انتخاب لباس بله برون چندان سخت نیست، کافی است کمی درباره مد و زیبایی تحقیق کنید تا متوجه شوید پیشنهادهای امروز ما، برای لباس بله برون شما مناسب‌ترین انتخاب است. در این مقاله از وبسایت شادیما همراه ما باشید تا بهترین لباس را با درنظر گرفتن نکات خرید لباس بله برون انتخاب کنید‌.

رنگ لباس بله برون

بهتر است رنگ لباس شما ازبین رنگ‌های شاد و روشن انتخاب شود، البته که نیاز نیست سرتا پایتان را روشن انتخاب کنید، اما انتخاب حداقل یک لباس روشن ازبین شومیز، شلوار، تاپ و یا حتی کفش و صندل خانگی‌تان به استایل شما زیبایی و وقار بیشتری می‌بخشد.

رنگ شاد لباس شما نشان از اعتماد به تفس دارد، پس سعی کنید پوشیدن لباس‌های مشکی، قهوه‌ای و دودی را به روزهای دیگر موکول کنید.

نوع لباس بله برون

لباس بله برون

قصد نداریم شما را در انتخاب محدود کنیم، اما به دلیل اهمیت این مراسم بهتر است برای انتخاب لباس حساسیت کافی به خرج دهید، لباس شما باید مجلسی و رسمی و درعین حال، نه چندان پر زرق و برق و زنانه باشد.
شما میتوانید از شومیز شلوار، شومیز دامن، پیراهن دخترانه یک‌سره و حتی کت شلوار و کت دامن بعنوان لباس این مراسم استفاده کنید، سبک خاص خودتان را انتخاب کنید و بر اساس آن، پوشش اولین جشن رسمی و خانوادگی نامزدی خود را انتخاب کنید.

در لباس بله برون راحت باشید

لباس بله برون

نکته ای که باید در انتخاب لباس آن را فراموش نکنید، راحتی لباس است. لباس تنگ یا خیلی گشاد گویای این است که شما قادر نیستید انتخاب مناسبی حتی برای پوشش خود داشته باشید، این مسئله هرگز از دید خانواده داماد پنهان نمیماند.

در انتخاب لباس ریسک نکنید

بله برون

بله برون زمان مناسبی برای امتحان سبک‌های جدید نیست، بهتر است لباسی انتخاب کنید که قبلا مثل آن را پوشیده باشید و بدانید که حتما شما را زیبا و جذاب می‌کند.

لباس بله برون بر اساس اندام

در انتخاب نوع لباس نگاه هوشمندانه‌ای به فرم اندامتان هم داشته باشید، گاهی حتی تغییری به کوچکی جابجا کردن یک رنگ از دامن و شلوار به شومیز، می‌تواند اندام شما را بی ایراد‌تر و زیباتر نشان دهد.

لباس مجلسی

لباس بله برون برای افرادی که بالاتنه درشتی دارند

اگر بالا تنه درشت‌تری دارید، بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که بالاتنه تیره تری دارند، همچنین از انتخاب لباس های چین دار و پلیسه‌ای بپرهیزید. بهتر است اگر لباستان دو تکه است، شومیز را کمی بلند انتخاب کنید تا بالا تنه‌تان را کشیده‌تر نشان دهد.

لباس بله برون برای افرادی که پایین تنه درشتی دارند

اگر پایین تنه تان درشت تر است، انتخاب دامن میدی آزاد یا پیراهنی که دامن این چنینی دارد برای شما مناسب تر است. همچنین اگر دلتان میخواهد شلوار بپوشید، شلوار‌های یک‌سره آزاد برای شما بهترین انتخاب هستند.

انتخاب لباس بله برون برای کمر باریک‌ها

اگر کمر باریکی دارید بهترین لباس برای شما، لباس‌های کمربنددار است.

لباس مجلسی جدید

انتخاب لباس بله برون برای عروس‌های خیلی لاغر

اگر خیلی لاغر هستید و دلتان می‌خواهد آن را بپوشانید، لباس‌های پف دار و چین دار این کار را خواهند کرد.

انتخاب زیور آلات بله برون

طلای بله برون

بهتر است از زیورآلاتی استفاده کنید که ظریف و دخترانه باشند، بله برون وقت مناسبی برای امتحان سرویس طلای سنگینتان نیست! زیورآلاتی که سنگ‌های رنگی متناسب با رنگ لباستان دارند، زیبایی منحصر به فردی به شما می‌بخشد.

لباس مناسب چادری‌ها

اگر چادری هستید، از یک چادر سفید با طرح خلوت و زیبا استفاده کنید، بهتر است زیر چادرتان هم پوشش کامل و زیبایی داشته باشید. همچنین روسری یا شال سرتان را از جنسی انتخاب کنید که دائما از سرتان نیوفتد، بهتر است رنگ روسری یا شالتان هم رنگی که جلب توجه کند و شاد هم باشد انتخاب کنید تا جوانی و زیبایی بیشتری به ظاهرتان ببخشد‌.

لباس پوشیده

انتخاب کفش بله برون

کفش بله برون باید با لباس انتخابی‌تان هارمونی داشته باشد، همچنین کفش با پاشنه خیلی بلند چندان توصیه نمی‌شود. بهتر است کفشی انتخاب کنید که پاشنه کوتاه و پهنی داشته باشد، این سبک پاشنه برای خانه مناسب‌تر است. اگر قدتان خیلی از داماد کوتاه‌تر است، انتخاب کفشی با پاشنه کمی بلند هم ایرادی ندارد، اما سعی کنید کفشی انتخاب کنید که کاملا راحت باشد و در راه رفتنتان خللی ایجاد نکند.

کفش بله برون

در ادامه، پیشنهادهای وبسایت شادیما برای لباس این جشن خاطره‌انگیز را خواهید دید.

لباس بله برون
لباس ملایم و زیبا بله برون
ست لباس بله برون
لباس شیک بله برون
شومیز شلوار مجلسی بله برون
لباس مجلسی دخترونه
لباس بله برون آبی
لباس پوشیده بله برون
پیرهن بله برون
پیرهن بنفش بله برون
لباس دخترونه بله برون
لباس شیک
پیرهن دخترانه بله برون
پیرهن صورتی بله برون
طرح روشن لباس بله برون
لباس بله برون فانتزی
لباس بله برون قرمز
لباس سنگ دوزی بله برون
لباس دخترانه
لباس شیک
پیراهن شیک بله برون
پیراهن شیک سفید
ست بله برون عروس