارید. این موضوع در برقراری رابطه جنسی بسیار اهمیت دارد. اما در صورتی که به دلیل خستگی زیاد، دخول و برقراری رابطه جنسی برای شما امکان پذیر نیست، موضوع را با همسرتان در میان بگذارید و رابطه جنسی را به شب‌های بعدی موکول کنید. در مقابل می‌توانید با همسرتان به معاشقه پرداخته و در آغوش یکدیگر استراحت کنید. فراموش کنید که این تازه شروع زندگی مشترک شما است و همیشه فرصت برای داشتن یک رابطه جنسی تمام و کمال مهیا است! برای اینکه خستگی را از تن همسر خود بیرون بیاورید و یک شب خاطر انگیز و به یاد ماندنی برجای بگذارید بهترین گزینه ماساژ دادن همسر خود است ، هنگامیکه شما شریک زندگی خود را ماساژ میدهید هم خستگی و هم استرسی که در تمام طول روز داشته از بین میرود و از همه مهمتر خجالتی که بین شما دو نفر وجود داردکاملا از بین میرود برای اینکار کافیست که از یک روغن ماساژ خوب استفاده کنید که حس خوبی به شما هدیه دهد.

روغن ماساژ مکس لیدی:

نحوه برقراری رابطه در شب زفاف

روغن ماساژ مکس لیدی یکی از پرطرفدارترین روغن های گیاهی که سرشار از خاصیت می باشد. مناسب برای تحریک میل جنسی، از بین بردن خستگی و دردهای درون بدن و به اعصاب شما آرامش می بخشد. روغن ماساژ حاوی ویتامین های A.D.E می باشد این روغن به پوست نرمی و لطافت خاصی میبخشد درصد نفوذ پذیری روغن جینسینگ به پوست بسیار بالاست. خب مطمئنا بعد از ماساژی که انجام داده اید الان آماده برقراری یک رابطه جنسی توپ هستید چیزی که تمام مدت منتظر آن بوده اید. اولین رابطه زناشویی در شب زفاف با داشتن آگاهی های کافی می تواند بدون درد و مشکل سپری شود. زمانی که یک زن برای نخستین بار رابطه جنسی را با همسر خود تجربه می کند به احتمال قریب به یقین به علت از بین رفتن پرده بکارت در شب زفاف درد متوسط یا شدیدی را احساس خواهد کرد به خصوص اگر به علت استرس و یا عدم آمادگی کافی مجرای واژینال وی به اندازه کافی ترشح مخاطی نداشته و به حالت خشک باقی مانده باشد. شما میتوانید از روان کننده استفاده کنید تا درد کمتری را تجربه کنید .روان کننده های متفاوتی در بازار موجود است که برای لذت بیشتر رابطه جنسی مورد استفاده قرار میگیرد.

ژل رمانتیک سیمپلکس:

نحوه برقراری رابطه در شب زفاف

ژل لوبریکانت رمانتیک سیمپلکس با داشتن ترکیبات گلیسیرین و اسانس دارای خاصیت خوشبوکنندگی و مرطوب کنندگی بوده و برای کسانی که مقاربت‌های دردناک دارند، بسیار مناسب است. این ژل حاوی موادی است که واژن را مرطوب نگه می‌‌دارد و سبب می‌شود دخول به راحتی صورت گیرد. با استفاده از این ژل می‌‌توان پوزیشن‌های مختلف در رابطه جنسی را تجربه کرد.

چند پوزیشن مناسب در شب زفاف:

  1. مرد رو و زن خوابیده : برای اولین بار بهتر است که به سراغ پوزیشن‌های ساده‌تر بروید تا زن درد کمتری را متحمل شود؛ چرا که وقت برای امتحان کردن پوزیشن‌های پیچیده‌تر زیاد خواهد بود. برای بسیاری از زوج‌ها، بهترین راه کاهش درد دخول، پوزیشن سنتی است در این پوزیشن، یک ارتباط صمیمی و رو در رو میان زن و مرد برقرار می‌شود؛ همین امر باعث احساس راحتی و نزدیکی بیشتر آن‌ها می‌گردد. از آنجا که مرد در این پوزیشن کنترل بیشتری بر سرعت دارد، باید اطمینان حاصل کند که زن در طول دخول احساس خوبی داشته باشد.
  2. خوابیدن پهلو به پهلو: این پوزیشن یکی از بهترین و آسان‌ترین گزینه‌هاست؛ چرا که تماس فیزیکی زیاد میان زن و مرد، باعث افزایش صمیمیت می‌شود. دخول در این پوزیشن تقریبا سطحی صورت می‌گیرد و همین باعث کم کردن درد در اولین رابطه می‌شود. همچنین این پوزیشن اجازه می‌دهد تا مرد به راحتی زن را از ناحیه کلیتوریس و سینه تحریک کند. این حالت علاوه بر مناسب بودن برای شب زفاف، روش خوبی برای هم آغوشی بعد از آمیزش است.
  3. زن رو: نشستن زن روی آلت مرد می‌تواند بهترین پوزیشن شب زفاف باشد. در چنین شرایطی سرعت و عمق دخول تحت کنترل زن است و به همین دلیل می‌تواند باعث احساس راحتی در او شود.

وسایل مورد نیاز شب عروسی یا شب حجله :

برای داشتن رابطه جنسی با با کیفیت تر در شب زفاف می توانید از محصولات جنسی مثل کاندوم ، اسپری یا کرم تاخیری و یا ژل لوبریکانت استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد در اولین رابطه جنسی ترس از حامله شدن دارند توصیه می شود وسایل پیشگیری را از قبل آماده کرده باشید. بسیاری از زن و شوهر ها دوست دارند در آن شب به یاد ماندنی رابطه جنسی طولانی تر تجربه کنند. یکی از مشکلات رایج در میان آقایان زود انزالی است یا برخی دوستدارند که مدت زمان انزال خود را به تاخیر بیاندازند. همانطور که گفتیم شما میتوانید از اسپری یا کرم تاخیری نیز استفاده کنید. شما با استفاده از این محصولات میتوانید نهایت لذت را از اولین سکس خود ببرید.

کرم تاخیری پرولانگ:

شب زفاف

کرم تاخیری پرولانگ یکی از پرطرفدارترین محصولات تاخیری به شمار می رود. ویژگی بارز این محصول ایجاد تأخیر در انزال بدون ایجاد کرختی و بی حسی است.این کرم تأخیری برای افرادی که زود انزالی شدید دارند گزینه ایده آلی است. همچنین ماده تأخیری این کرم گیاهی بوده و فاقد عوارض است. کرم تأخیری پرولانگ دارای ویتامین E نیز هست. جهت در دسترس داشتن کنترل رابطه کرم تاخیری می تواند برای شما مناسب تر باشد. اکثریت آقایان استفاده از کرم را فرآیندی طبیعی تر و موثرتر از اسپری کردن می دانند.

وظیفه زن در شب زفاف چیست؟

اولین رابطه جنسی برای هر زنی می تواند با استرس و سوالات زیادی همراه باشد. بدون شک هم همین طور است و این احساس نشان دهنده حیای دختران است. هر چند باید این نکته را در نظر بگیرید که شما دیگر متاهل شده اید و به صورت حلال می توانید با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید. قرار نیست در شب زفاف ، عروس خانم برای شروع رابطه جنسی پیش قدم شود اما می تواند با نحوه برخورد درست با داماد و با لبخندی که نشان دهنده رضایت و علاقه به شوهر است ، او را نیز در جهت درست شروع رابطه جنسی هدایت کند. اگر با حالت ترس و خجالت شدید با همسرتان برخورد کنید شاید باعث سردرگمی او شود و بهتر است که با لبخندی دلنشین که نشان از عشق و محبت است او را به معاشقه کردن و پیش نوازی هدایت کنید زیرا که شوهر شما نیز برای شروع اولین رابطه جنسی به کمک شما نیاز خواهد داشت. بسیاری از دختران که در آستانه ازدواج قرار دارند این سوال که وظیفه زن در شب عروسی چیست را می پرسند؛ شاید بهترین جواب این باشد که به جای تمرکز بر روی استرس و ترس هایتان ، سعی کنید از این شب لذت ببرید و صمیمت خود و همسرتان را در این شب افزایش دهید.

وظیفه مرد در شب زفاف چیست؟

استرس شب زفاف فقط مختص خانم ها نیز نیست. ممکن است استرس فراوانی در دل داماد هم باشد. صد البته هر تجربه جدیدی کمی با دلنگرانی همراه است که طبیعی است و اولین رابطه جنسی هم از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان یک مرد باید یادتان باشد که در شروع رابطه جنسی به هیچ عنوان عجله نکنید و سعی کنید کمی با همسرتان در مورد مراسم عروسی صحبت کنید و با جملات عاشقانه و بوسیدن پیشانی ، ابتدا مرحله پیش نوازی را آغاز کنید. رعایت بهداشت فردی مثل مسواک زدن ، از بین بردن موهای زائد و خوشبو بودن می تواند اعتماد به نفس شما را زیادتر کند.